Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CSx Ogólne] Lancer 1.6 (nierówna praca silnika) + check en
Autor Wiadomość
MARIO44 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 Equippe
Kraj/Country: UK
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 3
Skąd: Crewe UK
Wysłany: 11-06-2014, 13:48   [CSx Ogólne] Lancer 1.6 (nierówna praca silnika) + check en

Witam serdecznie Całą ekipę forum . Mam mały problem z moim "maleństwem" Mitsubishi Lancer 1.6 Equippe . Konkretnie chodzi o pracę silnika , kiedy się rozgrzeje jest odczuwalna nierówna praca silnika ( coś jak by nie palił na jeden gar) jeździłem z tym parę kilometrów aż pewnego dnia na trasie poczułem wyraźne przerywanie pracy silnika , jak by mu brakowało mocy i zapaliła się kontrolka silnika . Czytałem posty na forum ale żaden nie odnosi się do problemu jaki mam z moim autem.Bardzo proszę o jakieś pomysły zanim udam się z nim do warsztatu , poco tracić kasę na błahostki jeśli takowa jest. i jeszcze jedna prośba , czy może mi ktoś zapodać mi linka z opisem układu zasilania paliwem mojego maleństwa .... Bardzo dziękuję :oops:
Ostatnio zmieniony przez mjsystem 11-06-2014, 14:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bamber 
Mitsumaniak


Auto: Lancer combi 1,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 177
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 11-06-2014, 14:06   

skłaniał bym się nie ku układowi paliwowemu a raczej zaplonowemu, może wypadają mu gdzieś zapłony, świece, kable, cewki a skoro zapalił się chceck zapnij pod kompa jaki bład wyjdzie.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23635
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-06-2014, 21:52   

Bez diagnozy ECU to mozna sobie gdybać i wymieniać na ślepo, sprawą oczywistą jest jednak, że podstaowe czynnosci serwisowe powinny miec swoje miejsce przy danym przebiegu (filtry, świece, etc)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
MARIO44 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.6 Equippe
Kraj/Country: UK
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 3
Skąd: Crewe UK
Wysłany: 12-06-2014, 11:44   

Pojechałem do zaprzyjaźnionego mechanika --- ten natomiast nie miał czasu ---- zamówiłem wizytę na poniedziałek ---- wsiadam do auta włączam silnik I LAMPKA ZGASŁA chyba sie przestraszył doktora mój lancer. :mrgreen: pojeżdzę do poniedziałku i sie okaze . dzięki za odpowiedz :lol:
 
 
aduko 
Mitsumaniak


Auto: Lancer CS0 Sport Wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2014
Posty: 112
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-06-2014, 11:30   

Mimo tego, że lampka zagasła, kod błędu jest nadal w pamięci, więc warto podjechać do mechanika i sprawdzić co wyświetlało.

Pytanko, czy jest możliwość zdalnego odczytu kodu błędu?
Wcześniej miałem opla astrę i wystarczyło połączyć dwa styki na złączu diagnostycznym i odczytać poprzez miganie żółtej lampki kod błędu.

http://forum.opel24.com/t...trolka-silnika/
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23635
Skąd: KSSE
Wysłany: 13-06-2014, 11:34   

aduko, niestety w Lancerze nie ma takiej opcji
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-06-2014, 18:03   

aduko napisał/a:
Pytanko, czy jest możliwość zdalnego odczytu kodu błędu?

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=71063
To jedyna opcja poza warsztatem. Zwraca się już po drugim odczycie/kasowaniu :P
 
 
b4rt3k91 
Mitsumaniak

Auto: Lancer CS9W + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 94
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 14-06-2014, 20:23   

Ja ostatnio u Japaneze zamawiałem zestaw:
2 x pasek Mitsuboshi
3 x rolka GMB
1 x Napinacz hyd. Aisin

Dodatkowo zamówiłem jeszcze pompę wody (GMB) i pasek wielorowkowy Conti. Za wszystko zapłaciłem 832 zł z przesyłką. Na forum to polecane firmy, także się nie wahałem. Gdybyś chciał konkretne koszty każdej z części to daj znać bo muszę znaleźć fakturę  :)
 
 
bazi8 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer VII CS0 07
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2015
Posty: 3
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16-01-2015, 08:51   

Witam! wszystkich, może ktoś na forum będzie w stanie coś poradzić. Lancer CS0 wagon 1.6 + LPG. Gdy silnik jest zimny pracuje na ok. 2 000 obr/ min, gdy już się nagrzeje obroty spadają do ok. 500 obr/min pracuje wtedy nierówno, jakby miał zaraz zgasnąć. Dzieje się tak zarówno na benzynie jak i LPG. Świece filtry wymienione, przepustnica i silnik krokowy przeczyszczone. 3 mechaników nie potrafi znaleźć usterki, ostatni polecił mi poszukanie nowej przepustnicy (elektryk). Podobno mechanicznie wszystko ok. Ma ktoś jakiś pomysł?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 16-01-2015, 09:25   

Jeśli w tym silniku zawory są regulowane manualnie, to zaczął bym od regulacji. Prawdopodobnie na niektórych zaworach luz zaworowy się skończył przez co zawory nie domykają się i dlatego silnik nierówno pracuje. Dla sprawdzenia można sprawdzić ciśnienie sprężania, jeśli na niektórych cylindrach będzie niższe od nominalnego, to mogło by to potwierdzić zawory. Czasem przy źle dobranym czy wyregulowanym LPG luz zaworowy może się dużo szybciej skończyć a nawet może uszkodzić się głowica.
Napisz jeszcze jakie kody błędów sygnalizuje kontrolka silnika.
 
 
cefaloid 
Forumowicz

Auto: 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 388
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-01-2015, 15:41   

plecho1 napisał/a:
Jeśli w tym silniku zawory są regulowane manualnie, to zaczął bym od regulacji.

W 1.6 są regulowane automatycznie. A co wyszło z podłączenia 'pod komputer'? Wszelkie czujniki pokazują prawidłowe wskazania?

Jeśli by rozjechały Ci się nastawy przez gaz to odłączenia akumulatora na godzinę powinno zrestartować sterownik silnika (odłączenie na kilka minut nie pomoże, on ma podtrzymanie zasilania na czas wymiany akumulatora). Czy coś takiego było robione np podczas czyszczenia przepustnicy?
 
 
bazi8 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer VII CS0 07
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2015
Posty: 3
Skąd: Szczecin
Wysłany: 16-01-2015, 23:52   

Nie, nie było. Jutro odłączę akumulator i zobaczę jakie będą tego efekty.
 
 
pie3ak 
Forumowicz

Auto: Lancer 1.6 04'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2009
Posty: 31
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-01-2015, 21:07   

po podłączeniu akumulatora proponuję przejść procedurę opisaną w książce obsługi
inaczej silnik nadal może pracować nierówno
sam to przechodziłem...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.