Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] Ogólnie o moim Lancer'ku
Autor Wiadomość
Wichu 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer C62A 1.5 12v +LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 3
Skąd: Nakło nad Notecią
  Wysłany: 09-12-2008, 00:26   [C62A 1.5] Ogólnie o moim Lancer'ku

Witam! Jestem szczęśliwym posiadaczem Lancera z roku '91 GLXi 1.5 12v.
Uratowałem auto od ciągnięcia wózków z gnojem po polach za śmieszne pieniądze no i wiadomo trochę trzeba porobić. Zacznę może od pytań do znających się na temacie(wiem ze niektóre zapewne już padły, ale...). Mam problem z wolnymi obrotami od poczatku posiadania auta. Wcześniej wyglądało to tak że falowały od 1000 do 1400 jednak teraz przy odpaleniu(zimny) od razu wskakuja na 1500 i po rozgrzaniu trzymaja twardo 2000-2150...:/ nie musze mowic jak to sie odbija na mnie przy staniu w kotkach... to jest pierwsza rzecz i w sumie najwazniejsza. Chciałem zapytać jeszcze o podświetlenie kokpitu poniewaz moje jest martwe ( poza deska,radiem,zegarkiem i lampka sufitu), jesli ktokolwiek miał taki problem albo przy rozbieraniu jakichs elementów zauwazył kabelki kostki i inne łączenia to byłbym wdzięczny za info. Z tego co przeczytałem na forum do wymiany nadaje sie termostat. zauwazyłem ze na trasie w tych ostatnich niskich temp. moj Lancerek poprostu sie zaziebia (temp. lezy). Jak go zredukuje, rozbujam do 150km/h to troche sie ruszy. pytanie do Was - gdzie jest i jak wymienic termostat. I na koniec zapytanie o części... w sumie kosmetyka :D mam hachback'a i na tylnych drzwiach prawych(pasazer) brakuje listwy pionowej która przechodzi w szybe("trójkącik") z tyłu. poza tym listwy na nadkolach przednich(te takie ok.10cm) poszukiwane. no i oczywiście kierownica. widziałem narazie tylko w jednym lanserze taką i nie moge na szrocie nigdzie złapać takiego auta( jak są to sedany i z inna kierą).
Troche o autku... Przebieg aktualny to niecałe 130 000KM (do 90 000 dokumentacja) 3 lata w kraju z czego 6 miesiecy po polu jeździł (dosłownie!!!!) gaz ma 1,5roku (kuchenka gazowa) wymieniłem w nim końcówki i łączniki stabilizatora (nadal czuć lekki luz i nie wiem od czego, szczegolnie przy zawracaniu),kompletny rozrząd+pasek pompy, filtry i olej. czekają mnie jeszcze łożyska na tyle (chyba nie ma z nimi problemów??)
Do auta montuje w tej chwili troche sprzetu audio-video wiec jesli bediecie mieli jakies pytania w tej dziedzinie to z moim (dłuuugim) doświadczeniem służę radą.
Czekam na odpowiedzi, bo nie ukrywam, ze chciałbym doprowadzić to auto do godnego stanu.

PS: Atrapa ze znaczkiem poszukiwana; jakies info odnośnie układu wydechowego, czy coś się psuje czesto na co zwrócić uwage, bo brzęczy (blacha) strasznie przy obciążeniu i gdzieś dmucha; na co w ogole zwrocic uwage w tym modelu co warto zrobić/wymienic, z czym bedzie lepiej z czym gorzej...

Pozdrawiam
 
 
 
silstar
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2008, 19:28   

Witam .
Co do podświetlenia to miałem taki sam problem jak ty .
Z całym podswietleniem uporałem sie sam bez wiekszych problemów . wystarczy wymiana żaróweczek z jednymi jest mniejszy problem a zdrugimi wiekszy .
Podswietlenie zapalniczki ,popielniczki to nic trudnego kilka srubek do odkrecenia i po kłopocie . Wiecej problemów jest z wymianą podświetlenia pokręteł nawiewu ale ten temat jest opisany juz na forum . Poszukaj tam jest dokładnie to opisane.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 09-12-2008, 19:55   

Wichu napisał/a:
Mam problem z wolnymi obrotami


Czyszczenie przepustnicy i regulacja obrotów. Wszystko na forum albo stronie Krzyzaka
Kod:
www.mitsubishifan.webpark.pl


Wichu napisał/a:
jakies info odnośnie układu wydechowego


Kod:
www.tlumikisamochodowe.pl



Wichu napisał/a:
gdzie jest i jak wymienic termostat


Jak idzie górny wąż z chłodnicy do silnika, to właśnie na wejściu do silnika. Jak zobaczysz to już będziesz wiedział jak zmienić.

Wichu napisał/a:
czekają mnie jeszcze łożyska na tyle


Zobacz czy to nie opony. Ja ostatnio kupiłem sobie łożyska, ale najpierw zmieniłem koła na zimówki i problem zniknął.

Wichu napisał/a:
czy coś się psuje czesto na co zwrócić uwage,


Wymiana kondensatorów w ECU - to podstawa, jak nie to wyleją i komputer się "popali". --> strona Krzyzaka
Regulacja zaworów --> strona Krzyzaka
Regulacja LPG
 
 
Wichu 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer C62A 1.5 12v +LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 3
Skąd: Nakło nad Notecią
Wysłany: 09-12-2008, 20:40   

Obroty właśnie skończyłem regulować i jest wszystko ok :D Do ECU zajrzałem tez przy okazji instalacji audio i widać ze były wymienione więc tez ok. Opony wymieniłem tez na zimówki i to jednak łożyska:/ termostatu jeszcze nie dostałem. Ale dzieki za info juz sie mu przyjrzałem. zawory rzeczywiście troszkę hałasują . Jak wymienie termostat to na LPG pojade:D Swoją drogą to autko bardzo ekonomiczne na trasie przy naprawde delikatnej nodze spaliło 7,8L na 100. Dzisiaj zauwazyłem ze czeka mnie robota wydechu... kolektor pękniety, łączenie z katalizatorem do wymiany końcowy tłumik rozdarty;/ dzisiaj dałem rozrusznik do zrobienia, bo 3 razy dał mi sie we znaki:/ i chyba alternator tez bede musiał dać bo światła "pulsują", chyba ze wymienie kabel do masy bo widziałem ze to chyba 8 jest a przydałby się przynajmniej 16-21. przy okazji kabel ładowania wymienie:D wiecie moze ilu amperowy jest alternator w tym Miśku?? dzięki za wszystkie info i pozdrawiam Miśkomaniaków
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 10-12-2008, 07:34   

Wichu napisał/a:
kolektor pękniety
Jak nie jest mocno pęknięty to pospawać.
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 10-12-2008, 11:41   

Hugo napisał/a:
Wichu napisał/a:
kolektor pękniety
Jak nie jest mocno pęknięty to pospawać.


Lepiej kup na allegro. Spawanie pomaga tylko na jakiś czas.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.