 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E52A 1.8] Wysokie..... niskie obroty ;( |
Autor |
Wiadomość |
Jonny156
Forumowicz

Auto: Galant EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 88 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 26-11-2008, 08:55 [E52A 1.8] Wysokie..... niskie obroty ;(
|
|
|
Witam
Mam problem z wonymi obrotami, mianowicie od kilku dni utrzymują się na poziomie 1800 - 2200 obr./min. Jest to dojść uciążliwa sprawa
Generalnie sprawa wygląda tak: ok 2 tygodni temu (czyli wtedy kiedy zaczeła się zima, samochód rano po odpaleniu jakoś dziwnie się dławił (obroty na poziomie 300-500 obr./min), jak przygazowałem trochę to zaczeło coś strzelać i rozerwało obudowe filtru powietrza, aż uchwyty pękły.
Jak auto się rozgrzało to wszystko wracało do normy, chociaz auto było generalnie jakieś słabsze. Następnego dnia objaw ten sam tyle ze już ciężko było nim ruszyć z miejsca, przy dodawaniu gazu bardzo głośno strzelał, znów rozrywało obudowe filtra itp, wieczorem po podniesieniu maski dostrzegłem iskry w okolicach kopułki.
Dnia następnego kupiłem kopułkę, mechanik wymienił, pomogło minimalnie, ale dalej strzelało. Na niskich obrotach bardzo szarpało (ok 200-400 obr/min).
Dnia następnego po odpaleniu z takich niskich obrotów, gdzie mocno szarpało, nagle sam podciągnął do 2200 i tak trzyma cały czas, wybuchy także miały miejsce.
Ostanio od 2 tygodni codziennie mam problem z autem i codziennie coś innego, szału można dostać!
Po wymianie klabli, auto odzyskało moc, przestało strzelać i wogóle jest wszysto ok, poza tymi obrotami które pozostały na poziomie 1800-2200 obr/min.
Czy można je jakoś wyregulować? Czy same po jakimś czasie się ustabilizują?
Pozdrawiam i dziękuje pomoc! |
|
|
|
 |
qss
Mitsumaniak

Auto: Galant 1.8 GLSi '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Gru 2006 Posty: 88 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 26-11-2008, 10:17
|
|
|
Witam
spróbuj zrobic restart komputera. (odlanczasz kleme od akumulatora na pare sek. podlanczasz spowrotem i odpalasz samochod na zimnym silniku bez wlanczania innych odbiornikow i czekasz az sie wentylator od chlodnicy wlaczy i wylaczy, gasisz silnik i zapalasz ponownie) powinno pomoc. A jesli to nic nie da to czeka Cie regulacja obrotow- instrukcja na stronie naszego kolegi Krzyżaka (http://mitsubishifan.webpark.pl/).
powodzenia |
|
|
|
 |
Jonny156
Forumowicz

Auto: Galant EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 88 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 26-11-2008, 12:39
|
|
|
Reset komputera już robiłem ale nic nie pomogło, spróbuje z tą tą regulacją obrotów ale nie wiem czy dam rade |
|
|
|
 |
jeepo
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.0 16V GLSi 4G63, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Wrz 2008 Posty: 22 Skąd: legnica
|
Wysłany: 26-11-2008, 12:58
|
|
|
Przyczyn szukaj w instalacji gazowej bo napewno tam jest problem. Wadliwe połączenia potrafią mocno namieszać. Sam to tez przerabiałem u siebie. Na szczęście półtora roku temu odłączyłem LPG i mam spokój. Sprawdź wszystkie wpięcia LPG do instalacji elektrycznej. |
|
|
|
 |
Jonny156
Forumowicz

Auto: Galant EA2W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 88 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 27-11-2008, 09:01
|
|
|
Całkiem możliwe że to wina instalacji gazowej, generalnie problem z obrotami zaczął się po "wybuchu" który rozsadził obudowe filtra powietrza, najpierw były tak słabe że jak dałem na luz to gasnął, po kolejnym wybuchu podciągął do 2 tyś i tak trzyma.
Na paliwie ogólnie auto nie jeździ za dobrze bo są wtryski do czyszczenia, ale da się jeździć, i tu wolne obroty wyglądają w ten sposób ze ciągnie do 1500 obr i spada do 1000 obr., i znów podciąga do 1500 i spada do 1000 i tak w kółko wcześniej tak nie było.
Jakieś pomysły? |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 27-11-2008, 10:17
|
|
|
Ja myślę, że skoro Ci gaz strzelił, to mogła się zrobić jakaś nieszczelnośc w układzie dolotowym. Tym samym ssie lewe powietrze i stąd wysokie obroty. Zanim będziesz się bawił obrotami i coś popsujesz, lepiej sprawdź układ dolotowy i jego szczelność
Pozdrawiam. |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11171 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 27-11-2008, 18:37
|
|
|
Przepływomierz pewnie ...strzelił |
|
|
|
 |
|
|