Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:05
Chiptuning warto?
Autor Wiadomość
bob 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 15
Skąd: d.śląsk
Wysłany: 18-10-2008, 17:24   Chiptuning warto?

Witam
Co sądzice o "chiptuningu" np. tym, podaje link na allegro:
http://www.allegro.pl/ite..._audi_seat.html
Podobno do Outlandera 2.0 di-d też są, ale czy warto?
Może ktoś mógłby podzielić się spostrzeżeniami na temat tego "chiptuningu"?
pozdro
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 18-10-2008, 17:39   

Na forum Octavii dość dużo było o Box-ach no name - nawet ze zdjęciem wnętrza. Kilka oporników. Jak już interesujesz się takim rozwiązaniem to polecam coś takiego http://www.czakram.pl/box_pokaz.php?name=656. Regulacja 0-9. Zauważalna różnica mocy i momentu nawet na 3. Przy 5 i więcej zauważalne dymienie przy mocnym dodaniu gazu. NIestety cena zupełnie inna - 4x
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 18-10-2008, 17:52   

Witaj
Na temat chip-tuningu Outlandera ogólnie możesz poczytać ten temat
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=8800 - od 14-15 strony była dyskusja.

Na temat tego konkretnego power-boxa pewno niewiele osób będzie Ci umiała odpowiedzieć, ale może akurat 8)
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
KowaliK 
Mitsumaniak
01339/KMM

Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 990
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-10-2008, 19:10   Re: Chiptuning warto?

bob napisał/a:
Witam
Co sądzice o "chiptuningu" np. tym, podaje link na allegro:
http://www.allegro.pl/ite..._audi_seat.html
Podobno do Outlandera 2.0 di-d też są, ale czy warto?
Może ktoś mógłby podzielić się spostrzeżeniami na temat tego "chiptuningu"?
pozdro


Widzę że jesteś z dolnego śląska, więc może zamiast bawić się w gówniane boxy itd. zainwestować w profesjonalny chip tuning? We Wrocławiu w Jettronicku chipują Outlandera do 170 koni mechanicznych i bodajże 380 NM za 1800 zł (w cene jest wliczony pomiar mocy). Być może jeszcze w tym miesiącu poddam swoje Outlandera temu zabiegowi więc jak coś to dam znać. :wink:
_________________
 
 
bob 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 15
Skąd: d.śląsk
Wysłany: 18-10-2008, 19:27   

Myślałem o "profesjonalu" fabrycznym, ale cena (5tys) mnie odstraszyła. Myślę o czymś takim by nie stracić gwarancji (możliwośc demontażu przed serwisem) bo autko w miare nowe :lol:
A po gwarancji to i może coś większego :badgrin:
 
 
KowaliK 
Mitsumaniak
01339/KMM

Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 990
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-10-2008, 13:10   

bob napisał/a:
Myślałem o "profesjonalu" fabrycznym, ale cena (5tys) mnie odstraszyła.


Podobno to co robią w salonie, wcale nie jest takie profesjonalne. :P
_________________
 
 
Robercik64
[Usunięty]

Wysłany: 25-10-2008, 21:14   

witam , zawsze warto tylko nie jakieś "prezerwatywy: w postaci chip boxów tylko profesjonalnie przez OBD , mam takie cosik już od 40kkm i jest SUPER :rolleyes: dziury pozanikały , burczenie też :rolleyes: tylko jak był głośny tak został :ANAL: ale przynajmniej zbiera się naprawdę dobrze , jazda na 2WD nie możliwa !! a po śniegu na 4WD Lock bajka !!! :evil: ....pozdr :finga: a poniżej obrazek...PS. dzięki Kowalik ;)

Ostatnio zmieniony przez Robercik64 27-10-2008, 05:33, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
KowaliK 
Mitsumaniak
01339/KMM

Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 990
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-10-2008, 21:41   

Robercik64, zdjęcia wrzuć na www.imageshack.us i wklej na forum "Thumbnail for forums (1)" ;)
_________________
 
 
Ania_syka1 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2,0 2007r
Dołączyła: 13 Paź 2008
Posty: 6
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-10-2008, 18:41   Chip

Mamy w naszym Outlaanderku, założony w serwisie, rzeczywiście drogi (ok. 5 tys.), ale naprawdę warto. Po założeniu zaczął mniej spalać, a i kopytko ma niezłe, w końcu odpowiednia moc do tej masy -167kM!
_________________
Ania
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 27-10-2008, 14:36   

Robercik64 napisał/a:
zawsze warto tylko nie jakieś "prezerwatywy: w postaci chip boxów tylko profesjonalnie przez OBD
masz rację, jest tylko jeden problem - gwarancja na silnik i układ przeniesienia napędu u ciebie to już historia :cry: Polecam uwadze http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=20067 historię użytkownika Octavii z 2.0TDI to coś na temat, a i silnik pokrewny. Dlatego na chip tuning czekam do końca gwarancji. A ile można wycisnąć z tego silnika jest tutaj http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=10748
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Robercik64
[Usunięty]

Wysłany: 27-10-2008, 15:15   

jak mam czekać do konca gwarancji , to mam to .....i tak sprzedam po gwarancji....nie zwykłem przejeżdżać mniej niż 150kkm w tym okresie albo zostawię żonie i też dobrze , miałem juz kilkanascie samochodów w swojej karierze i jeszcze silnik ani przeniesienie napędu nie było przedmiotem gewaracnji a po drugie tuning przez OBD jest "zbackupowany" i można przywrócić ustawienia fabryczne i serwis "ślepy" , oczwysiecie aby zapbiec zaraz dyskusji i ataków NIE MAM zamiaru tego robić , pzdr
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 27-10-2008, 16:00   

Robercik64 napisał/a:
po drugie tuning przez OBD jest "zbackupowany" i można przywrócić ustawienia fabryczne i serwis "ślepy"
czytałeś wypowiedzi z forum Octavii pod linkiem? Problem nie w backupie ale w liczniku programowań i nie tylko serwis nie jest ślepy, ale również gwarant.
Robercik64 napisał/a:
nie zwykłem przejeżdżać mniej niż 150kkm
ładne masz przebiegi 5kkm/mies. nie zazdroszczę.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Robercik64
[Usunięty]

Wysłany: 27-10-2008, 17:23   

a wiesz zaintrygowałeś mnie , jak wróce do wawy to podjadę do nich i się zapytam jak z tym kasowaniem "licznika programowan" ale i tak dalej uważam , że (odpiukać) trzeba miec niefart coby sie maszynka wykrzaczyła (silnik) myslę też że "podstrajać " trzeba z głową nie przegrzać styków.....pozdrówka
PS a te kilomtery to bardziej 4kkm /miech ale lata lecą a jeździło się po 200kkm na 3 lata.....
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 27-10-2008, 19:58   

Robercik64 napisał/a:
trzeba miec niefart coby sie maszynka wykrzaczyła
to prawda, ale bywa. W linku masz opisany problem silnika zupełnie z innej bajki, ale trzeba go wysłać do SAP i właściciel ma problem.
Robercik64 napisał/a:
jeździło się po 200kkm na 3 lata
miałem kiedyś 80kkm w 9 miesięcy, ale miałem serdecznie dość jazdy.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
piotrek
[Usunięty]

Wysłany: 28-11-2008, 12:04   

Jakis czas temu dokonałem w moim Outku Turbo kilku modyfikacji - m.in. wymiana frontpipe na HKS o większym przekroju, przeprogramowanie sterownika (chiptuning). Wczoraj byłem na hamowni. 235 KM przy 5939 obr/min, max. moment obrotowy 335 Nm przy 3.539 obr/min. Przeróbki robiłem w AutoGT. Utrzymują gwarancję na silnik, co prawda tylko u nich w zakładzie, ale jest.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.