 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Mitsubishi Pajero - benzyna czy diesel? |
Autor |
Wiadomość |
tabakol [Usunięty]
|
Wysłany: 08-11-2008, 19:21 Mitsubishi Pajero - benzyna czy diesel?
|
|
|
Witam.
Przymierzam się do zakupu Mitsubishi Pajero I, trzydrzwiowy, wersja z rocznika 1982-1990. Proszę o odpowiedź na kilka pytań. Czy lepiej kupić wersję benzyna+LPG czy diesel? Z silnikiem o jakiej pojemności jeżdzą bezawaryjniej? Na jakie elementy mechaniczne zwrócić uwagę podczas zakupu? Czy te modele są awaryjne? Czy pojemność bagażnika jest wystarczająca aby coś można było przewieźć? Jak te modele zachowują się podczas jazdy w terenie? Za każdą cenną uwagę z góry dziękuję.
POZDR |
|
|
|
 |
wojtekkkkk
Forumowicz
Auto: pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Paź 2007 Posty: 106 Skąd: lublin
|
Wysłany: 09-11-2008, 13:44
|
|
|
myślę że w takim starym samochodzie lepsza benzyna, bo wyeksploatowany diesel może nie palić w zimie, a i remont, czy wymiana silnika benzynowego mniej kosztowna |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 09-11-2008, 15:22
|
|
|
Nie kupuj benzyny, chyba że 89-91 3,0V6.
Do diesla masz części full do benzyny np 2,6 (86-89) nie ma nic |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
tabakol [Usunięty]
|
Wysłany: 09-11-2008, 15:22
|
|
|
Czy w takim razie te silniki na gazie pracują równie dobrze jak na benzynie? Czy lepszy będzie motor 2,6 czy 3,0? Czy to prawda że Pajero nie powinno się jeździć z włączonym napędem 4x4 po asfalcie? |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-11-2008, 15:36
|
|
|
odnosnie napędu to prawda.W Pajero I jest skrzynka rozdzielcza ES(Easy Select - sztywno dołączany napęd przedni, bez wyrównania między osiami), czyli tylko w terenie z 4X4
W Pajero II już montowano SS(Super Select - centralny mechanizm różnicowy z blokadą częściową(automatyczną) oraz całkowitą(ręczną)),czyli w terenie i na asfalcie z 4X4
P.S ja chyba wybrał bym 2.5TD |
|
|
|
 |
gogo24
Forumowicz
Auto: Pajero 2,5 TDI 1992
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Lis 2008 Posty: 37 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: 16-11-2008, 18:16 Re: Mitsubishi Pajero - benzyna czy diesel?
|
|
|
tabakol napisał/a: | Witam.
Przymierzam się do zakupu Mitsubishi Pajero I, trzydrzwiowy, wersja z rocznika 1982-1990. Proszę o odpowiedź na kilka pytań. Czy lepiej kupić wersję benzyna+LPG czy diesel? Z silnikiem o jakiej pojemności jeżdzą bezawaryjniej? Na jakie elementy mechaniczne zwrócić uwagę podczas zakupu? Czy te modele są awaryjne? Czy pojemność bagażnika jest wystarczająca aby coś można było przewieźć? Jak te modele zachowują się podczas jazdy w terenie? Za każdą cenną uwagę z góry dziękuję.
POZDR |
Witam,
akurat mam Miśka w I budzie, silnik 2,5Td i trzy furtki. Kupiłem go jako van (2 osobowy). Założyłem z tyłu dwa fotelei jest super.Odnośnie "bagażnika" - pytanie co chcesz wożić?? Jeżdzę już parę lat, silnik i napędy jak na razie bez zarzutu. Zmieniłem opony na; przód BFG T/A, tył INSA Turbo Dakar - idzie jak smok. Łatwiej w terenie jak po drodze. Odnośnie sprawdzenia autka to przede wszystkim napędy (na forum temat wałkowany). Ale sprawdż również blachy - progi i samą ramę.Myślę, że jak w teren to tylko diesel. |
|
|
|
 |
JJK
Mitsumaniak Angelika
Auto: Pajero Sport 2.8 TD aut
Kraj/Country: Ireland
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 30 Paź 2008 Posty: 316 Skąd: Tipperary
|
Wysłany: 17-11-2008, 00:15
|
|
|
Co do bagażnika....tył Pajero zmieści ,zakupy podstawowe, 5 kartonów piwa(pakowane po 20 but), wózek składany w parasolke ( większą spacerówkę upychałam na siłe) , pieska ( ale małego ( mój ma ciasno -owczarek 50kg), 4 plecaki szkolne . |
_________________ pozdrawiam Wszystkich |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-11-2008, 07:17
|
|
|
JJK tylko, ze opisujesz swoj samochod a kolega pyta o starsza generacje Pajero. Tabakol zwroc uwage jeszcze na jeden szczegol. Zagazowane auto nie bedzie mialo juz prawie bagaznika.
Polecam brac "jedynke" w mocniejszym diesel'u. Z silnikiem 4D56. Jest na pasek ale ma opinie bezdotykowego jesli bedzie sie o niego dbac. Wymiany oleju, sprawne chlodzenie i z "ogniem" w umiarze. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
gogo24
Forumowicz
Auto: Pajero 2,5 TDI 1992
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Lis 2008 Posty: 37 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: 19-11-2008, 19:00
|
|
|
Faktycznie - 2,5 TD pali od ręki. Jedyny, jak dla mnie mankament to...czas podgrzewania świec.Nim kontrolka świec na zielono się zapali to trochę trwa-odrobina cierpliwości.Czy ktoś wie jak "to" przyspieszyć? Natomiast może stać i parę dni i....ON zapali.Warto jeszcze pamiętać o okresowym smarowaniu - w Pajero I smarujesz sworznie wahaczy, końcówki drążków kierowniczych i krzyżaki kardanów.Warto pamiętać i nie zaniedbać.Odnośnie miejsca w bagażniku - Ktoś pisał, że mu zaglądają do pudła.Mam ten sam problem, nie mam rolety. może ktoś z Kolegów ma na to jakiś patent? Chętnie skorzystam. |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 19-11-2008, 19:26
|
|
|
Gogo24,
był gdzieś ten temat pamiętam,że niektórzy 100% przyciemniali tylne szyby.
Ja w długiej II mam po bokach złożony trzeci rząd siedzeń, a na klapie bagażnika jest zapasówka.I problem sam znika
P.S świece żarowe na mrozie w autach ciężarowych nie raz trzeba trzymać do ponad 30sek., kontrolka sama gaśnie, ale długo to trwa... lecz odpala od pierwszego |
|
|
|
 |
|
|