Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Check Engine i bicie.
Autor Wiadomość
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-12-2008, 22:39   Check Engine i bicie.

Mam ów dwa problemy, mianowicie, gdy na 5 biegu osiągam ponad 2000 rpm włącza mi się check engine, czasem, jeśli konkretniej jadę, i przeciągnę go nieco na 3 lub 4 również się zapala, na niższych biegach nie ma problemu.Co dziwniejsze silnik działa równo i nie ma raczej żadnych problemów (poza walniętą uszczelką głowicy, płyn chłodzący spalam w niewielkich ilościach). Czy to może być od tego? Próbowałem odczytać błędy, ale jakoś nie bardzo mi to wychodziło. :|

Problem drugi, mianowicie Cari minimalnie ściąga mi na prawo. Byłem u mistrza geometrii i stwierdził, że jest ok, mianowicie ustawienia dla Cari to 6 [jednostek czegoś], ja mam 8, a tolerancja jest do 12. Koła dokręcone, hamulce nie trzymają, chyba, że bębny z tyłu, co sprawdzę nie długo. Nie wiem co to może być, mi już brakuje pomysłów. :|

Gdyby ktoś umiał podać chociaż sugestię, co do któregoś z problemu, może akurat się uda...

Pozdrawiam.
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 07-12-2008, 23:28   

Piwor napisał/a:
mianowicie ustawienia dla Cari to 6 [jednostek czegoś], ja mam 8, a tolerancja jest do 12


prawidłowo auto ma być zbieżne 0,6 mm +/-1,2mm
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-12-2008, 09:54   

O Chooper, właśnie tak. Wybaczcie, za mało dokładne dane. Ale jest tak, jak mówisz.

Tak czy inaczej, nie mam pojęcia, co z tym zrobić. :|
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
maciej76 
Mitsumaniak


Auto: Civic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 367
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 08-12-2008, 11:39   

Sprawdż zużycie bieżnika na oponach. Jeżeli masz widoczna różnicę między prawą a lewa stroną. To zamień koła. Zwróć szczególnie uwagę na wewnętrzną część opon.
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 08-12-2008, 18:17   

z tym ściąganiem zobacz na dokładnie równej drodze, bo nieraz jezdnia jest w profilu poprzecznym wypukła i auto prawami fizyki skręca w kierunku bliższego krawęznika.
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-12-2008, 22:43   

Sprawdzałem już na wielu drogach, różnych od siebie i ten sam efekt. Ciśnienie w oponach takie same, opony równo się zużywają, powoli tracę pomysły. Mechanik na kanale stwierdził, że wszystko jest ok od strony mechanicznej. Może zamienić przednie koło z tylnym? To coś może dać?
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
orzech
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2008, 10:22   

Piwor, wracając do Check Engine kontrolki silnika to sprawdził bym sondę lambda z Twego opisu wynika że nie działa w górnych zakresach obrotów.
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-12-2008, 17:13   

O, Maretzky mówił mi to samo, znaczy jak gdybaliśmy. :) Spróbuje odczytać błędy i zobaczymy, co to za cholerstwo.
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.