Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E52A 1.8] Wysokie..... niskie obroty ;(
Autor Wiadomość
Jonny156 
Forumowicz


Auto: Galant EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 88
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 26-11-2008, 08:55   [E52A 1.8] Wysokie..... niskie obroty ;(

Witam
Mam problem z wonymi obrotami, mianowicie od kilku dni utrzymują się na poziomie 1800 - 2200 obr./min. Jest to dojść uciążliwa sprawa :(
Generalnie sprawa wygląda tak: ok 2 tygodni temu (czyli wtedy kiedy zaczeła się zima, samochód rano po odpaleniu jakoś dziwnie się dławił (obroty na poziomie 300-500 obr./min), jak przygazowałem trochę to zaczeło coś strzelać i rozerwało obudowe filtru powietrza, aż uchwyty pękły.
Jak auto się rozgrzało to wszystko wracało do normy, chociaz auto było generalnie jakieś słabsze. Następnego dnia objaw ten sam tyle ze już ciężko było nim ruszyć z miejsca, przy dodawaniu gazu bardzo głośno strzelał, znów rozrywało obudowe filtra itp, wieczorem po podniesieniu maski dostrzegłem iskry w okolicach kopułki.
Dnia następnego kupiłem kopułkę, mechanik wymienił, pomogło minimalnie, ale dalej strzelało. Na niskich obrotach bardzo szarpało (ok 200-400 obr/min).
Dnia następnego po odpaleniu z takich niskich obrotów, gdzie mocno szarpało, nagle sam podciągnął do 2200 i tak trzyma cały czas, wybuchy także miały miejsce.
Ostanio od 2 tygodni codziennie mam problem z autem i codziennie coś innego, szału można dostać! :evil:
Po wymianie klabli, auto odzyskało moc, przestało strzelać i wogóle jest wszysto ok, poza tymi obrotami które pozostały na poziomie 1800-2200 obr/min.
Czy można je jakoś wyregulować? Czy same po jakimś czasie się ustabilizują?
Pozdrawiam i dziękuje pomoc!
 
 
 
qss 
Mitsumaniak


Auto: Galant 1.8 GLSi '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 88
Skąd: Gliwice
Wysłany: 26-11-2008, 10:17   

Witam
spróbuj zrobic restart komputera. (odlanczasz kleme od akumulatora na pare sek. podlanczasz spowrotem i odpalasz samochod na zimnym silniku bez wlanczania innych odbiornikow i czekasz az sie wentylator od chlodnicy wlaczy i wylaczy, gasisz silnik i zapalasz ponownie) powinno pomoc. A jesli to nic nie da to czeka Cie regulacja obrotow- instrukcja na stronie naszego kolegi Krzyżaka (http://mitsubishifan.webpark.pl/).
powodzenia
 
 
 
Jonny156 
Forumowicz


Auto: Galant EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 88
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 26-11-2008, 12:39   

Reset komputera już robiłem ale nic nie pomogło, spróbuje z tą tą regulacją obrotów ale nie wiem czy dam rade :?
 
 
 
jeepo 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.0 16V GLSi 4G63, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 22
Skąd: legnica
Wysłany: 26-11-2008, 12:58   

Przyczyn szukaj w instalacji gazowej bo napewno tam jest problem. Wadliwe połączenia potrafią mocno namieszać. Sam to tez przerabiałem u siebie. Na szczęście półtora roku temu odłączyłem LPG i mam spokój. Sprawdź wszystkie wpięcia LPG do instalacji elektrycznej.
 
 
 
Jonny156 
Forumowicz


Auto: Galant EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 88
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 27-11-2008, 09:01   

Całkiem możliwe że to wina instalacji gazowej, generalnie problem z obrotami zaczął się po "wybuchu" który rozsadził obudowe filtra powietrza, najpierw były tak słabe że jak dałem na luz to gasnął, po kolejnym wybuchu podciągął do 2 tyś i tak trzyma.
Na paliwie ogólnie auto nie jeździ za dobrze bo są wtryski do czyszczenia, ale da się jeździć, i tu wolne obroty wyglądają w ten sposób ze ciągnie do 1500 obr i spada do 1000 obr., i znów podciąga do 1500 i spada do 1000 i tak w kółko :x wcześniej tak nie było.
Jakieś pomysły?
 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 27-11-2008, 10:17   

Ja myślę, że skoro Ci gaz strzelił, to mogła się zrobić jakaś nieszczelnośc w układzie dolotowym. Tym samym ssie lewe powietrze i stąd wysokie obroty. Zanim będziesz się bawił obrotami i coś popsujesz, lepiej sprawdź układ dolotowy i jego szczelność
Pozdrawiam.
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11171
Skąd: Radomsko
Wysłany: 27-11-2008, 18:37   

Przepływomierz pewnie ...strzelił :cry:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.