Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Warsztat Białystok?-niekończące się kłopoty z zawieszeniem!
Autor Wiadomość
koza 
Forumowicz
ko-za


Auto: MItsubishi Galant EA5WSILVER25
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 85
Skąd: Białystok/Giżycko
Wysłany: 24-03-2008, 17:10   Warsztat Białystok?-niekończące się kłopoty z zawieszeniem!

Witam mam juz dość 2xrazy wymienione wahacze proste nowe amory a dalej skrzypi przy ruszaniu hamowaniu i manewrach przy jeździe leko nosi powyżej 130.
Przejechałem raptem 3000km.
Szarpaki ok mówią że super zawiecha, zbieżność ok.
Potrzebuje namiaru na dobry warsztat w Białymstoku z doświadczeniem w Galancie.
Szlag mnie trafia. :(
A może jakiś posiadacz EA5W może się umówić na konsultacje w Białymstoku.
pzdr Koza
_________________
Lubiłem lawetę mam MIŚKA
 
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 24-03-2008, 17:34   

koza napisał/a:
skrzypi przy ruszaniu hamowaniu i manewrach przy jeździe

Mogą skrzypiec gumy drazka stablilizatora.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-03-2008, 21:58   

koza napisał/a:
Potrzebuje namiaru na dobry warsztat w Białymstoku

A do ASO nie chcesz podjechać???
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
koza 
Forumowicz
ko-za


Auto: MItsubishi Galant EA5WSILVER25
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 85
Skąd: Białystok/Giżycko
Wysłany: 25-03-2008, 19:56   

Bardzo chętnie ale sprawdzałem auto stacji diagnostycznej gdzie robią to na zlecenie ASO.
Dlatego szukam mądrego mechanika.
Auto skrzypi coraz bardziej, przy ruszaniu(automat) z miejsca jest stuknięcie.
Dodatkowo mimo ustawienia zbiezności kierownica nie jest prosto.
Powyżej 120-130 trzeba kontrować lekko kierownicą.
:(
_________________
Lubiłem lawetę mam MIŚKA
 
 
 
fajah 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander - 2.0, 04
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 128
Skąd: Syberia
Wysłany: 30-03-2008, 21:24   

znalazłeś jakiegoś mechanika koza? bo ja tez musze w soim tył podnieść i coś w prawym kole przednim stuka. wole odrazu do fachowca.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10715
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 30-03-2008, 22:45   

A inne wahacze oprócz prostych sprwdzone? ja bym odpuscił szarpaki, podniósł samochód so góry i z mechanikiem, z brechą wrece obmacał całe zawieszenie, ja tak znalazełm ze puka mi wahacz krzywy....
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
koza 
Forumowicz
ko-za


Auto: MItsubishi Galant EA5WSILVER25
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 85
Skąd: Białystok/Giżycko
Wysłany: 31-03-2008, 00:16   

Fajah w kwestii mechanika to stary mechanik znalazł luz poduszce silnika przy ruszaniu przemieszczał się silnik i to stukało.
Pracuje ok. Muszę tylko zbieżność poustawiać.
Kolejnym razem odwiedzę warsztat w Sochoniach podobno chłop robi taksiarzom mercedesy itp, regeneruje. Trzeba oblukac. Nikogo mądrego nie polecę.
Uczulam na części Ni...s.
Marcinho przyczyna jest teraz jeździ normalnie tzn zaa... la.
_________________
Lubiłem lawetę mam MIŚKA
 
 
 
fajah 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander - 2.0, 04
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 128
Skąd: Syberia
Wysłany: 01-04-2008, 18:45   

ok, a jakich ogolnie firm produkujacych czesci zawieszenia unikac lub z ktorych wybierac?
 
 
Grzegosh 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 16V 98r kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 63
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22-12-2008, 22:48   

pewnie sprawa zalatwiona ale to moglo byc gorne lozysko na mortyzatorach z przodu. mialem tak w accordzie.
_________________
my tu gadu gadu a Niemcy sie zbroją
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.