Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] Silnikowi brak "ciągu", przyśpieszenia.
Autor Wiadomość
resiu 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer 1.5 12V 1991r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 9
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 03-11-2008, 16:16   [C62A 1.5] Silnikowi brak "ciągu", przyśpieszenia.

Licze na wasza pomoc!

Mam lancerka 1.5 12V z 1991roku (C62A) full opcja.

Od jakiegos czasu mam tak ze silnik odpala bez problemu (na benzynie), wrzucam wsteczny, potem jeden, dwa... i tu zazwyczaj sie zaczyna. Silnik nie chce sie wkrecac na obroty - po nacisnieciu pedalu gazu przy ok 2 tys. obr. auto tylko utrzymuje predkosc, nie chce przyspieszac. Z silnika dobiega dziwny glos cos w rodzaju nie glosnego, szybkiego stukania i delikatnie trzesie (odzywaja sie luzno osadzone plastikowe elenemty deski rozdzielczej). Chwile potem "zalapuje" na sekunde lub dluzej po czym znowu nie chce przyspieszac. Po zmianie biegu podobnie. Zauwazylem ze problem znika przy tylko bardzo delikatnym nacisnieciu i tak np. z górki przyspieszy i da sie jechac. Nie zalezy to od obrotow, czy biegu (choc na wstecznym jeszcze to mi sie nie zdazylo. Na biegu jałowym kręci normalnie.

Na poczatku problem znikał sam po 5-10 minutach ale teraz jest coraz gorzej. Dodam ze nie sprawdzalem jeszcze nic, bo nie wiem od czego najlepiej zacząć. Jednak odkąd go kupilem wydaje mi sie ze spala za duzo benzyny (benzyny uzywam tylko do zapalenia + ok.3-5 minut)

Dzis dodatkowo pojawil sie problem z zapaleniem (za 3 razem).
Instalacja gazowa najprostsza, gaznikowa.
 
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 03-11-2008, 16:41   

Najlepiej wymienić świece, kable WN oraz kopułkę .
Teraz zrobiło się wilgotno i możesz mieć problemy.
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn

Wysłany: 03-11-2008, 16:58   

Najpierw wymiana świec i kondensatorów w ECU. Jak nie pomoże to należy zwrócić uwagę na aparat zapłonowy.
 
 
resiu 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer 1.5 12V 1991r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 9
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 03-11-2008, 19:38   

Dzieki za podpowiedzi. Swiece wymienie jak tylko znajde czas i napisze rezultat, zajrze tez w ECU.
Jak ktos ma inne propozycje to piszcie:)
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 24-11-2008, 15:09   

regulacja zapłonu i luzy na zaworach + świece kable
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
resiu 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer 1.5 12V 1991r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 9
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 24-11-2008, 15:54   

A więc wymiana świec pomogła. Pozostał (nawet nasilił się) problem z falowaniem obrotów na biegu jałowym. Na zimnym silniku po odpaleniu obroty od razu wskakuja na 2000, po chwili spadaja do 1100 i faluja miedzy 1100 a 1400 (co 1 sekunde). Zdaje sie ze czeka mnie regulacja niskich obrotow, i zajrzenie do silniczka krokowego.
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-11-2008, 17:26   

nie masz silniczka krokowego
zajrzyj na moja www na temat regulacji obrotow
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.