Spadające obroty |
Autor |
Wiadomość |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 19-06-2008, 22:11 Spadające obroty
|
|
|
Niewiem ale zauważyłem coś dziwnego. Jak stałem na światłach na luzie to dwa razy mi sie zdarzylo ze obroty mi spadły nagle i wzrosły(radio grało głośno). potem zauważyłem ze jak podgłosniłem radio (mam wzmaciacz i tube) to wtedy obroty spadają. Teraz ażeby sprawdzic przejechałem sie bez słuchania radia i luz niby wszystko ok. Ale stoje sobie na światłach i ruszyłem kierownicą i wskazówka obrotów sie ruszyła jeszcze raz ruszyłem kierownicą i znowu.Niewiem czy to ma znaczenia ale ostatnio 2 razy wyładowałem akumulator (zapomiałem o swiatłach) i odpalałem na rozruch i nie było jak jezdzic na długich trasach wiec niewiem czy sie podładował. Nie chce robic paniki i zasmiecac forum tysiącami tematów wiec w tym bede pisał o moich watpliwościach tych najdziwniejszych. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
Ostatnio zmieniony przez akbi 20-06-2008, 11:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 19-06-2008, 22:56
|
|
|
No jak masz mocne radyjko to ona ma jakis pobor pradu, jesli ma duzy (glosno sluchasz) to powoduje to wieksze zapotrzebowanie na prad, a alternator generuje wiekszy opor dla silnika (zeby dac tyle pradu) wiec silnik ma ciezej co daje nizsze obroty. Jesli masz wspomaganie to tez zwieksza opory z tego co wiem na silniku.... Tak moim zdaniem ale nie wiem tez ile te obroty Ci sie zminily.
Krzychu |
|
|
|
 |
stary alfer
Mitsumaniak Szkiełko i oko.

Auto: Już inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 08 Lip 2007 Posty: 5211 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 20-06-2008, 07:05
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | Jak stałem na światłach na luzie to dwa razy mi sie zdarzylo ze obroty mi spadły nagle |
A po rozładowaniu akumulatora nie falują Ci częściej?
rosomak1983 napisał/a: | potem zauważyłem ze jak podgłosniłem radio (mam wzmaciacz i tube) to wtedy obroty spadają. |
Tak ma być. Zależy oczywiście o jaką wartość. rosomak1983 napisał/a: | Ale stoje sobie na światłach i ruszyłem kierownicą i wskazówka obrotów sie ruszyła jeszcze raz ruszyłem kierownicą i znowu. |
Jak najbardziej normalna sytuacja. Masz wspomaganie, więc tak będzie
rosomak1983 napisał/a: | Nie chce robic paniki i zasmiecac forum tysiącami tematów wiec |
|
_________________ Dwie zasady gwarantujące sukces:
1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego,
2. ...
Ogarniam prawy ALT |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 20-06-2008, 11:29
|
|
|
hehe po raz kolejny chłopaki napisali Ci to samo co ja na gg Wszystko to prawidłowe objawy, niemniej po ostatniej przygodzie z pozostawionymi światłami doładuj aku |
_________________
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 20-06-2008, 18:35
|
|
|
stary alfer napisał/a: | :) Tak ma być. Zależy oczywiście o jaką wartość. |
no wiec jak podgłasniałem na maksa to ok 200-300 a z ta kierownica to lekko drgnęło(ok100).No dzieki chłopaki bo mnie to na serio zaniepokoiło.
PS Kto zmienił temat mojego postu ten temat nie pasuje bo mam zamiar tu umieszczac inne moje chore problemy takie zeby nie robic tysiąca tematów.
Np teraz zauważyłem kolejna rzecz której nie znam przyczyny a moze to tez błachostka. Jak
puszczam gaz przed zmianą biegów to jakby tak hamował przesadnie i buczy wtedy tak. Niewiem czy ja moze za szybko puszczam ten gaz czy moze za pózno sprzęgło w kazdym razie nie zdarza sie to zawsze. Ktos pisał ze w tym silniku sa czesto problemy z wolnymi obrotami moze to własnie to? PS Pawela tak jak mówisz ale chciałem to przedyskutowac na forum bo moze ktos tak miał itp. Apropo z tym co napisałem to moze dam Ci go na jazde próbną (choc nim juz jechałes) zebys to stwierdził. Niewiem moze to głupie i tak ma być ale nie mialem nigdy auta i skąd moge wiedziec czy tak mam byc. A jak misio jest chory to go chce wyleczyc Po prostu chce zeby wszystko było tip top.
DROGI MODERATORZE prosze o przywrócenie poprzedniego tytułu postu tj. cuda na kiju |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 20-06-2008, 20:58
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | mam zamiar tu umieszczac inne moje chore problemy takie zeby nie robic tysiąca tematów. | No to wyszukuj podobne problemy na forum i się do nich dopisuj. O wszystkim o co pytasz było już obszernie pisane.
P.S. Co do wolnych obrotów to z tego co piszesz zachowują się w Twoim aucie wręcz książkowo. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 20-06-2008, 21:05
|
|
|
Hugo napisał/a: | P.S. Co do wolnych obrotów to z tego co piszesz zachowują się w Twoim aucie wręcz książkowo. |
czyli ze wszystko OK? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 21-06-2008, 13:51
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | czyli ze wszystko OK? | Tak jest Panie Kapitanie |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 25-06-2008, 13:08
|
|
|
Juz chyba wiem o co jak to ująć chodzi na wolnych obrotach muli a potem zrywa cos takiego natknąłem sie na podobny temat i tam pisało ze to kopułke trzeba przeczyścić WD-40 inni mówia ze papierem sciernym.PS czy wymieniac jeszcze swiece i przwody? Czy mozna stosowac WD-40 na kopulkę? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26-06-2008, 08:23
|
|
|
Wymiana kopułki z palcem rozdzielacza, to jakieś 5 minut i koszt jakieś 30PLN. Kopułka może mieć 3 uszkodzenia:
- popękanie ze starości (cieniutkie spękania widoczne pod światło, przez które wchodzi do niej wilgoć)
- zużycie węgielka
- wypalenie, względnie zaśniedzenie styków współpracujących z palcem rozdzielacza.
edit: Moje poprzednie przewody wytrzymały od 1993 roku do stycznia 2008 roku. (silnik chodził równomiernie i idelnie przyspieszał), świece wymienia się co 20.000km. |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 02-07-2008, 02:33
|
|
|
Jeden halogen mi świeci a drugi nie. I teraz pytanie jaka zarówka jest potrzebna? Drogie to? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 02-07-2008, 19:11
|
|
|
rosomak1983 napisał/a: | I teraz pytanie jaka zarówka jest potrzebna? | H3. rosomak1983 napisał/a: | Drogie to? | Najtańsza ok. 7 zł. |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 03-07-2008, 07:05
|
|
|
Hugo napisał/a: | rosomak1983 napisał/a: | czyli ze wszystko OK? | Tak jest Panie Kapitanie |
A mi się wydaje że nie
Cytat: | ostatnio 2 razy wyładowałem akumulator (zapomiałem o swiatłach) |
Albo brzęczyk albo krańcówka w drzwiach kierowcy niedziała. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 03-07-2008, 11:13
|
|
|
Brzęczek a konkretnie styki w przełaczniku co sa w futrynie dzrzwi ze to tak nazwe. Naprawiłem to wg patentu Pawela czyli rozkrecenie ,WD40 w ruch i działa. Widocznie najczestszą przyczyna nie działanie bączka jest ze cos nie łączy.
KaWu napisał/a: | Hugo napisał/a:
rosomak1983 napisał/a:
czyli ze wszystko OK?
Tak jest Panie Kapitanie
A mi się wydaje że nie
|
Czyli cos nie tak z tymi obrotami? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
wujas
Forumowicz
Auto: Galant AVANCE EA5W 6A13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2008 Posty: 138 Skąd: Skórcz
|
Wysłany: 27-11-2008, 20:15
|
|
|
jezeli nie mam nic wl to mam odpowiednie obroty(no tak wnioskuje z tego obrotomierza). jezeli wl swiatla i nawiew na 1 to mam tak ok 600 700obr. Jak Wy macie jak wl swiatla i nawiew?? jednak glownie nie oto mi chodzi a mianowicie jak np dojezdzam do skrzyzowania i wcisne sprzeglo to obroty spadaja do 500-600obr. jest to bardzo denerwujace. chcialem regulowac obroty jednak przypomnialem sobie ze jak sie tocze to obroty powinny wskoczyc na ok 1100. dobrze mysle?? i wlasnie wczesniej bylo dobrze chociaz czasem zauwazalem ze spadaly. jednak jak dzis spr to nie bylo roznicy czy stalem czy jak bylem w ruchu. Jednak przypominam sobie ze kilka dni temu wskakiwaly na wyrzsze obroty. co moze byc przyczyna ze raz wchodzi na obroty a raz nie?? gdzie jest jakis czujnik ktory wie kiedy kola sa w ruchu??
prosze pomozcie!! |
|
|
|
 |
|