 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.6] gaśnie na zimnym silniku |
Autor |
Wiadomość |
Yaris2709 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-11-2008, 18:12 [Cari 1.6] gaśnie na zimnym silniku
|
|
|
Mam Cari 1,6 z 99r. benzyna z gazem sekwencyjnym. Problem polega na tym, że samochód gaśnie na zimnym silniku, jak chodzi jeszcze na benzynie. jak jest ciepły chodzi jak pszczółka. Na gazie nie zdarzyło mi się, żeby zgasł. Jak go odpalę na klimie to już w ogóle nie ma siły ciągnąć. Zdarza się, że po ponownym odpaleniu słyszę pisk paska.
Byłem w serwisie na kompie, wszystkie wskazania są w porządku, sprawdzony też jest silniczek krokowy - podobno jest bez zarzutu. Pierwszy mechanik powiedział, że mam do wymiany 4 cewki (a są dwie), poszedłem do następnego, ten powiedział, że przeczyścił silniczek, czymś psiknął i 3 dni było dobrze i znowu kicha. Pojechałem w końcu na serwis Mitsu, ale muszę tam jechać ok 40km i jak zajeżdżam to silnik jest gorący. Byłem już dwa razy i nic nie poradzili. Może macie jakieś pomysły co to może być? |
Ostatnio zmieniony przez Yaris2709 30-11-2008, 19:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 29-11-2008, 19:14
|
|
|
no skoro czyscil "silniczek" pewnie chodzi o krokowca i bylo ok ale minelo to w nim bym szukal twojego problemu |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
Yaris2709 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-11-2008, 19:21
|
|
|
Dlatego pojechałem do serwisu, ale mechanik wymontował silniczek krokowy, sprawdził coś miernikiem i przeczyścił jeszcze silniczek i stwierdził, że to nie silniczek. Nie miałem możliwości sprawdzenia, bo silnik był ciepły i bardzo ładnie chodził, na kompie, też nic nie pokazało. A może przewody, cewki ??? |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 29-11-2008, 19:41
|
|
|
mysle, ze gdyby to przewody lub cewki to by przerywal na gazie i nie rowno pracowal
a cisnienie paliwa jest dobre - skoro piszesz ze dzieje sie to na benzynie? moze wtryskiwacze padaja, albo pompa paliwa ? |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
Yaris2709 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-11-2008, 19:53
|
|
|
Mechanik też się na tym zastanawia, ale dzieje się to tylko na zimnym silniku. Przejadę ok 2-3km i już nie ma problemu. A jeszcze jedna sprawa, jak zimny zgaśnie i go odpalę to wydaje mi się, że nie równo pracuje. Jeżeli to pompa lub wtryski to jaki koszt naprawy?
[ Dodano: 30-11-2008, 19:48 ]
Dzisiaj starałem się dokładnie przyjrzeć pracy silnika i zauważyłem, że jak odpalę silnik i chodzi na wolnych obrotach (ok 1000) to nic się nie dzieje, ale jak tylko na chwilę dodam gazu zaraz zaczynają się problemy i obroty momentalnie spadają i samochód gaśnie. Przypominam, że nie ma problemu jeżeli silnik jest gorący. A może ten "przełącznik od gazu coś psuje, bo na gazie obroty nie spadną poniżej 400 na słabo ciepłym silniku? |
|
|
|
 |
|
|