Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Bardzo nierowna i glosna praca silnika po wy Carisma 1,8 Gdi
Autor Wiadomość
jwin5 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Sweden
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 8
Skąd: Göteborg
Wysłany: 22-08-2009, 07:49   Bardzo nierowna i glosna praca silnika po wy Carisma 1,8 Gdi

Czytalem wiele postow ale nie znalazlem odpowiedzi na moj problem.
Silnik pracuje glosno bardzo nierowno i gasnie.
Podejrzewam przeplywomierz ale podobno to nie to-jest jeszcze jakis problem z zasilaniem powietrza tylko nie wiem gdzie go szukac.
Wymieniany byl pasek i robione zawory.
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 22-08-2009, 09:35   

A może źle ustawili rozrząd? TO by było jakimś wytłumaczeniem. A moc ma czy też jest słabszy silniczek?
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
jwin5 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Sweden
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 8
Skąd: Göteborg
Wysłany: 22-08-2009, 22:40   Re: Bardzo nierowna i glosna praca silnika po wy Carisma 1,8

jwin5 napisał/a:
Czytalem wiele postow ale nie znalazlem odpowiedzi na moj problem.
Silnik pracuje glosno bardzo nierowno i gasnie.
Podejrzewam przeplywomierz ale podobno to nie to-jest jeszcze jakis problem z zasilaniem powietrza tylko nie wiem gdzie go szukac.
Wymieniany byl pasek i robione zawory.


Przd jak i po wymianie ma taka sama moc podobno problem tkwi w zasilaniu powietrza podobny problem tylko w mniejszym stopniu mialem kiedys z volvo v70
To jest cos z zasilaniem powietrzem jak odlacze przeplywomierz to chodzi rowno ale na wysokich na niskich gasnie-to nie jest tylko przeplywomierz cos dalej.
POMOCY
 
 
cyciak 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 5
Skąd: Łódź
Wysłany: 23-08-2009, 00:44   

Silnik ma aparat zapłonowy, kąt wyprzedzenia zapłonu tu bym szukał jeszcze.

[ Dodano: 23-08-2009, 00:46 ]
no i jeszcze sprawdził bym te zawory jeszcze raz luzy może nie te.
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 23-08-2009, 00:47   

Tu luzów nie sprawdzisz bo jest hydraulika:P
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 25-08-2009, 12:32   

Trzeba by najpierw wyczyścić przepustnice i ją wyregulować - opis był na forum.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.