Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:05 |
Chiptuning warto? |
Autor |
Wiadomość |
bob
Nowy Forumowicz
Auto: outlander
Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 15 Skąd: d.śląsk
|
Wysłany: 18-10-2008, 17:24 Chiptuning warto?
|
|
|
Witam
Co sądzice o "chiptuningu" np. tym, podaje link na allegro:
http://www.allegro.pl/ite..._audi_seat.html
Podobno do Outlandera 2.0 di-d też są, ale czy warto?
Może ktoś mógłby podzielić się spostrzeżeniami na temat tego "chiptuningu"?
pozdro |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 18-10-2008, 17:39
|
|
|
Na forum Octavii dość dużo było o Box-ach no name - nawet ze zdjęciem wnętrza. Kilka oporników. Jak już interesujesz się takim rozwiązaniem to polecam coś takiego http://www.czakram.pl/box_pokaz.php?name=656. Regulacja 0-9. Zauważalna różnica mocy i momentu nawet na 3. Przy 5 i więcej zauważalne dymienie przy mocnym dodaniu gazu. NIestety cena zupełnie inna - 4x |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Hiszpan
Mitsumaniak

Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 12 Wrz 2007 Posty: 1564 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 18-10-2008, 17:52
|
|
|
Witaj
Na temat chip-tuningu Outlandera ogólnie możesz poczytać ten temat
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=8800 - od 14-15 strony była dyskusja.
Na temat tego konkretnego power-boxa pewno niewiele osób będzie Ci umiała odpowiedzieć, ale może akurat |
_________________ Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
KowaliK
Mitsumaniak 01339/KMM
Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 06 Sty 2008 Posty: 990 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 18-10-2008, 19:10 Re: Chiptuning warto?
|
|
|
bob napisał/a: | Witam
Co sądzice o "chiptuningu" np. tym, podaje link na allegro:
http://www.allegro.pl/ite..._audi_seat.html
Podobno do Outlandera 2.0 di-d też są, ale czy warto?
Może ktoś mógłby podzielić się spostrzeżeniami na temat tego "chiptuningu"?
pozdro |
Widzę że jesteś z dolnego śląska, więc może zamiast bawić się w gówniane boxy itd. zainwestować w profesjonalny chip tuning? We Wrocławiu w Jettronicku chipują Outlandera do 170 koni mechanicznych i bodajże 380 NM za 1800 zł (w cene jest wliczony pomiar mocy). Być może jeszcze w tym miesiącu poddam swoje Outlandera temu zabiegowi więc jak coś to dam znać. |
_________________
 |
|
|
|
 |
bob
Nowy Forumowicz
Auto: outlander
Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 15 Skąd: d.śląsk
|
Wysłany: 18-10-2008, 19:27
|
|
|
Myślałem o "profesjonalu" fabrycznym, ale cena (5tys) mnie odstraszyła. Myślę o czymś takim by nie stracić gwarancji (możliwośc demontażu przed serwisem) bo autko w miare nowe
A po gwarancji to i może coś większego |
|
|
|
 |
KowaliK
Mitsumaniak 01339/KMM
Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 06 Sty 2008 Posty: 990 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-10-2008, 13:10
|
|
|
bob napisał/a: | Myślałem o "profesjonalu" fabrycznym, ale cena (5tys) mnie odstraszyła. |
Podobno to co robią w salonie, wcale nie jest takie profesjonalne. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Robercik64 [Usunięty]
|
Wysłany: 25-10-2008, 21:14
|
|
|
witam , zawsze warto tylko nie jakieś "prezerwatywy: w postaci chip boxów tylko profesjonalnie przez OBD , mam takie cosik już od 40kkm i jest SUPER dziury pozanikały , burczenie też tylko jak był głośny tak został ale przynajmniej zbiera się naprawdę dobrze , jazda na 2WD nie możliwa !! a po śniegu na 4WD Lock bajka !!! ....pozdr a poniżej obrazek...PS. dzięki Kowalik
  |
Ostatnio zmieniony przez Robercik64 27-10-2008, 05:33, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
KowaliK
Mitsumaniak 01339/KMM
Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 06 Sty 2008 Posty: 990 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-10-2008, 21:41
|
|
|
Robercik64, zdjęcia wrzuć na www.imageshack.us i wklej na forum "Thumbnail for forums (1)" |
_________________
 |
|
|
|
 |
Ania_syka1
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2,0 2007r
Dołączyła: 13 Paź 2008 Posty: 6 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-10-2008, 18:41 Chip
|
|
|
Mamy w naszym Outlaanderku, założony w serwisie, rzeczywiście drogi (ok. 5 tys.), ale naprawdę warto. Po założeniu zaczął mniej spalać, a i kopytko ma niezłe, w końcu odpowiednia moc do tej masy -167kM! |
_________________ Ania |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 27-10-2008, 14:36
|
|
|
Robercik64 napisał/a: | zawsze warto tylko nie jakieś "prezerwatywy: w postaci chip boxów tylko profesjonalnie przez OBD | masz rację, jest tylko jeden problem - gwarancja na silnik i układ przeniesienia napędu u ciebie to już historia Polecam uwadze http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=20067 historię użytkownika Octavii z 2.0TDI to coś na temat, a i silnik pokrewny. Dlatego na chip tuning czekam do końca gwarancji. A ile można wycisnąć z tego silnika jest tutaj http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=10748 |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Robercik64 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-10-2008, 15:15
|
|
|
jak mam czekać do konca gwarancji , to mam to .....i tak sprzedam po gwarancji....nie zwykłem przejeżdżać mniej niż 150kkm w tym okresie albo zostawię żonie i też dobrze , miałem juz kilkanascie samochodów w swojej karierze i jeszcze silnik ani przeniesienie napędu nie było przedmiotem gewaracnji a po drugie tuning przez OBD jest "zbackupowany" i można przywrócić ustawienia fabryczne i serwis "ślepy" , oczwysiecie aby zapbiec zaraz dyskusji i ataków NIE MAM zamiaru tego robić , pzdr |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 27-10-2008, 16:00
|
|
|
Robercik64 napisał/a: | po drugie tuning przez OBD jest "zbackupowany" i można przywrócić ustawienia fabryczne i serwis "ślepy" | czytałeś wypowiedzi z forum Octavii pod linkiem? Problem nie w backupie ale w liczniku programowań i nie tylko serwis nie jest ślepy, ale również gwarant.
Robercik64 napisał/a: | nie zwykłem przejeżdżać mniej niż 150kkm | ładne masz przebiegi 5kkm/mies. nie zazdroszczę. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Robercik64 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-10-2008, 17:23
|
|
|
a wiesz zaintrygowałeś mnie , jak wróce do wawy to podjadę do nich i się zapytam jak z tym kasowaniem "licznika programowan" ale i tak dalej uważam , że (odpiukać) trzeba miec niefart coby sie maszynka wykrzaczyła (silnik) myslę też że "podstrajać " trzeba z głową nie przegrzać styków.....pozdrówka
PS a te kilomtery to bardziej 4kkm /miech ale lata lecą a jeździło się po 200kkm na 3 lata..... |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 27-10-2008, 19:58
|
|
|
Robercik64 napisał/a: | trzeba miec niefart coby sie maszynka wykrzaczyła | to prawda, ale bywa. W linku masz opisany problem silnika zupełnie z innej bajki, ale trzeba go wysłać do SAP i właściciel ma problem. Robercik64 napisał/a: | jeździło się po 200kkm na 3 lata | miałem kiedyś 80kkm w 9 miesięcy, ale miałem serdecznie dość jazdy. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
piotrek [Usunięty]
|
Wysłany: 28-11-2008, 12:04
|
|
|
Jakis czas temu dokonałem w moim Outku Turbo kilku modyfikacji - m.in. wymiana frontpipe na HKS o większym przekroju, przeprogramowanie sterownika (chiptuning). Wczoraj byłem na hamowni. 235 KM przy 5939 obr/min, max. moment obrotowy 335 Nm przy 3.539 obr/min. Przeróbki robiłem w AutoGT. Utrzymują gwarancję na silnik, co prawda tylko u nich w zakładzie, ale jest. |
|
|
|
 |
|