Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] nie chce odpalić
Autor Wiadomość
bombello1
[Usunięty]

Wysłany: 10-11-2008, 23:27   [E33A 2.0] nie chce odpalić

witam wszystkich, mój galancik w końcu padł chyba go przechwaliłem .Wiec tak wieczorem go normalnie zgasiłem z rana podchodzę kręcę kręcę a on ani dygnie tzn wszystko kręci ok tylko nie odpala ,kontrolka check gaśnie normalnie a po dłuższym kręceniu nią zapala się więc ok.. Sprawdzam iskrę jest na wszystkich cylindrach ,kupiłem nowe świece i nic podejrzenie padło na pompkę paliwa ,podłączyłem ja pod osobne żrudło zasilania 14 wolt dalej nic ale tak kombinowałem kombinowałem i po około 3 godzinach kombinacji jakoś zaczął załapywać ciężko ale w końcu zapalił, i potem zapalał juz normalnie pomyślałem sobie ze może będzie ok .Następnego dnia to samo kreci ale nie odpala .Napisze teraz co sprawdziłem: pompka paliwa daje ciśnienie 4 atmosfery ,czujnik temperatury 5 kohm iskra jest ,próbowałem go uruchomić z autostartem tez nic. Zamiast wtryskiwacza podłączyłem żaróweczkę 5 w delikatnie pulsowała jak kręciłem rozrusznikiem ,tylko ze ta żaróweczka bardzo słabo się żarzyła ,może za duża była jej moc ??czy cos z ecu?? (kondensatory wymieniane 3 -4 lata temu )jutro wykręcę jeszcze listwę wtryskowa i sprawdzę czy się otwierają wtryski ,bo dzwoniłem do krzyżaka w tym temacie pare razy i stwierdził że mogą się nie otwierać ,ale kurcze tak nagle ? Może wam cos przyjdzie do głowy bo ja wysiadam.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24315
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 11-11-2008, 17:51   

a sprawdziles jaki blad zglasza ECU - w koncu kontrolka sie po kilku sek. zapala, wiec blad bedzie zapamietany
podejrzewam czujnik polozenia walu - czyli padnieta optoelektronika w aparacie zaplonowym
sprobuj podmienic aparat - powinien odpalic
 
 
bombello1
[Usunięty]

Wysłany: 12-11-2008, 20:59   

witam.problem sie rozwiazał jak tylko przyszedł ciepły dzień.zachodze około 12 we wtorek strzoszke poszukać czegos ,przekrecam stacyjke dyk pali na dotyk.Polałem kable woda i zgasł.Okazało sie że w tamte dni było wilgotno bo cały czas deszcz a widac kable sa do niczego i musiało walić do pokrywy (przedtem iskre sprawdzałem i była ale widac kable były odchylone i nie zwierały do masy )Wymiana pomogła >dzięki Krzyzak za pomoc telefoniczną .Temat zamykam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.