Przesunięty przez: Hubeeert 08-12-2007, 23:24 |
Nowy Lancer 2008 za 14,615$ - czyli 36,537zł |
Autor |
Wiadomość |
jawlo
Forumowicz
Auto: SS DiD mint silver
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 09 Sty 2006 Posty: 1196 Skąd: Beskidy
|
Wysłany: 08-12-2007, 19:18 Nowy Lancer 2008 za 14,615$ - czyli 36,537zł
|
|
|
Ciekawe ceny mają w USA
Szkoda, że tak daleko bo można by było siągnąć ciekawe modele np.
ECLIPSE za 20k$. |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
Ali-En [Usunięty]
|
Wysłany: 09-12-2007, 17:02
|
|
|
EVO ze stanow nie jest porownywalne z EVO na europe. Ale zwyklego lancerka 2.0 chetnie bym sprowadzil sobie ... |
|
|
|
 |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-12-2007, 23:00
|
|
|
Przynajmniej tam mają normalną cenę, adekwatną do wartości. Myślę , że Mitsu na tamtym rynku nie dopłaca do samochodów, a nawet przy tych cenach nieźle zarabia. |
|
|
|
 |
Seventy7 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2007, 09:37
|
|
|
sla napisał/a: | Przynajmniej tam mają normalną cenę, adekwatną do wartości. Myślę , że Mitsu na tamtym rynku nie dopłaca do samochodów, a nawet przy tych cenach nieźle zarabia. |
Ceny w USA są niższe w stosunku do Europy tylko dlatego że nie ma tam tak wysokich obłożeń podatkowych. Bazowa cena auta bez opodatkowania nie różni się od europejskiej. To prawie tak jakby kupić u nas auto w cenie netto bez tych wszystkich Vatów i akcyz.
Poza tym myślę, że marże producentów w Stanach nie różnią się zasadniczo od tych w Europie. |
|
|
|
 |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-12-2007, 10:30
|
|
|
Zgoda, tylko porównaj ceny Lancerów względem Toyoty, Hondy i innych samochodów w tej klasie w USA i w Europie. W Stanach Mitsu już się tak bardzo nie ceni. |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2007, 11:06
|
|
|
jako ciekawostka: auta w usa sa objete embargiem dla obywateli spoza stanow wiec pospolity europejczyk nie moze sobie pojsc do salonu i kupic auta a potem go zaimportowac, przynajmniej to uslyszal moj kolega jak poprosil o ML CDI.
wiec teraz pytanie skoro tak jak twierdzi seventy7 cana wyjsciowa jest identyko na usa i europe wiec czemu lokalny diler niechce sprzedac auta dla polaka? co sprzedawce obchodza podatki i clo? |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2007, 14:42
|
|
|
Wszystko bierze sie z tego że tam:
1.są mniejsze podatki na tego typu pojazdy
2. samochody traktowane są jak buty a nie jak nie wiadomo co....................dziś ten jutro inny, a nie dorobek całego życia (jeszcze w Polsce niestety tak jest) |
|
|
|
 |
maciej 63
Forumowicz

Auto: COLT 1.6 cjo 98r bistro
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Paź 2006 Posty: 163 Skąd: sława
|
Wysłany: 26-12-2007, 20:43
|
|
|
przy lepszym silniku i pełnym wypasie robi się już ponad 26tys usd a kto dziś kupi auto tej klasy bez audio z mp3 klimy i dajmy na to bez nawigacji |
|
|
|
 |
vostel [Usunięty]
|
Wysłany: 31-05-2008, 13:03
|
|
|
Auta z USA to inna konstrukcja w porównaniu do europejskiej wersji. Nawet blachy są cieńsze w wersji USA ;] |
|
|
|
 |
sith [Usunięty]
|
Wysłany: 31-05-2008, 17:05
|
|
|
vostel napisał/a: | Auta z USA to inna konstrukcja w porównaniu do europejskiej wersji. Nawet blachy są cieńsze w wersji USA ;] |
A to ciekawe!
Więc dlaczego moje EVO X z USA waży tyle co wg. specyfikacji japońskiej i EU?
Jest prostsza przyczyna. USA i Japonia mają bezcłową wymianę handlową i dlatego, szczególnie na japońskich samochodach, jest duża różnica.
Europejskie też są tańsze niż w EU bo muszą jakoś z japończykami konkurować.
Gdyby miały cenę jak w EU to nikt by ich nie kupował.
Tam Porsche za 100.000$ to full wypas, u nas podstawowa najtańsza wersja
Ali-En napisał/a: | EVO ze stanow nie jest porownywalne z EVO na europe. Ale zwyklego lancerka 2.0 chetnie bym sprowadzil sobie ... |
A ja sprowadziłem EVO X i nie bardzo wiem o czym człowieku piszesz.
Może poprzednie wersje były inne ale jakoś w X nie widać różnic.
maciej 63 napisał/a: | przy lepszym silniku i pełnym wypasie robi się już ponad 26tys usd a kto dziś kupi auto tej klasy bez audio z mp3 klimy i dajmy na to bez nawigacji |
No tak, tylko że to nadal poniżej 60 tys. złotych |
|
|
|
 |
vostel [Usunięty]
|
Wysłany: 02-06-2008, 00:51
|
|
|
sith napisał/a: |
A to ciekawe!
Więc dlaczego moje EVO X z USA waży tyle co wg. specyfikacji japońskiej i EU?
Jest prostsza przyczyna. USA i Japonia mają bezcłową wymianę handlową i dlatego, szczególnie na japońskich samochodach, jest duża różnica.
Europejskie też są tańsze niż w EU bo muszą jakoś z japończykami konkurować.
Gdyby miały cenę jak w EU to nikt by ich nie kupował. |
nie wiem jak jest w przypadku evo, ale Lancer 2.0 w PL jest o ok 150 kg cięższy, do tego dochodzą nędzne plastiki w środku ( w porównaniu do Europy). kiedyś na forum Subaru był wątek nt Imprezy w wersji USA i niezbyt pochlebne opinie były na jej temat |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 02-06-2008, 09:51
|
|
|
Nie ma lancera 2.0 w PL.... Jest 1,8 MIVEC
Krzychu |
|
|
|
 |
vostel [Usunięty]
|
Wysłany: 05-06-2008, 00:05
|
|
|
UPS - porównałem 2.0 z 2.0DID
podstawowa benzyna 2.0 w USA waży 1325, a 1.8 w PL 1350 więc jak by nie było różnica jest a silnik 2.0 nie jest chyba lżejszy a raczej przeciwnie |
|
|
|
 |
fotoman
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer GTS
Dołączył: 03 Lis 2008 Posty: 4 Skąd: Polska
|
Wysłany: 03-11-2008, 20:26
|
|
|
+50 % akcyzy i 2000 $ za transport |
_________________
 |
|
|
|
 |
|