 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] Witam! |
Autor |
Wiadomość |
darek7479
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,8, 16V, GDI 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 24 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 14-11-2008, 22:48 [Cari 1.8 GDI] Witam!
|
|
|
Potrzebuję Waszej pomocy! Mam problem z obrotami. Kiedy silnik jest zimny jest wszystko ok,chociaż obroty są na poziomie 500, natomiast kiedy osiągnie właściwą temperaturę zaczyna wariować z obrotami, tzn. silnik przerywa, obroty delikatnie spadają a po chwili znowu wzrastają i tak na okrągło. Nawet w czasie jazdy silnik przerywa. Dodając gazu szarpie niemiłosiernie. Dopiero od niedawna jeżdżę Miśkiem i nie mam bladego pojęcia w czym może być problem. Czy to przepustnica, czy może coś innego? Nie gaśnie, odpala bez problemu, tylko zbyt małe obroty po rozruchu i to straszne szarpanie w czasie przyśpieszania. Pomóżcie proszę! Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-11-2008, 22:50
|
|
|
Spróbuj przeczyścić przepustnicę. To nigdy nie zaszkodzi, a może rozwiązać Twój problem.
Staraj się podać jeszcze trochę objawów, od kiedy tak masz, w jakich okolicznościach itp. |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
darek7479
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,8, 16V, GDI 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 24 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 14-11-2008, 23:18
|
|
|
Witam! Ta cała sytuacja dzieje się od środy rana. W poniedziałek myłem auto, następnego dnia stał nieruszany, a kolejnego dnia już "się stało". Po odpaleniu obroty w granicach 500 - to mało jak mi się wydaje, gdy silnik złapie temperaturę - chwilowo spadają by następnie wzrosnąć od ok 1000 i tak cały czas. Jak chcę przyśpieszyć, to szarpie jak smok. Lekka różnica jest na większych prędkościach, wtedy jest w miarę płynnie. Brakuje mu przyspieszenia, żeby się płynnie rozpędzić - bo szarpie.
Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
ruslana81
Mitsumaniak żona swego męża

Auto: Corleone&RalliKrówka
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 2 razy Dołączyła: 10 Sie 2006 Posty: 613 Skąd: W-wa Bielany & m3m
|
Wysłany: 14-11-2008, 23:29
|
|
|
Może przewody WN? może świece...? Przepustnica do czyszczenia, obroty do regulacji. |
_________________
 |
|
|
|
 |
darek7479
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,8, 16V, GDI 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 24 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 17-11-2008, 22:21
|
|
|
Świece wymieniłem , na takie jakie zaleca producent NGK IZFR6B, przewody odpadają, przepustnica wyczyszczona a regulacja........Mechanik po podłączeniu do kompa stwierdził jakąś usterkę mechaniczną, któraś z cewek- bo pali na trzy cylindry. Sam nie wiem co dalej działać, auto jest słabe, szarpie i wzrosło spalanie!
Czy to możliwe, aby któraś z cewek siadła? Inny mechanik stwierdził że może to jakaś pompa! Jaki może być koszt wymiany takiej cewki i czy można wymienić jedną, czy trzeba wymieniać wszystkie cztery? Może ktoś miał coś podobnego? Liczę na Waszą pomoc! |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 18-11-2008, 19:48
|
|
|
wystarczy wymienić jedną, uszkodzoną można to łatwo sprawdzić odpinając wtyczki zasilania cewek na włączonym silniku, odpinasz pojedynczo na chwilkę dosłownie 3-4 sec wtyczkę i sprawdzasz czy silnik traci obroty i czy nim nie telepie jeżeli tak się dzieje podłączasz s powrotem jeżeli silnik zaczyna lepiej pracować znaczy że ta cewka jest dobra analogicznie z następną jak przy odpięciu którejś nie będzie odczuwalnej różnicy w pracy silnika znaczy że jest walnięta, UWAGA potrafi nieźle trzepnąć! prymitywny sposób ale skuteczny niemniej udałbym się do elektryka bo to niezbyt precyzyjny sposób, najlepiej pomierzyć. |
|
|
|
 |
darek7479
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,8, 16V, GDI 1998r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 24 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 18-11-2008, 22:22
|
|
|
Jutro wybieram się do elektryka! Dzięki! |
|
|
|
 |
|
|