Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Znowu temat pompy wtryskowej ,ale cuda sie dzieja!!!
Autor Wiadomość
Tom25780 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 2.8td
Kraj/Country: UK
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 10
Skąd: colnbrook UK
Wysłany: 20-11-2008, 17:19   Znowu temat pompy wtryskowej ,ale cuda sie dzieja!!!

Witam wszystkich!! Oto problem: Misiek 1994, 2,8td automat, pompa wtryskowa po regeneracji,gdy wyjmowalem pompe pozaznaczalem zeby na pompie i obudowie i na lancuchu rozrzadu,wiec po regeneracji wsadzilem ja w te same znaki-wszystko pasowalo,autko odpala-troche sie krztusi ale ciagle przepycha powietrze z wezykow. Problem niestety sie zaczyna jak probuje dodac gazu-nie wchodzi na obroty,ciagle jakby powietrza dostawal,wtryski luzowalem paliwo dochodzi. Poza tym zaczela mi sie palic lampka czerwona A/t temp- jak rozumiem chodzi o temperature oleju w skrzyni?? Pomocy!
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 24-11-2008, 21:36   

Ja mialem po naprawie pompy podobne zdazenie, moze to przypadek.
Wciskalem gaz do dechy a auto myslalo i dopiero po chwili ruszalo.
W serwisie 2 tygodnie szukali i nic nie znalezli.
Okazalo sie ze przyczyna byl zawor EGR.
Mam uszkodzony zawor albo cos z jego sterowaniem.
Tak czy siak pomiedzy zawor z kolektor ssacy wlozylem blaszke z coca coli.
Na 2 tygodnie bylo ok, a potem znowu to samo.
Przepalila sie, wiec zastosowalem blaszke ze szpachelki nierdzewniej.
Jak dotad nie mialem zadnych problemow w tym temacie.

Jesli czasem jest dobrze a czasem sle to moze sie tez zawieszac zawor.
Mozna go przeczyscic.
Na probe proponuje zdjac wezyk od podcisnienia z tego zaworu.
 
 
Tom25780 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 2.8td
Kraj/Country: UK
Dołączył: 23 Wrz 2008
Posty: 10
Skąd: colnbrook UK
Wysłany: 25-11-2008, 16:19   

Chyba juz znalazlem przyczyne: prosto z butli paliwo ciagnie jak wsciekly,wkreca sie na obroty bez problemu, wiec lapie gdzies powietrze na przewodach,wiec pociagne nowe przezroczyste przewody i powinno byc ok!! Dzieki wielkie ,Pozdro!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.