Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Witam!
Autor Wiadomość
darek7479 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8, 16V, GDI 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 14-11-2008, 22:48   [Cari 1.8 GDI] Witam!

Potrzebuję Waszej pomocy! Mam problem z obrotami. Kiedy silnik jest zimny jest wszystko ok,chociaż obroty są na poziomie 500, natomiast kiedy osiągnie właściwą temperaturę zaczyna wariować z obrotami, tzn. silnik przerywa, obroty delikatnie spadają a po chwili znowu wzrastają i tak na okrągło. Nawet w czasie jazdy silnik przerywa. Dodając gazu szarpie niemiłosiernie. Dopiero od niedawna jeżdżę Miśkiem i nie mam bladego pojęcia w czym może być problem. Czy to przepustnica, czy może coś innego? Nie gaśnie, odpala bez problemu, tylko zbyt małe obroty po rozruchu i to straszne szarpanie w czasie przyśpieszania. Pomóżcie proszę! Pozdrawiam!
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-11-2008, 22:50   

Spróbuj przeczyścić przepustnicę. To nigdy nie zaszkodzi, a może rozwiązać Twój problem.
Staraj się podać jeszcze trochę objawów, od kiedy tak masz, w jakich okolicznościach itp.
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
darek7479 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8, 16V, GDI 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 14-11-2008, 23:18   

Witam! Ta cała sytuacja dzieje się od środy rana. W poniedziałek myłem auto, następnego dnia stał nieruszany, a kolejnego dnia już "się stało". Po odpaleniu obroty w granicach 500 - to mało jak mi się wydaje, gdy silnik złapie temperaturę - chwilowo spadają by następnie wzrosnąć od ok 1000 i tak cały czas. Jak chcę przyśpieszyć, to szarpie jak smok. Lekka różnica jest na większych prędkościach, wtedy jest w miarę płynnie. Brakuje mu przyspieszenia, żeby się płynnie rozpędzić - bo szarpie.
Pozdrawiam!
 
 
ruslana81 
Mitsumaniak
żona swego męża


Auto: Corleone&RalliKrówka
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 10 Sie 2006
Posty: 613
Skąd: W-wa Bielany & m3m
Wysłany: 14-11-2008, 23:29   

Może przewody WN? może świece...? Przepustnica do czyszczenia, obroty do regulacji.
_________________

 
 
 
darek7479 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8, 16V, GDI 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 17-11-2008, 22:21   

Świece wymieniłem , na takie jakie zaleca producent NGK IZFR6B, przewody odpadają, przepustnica wyczyszczona a regulacja........Mechanik po podłączeniu do kompa stwierdził jakąś usterkę mechaniczną, któraś z cewek- bo pali na trzy cylindry. Sam nie wiem co dalej działać, auto jest słabe, szarpie i wzrosło spalanie!
Czy to możliwe, aby któraś z cewek siadła? Inny mechanik stwierdził że może to jakaś pompa! Jaki może być koszt wymiany takiej cewki i czy można wymienić jedną, czy trzeba wymieniać wszystkie cztery? Może ktoś miał coś podobnego? Liczę na Waszą pomoc!
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 18-11-2008, 19:48   

wystarczy wymienić jedną, uszkodzoną można to łatwo sprawdzić odpinając wtyczki zasilania cewek na włączonym silniku, odpinasz pojedynczo na chwilkę dosłownie 3-4 sec wtyczkę i sprawdzasz czy silnik traci obroty i czy nim nie telepie jeżeli tak się dzieje podłączasz s powrotem jeżeli silnik zaczyna lepiej pracować znaczy że ta cewka jest dobra analogicznie z następną jak przy odpięciu którejś nie będzie odczuwalnej różnicy w pracy silnika znaczy że jest walnięta, UWAGA potrafi nieźle trzepnąć! :twisted: prymitywny sposób ale skuteczny :D niemniej udałbym się do elektryka bo to niezbyt precyzyjny sposób, najlepiej pomierzyć.
 
 
darek7479 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8, 16V, GDI 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 24
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 18-11-2008, 22:22   

Jutro wybieram się do elektryka! Dzięki!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.