 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: lukasz12 31-01-2010, 13:36 |
Nieszczelny układ chłodzenia |
Autor |
Wiadomość |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3549 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 31-12-2008, 00:01 Nieszczelny układ chłodzenia
|
|
|
Witam kolegów.
Mam dla was kolejne pytanie z kategorii trudne. Od momentu zamontowania instalacji gazowej, zaczął ubywać płyn chłodzący(dodam, że, gazownicy musieli uzupełnić płyn). Nie dawało mi to spać, więc postanowiłem zlokalizować wyciek. Okazało się, że płyn wydostaje się gdzieś pomiędzy blokiem a skrzynią.
Pytanko:
Czy jest tam może jakaś zaślepka układu chłodzenia na bloku? Wie ktoś z MitsuManiaków, jakich może być rozmiarów?
Pozdrawiam. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
batman-1 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-12-2008, 00:17
|
|
|
sprawdź czy nie ma wycieku przy trójnikach jak sie zakłada instalacje gazową to zakładają takie na przewody w okolicy skrzyni biegów to własnie w tym miejscu najczęściej puszcza i patrząc od spodu własnie w tym miejscu o którym piszesz jest mokre zerknij od góry pozdrowionka |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3549 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 31-12-2008, 10:54
|
|
|
Z tego, co się orientuje są dwa takie trójniki. Na początku też myślałem, że to właśnie one będą przyczyną nieszczelności, ale po 2 godzinach poszukiwań nieszczelności, trójniki suchutkie. Z tego, co zdążyłem zauważyć to podczas pracy silnika wyciek ustępuje. Podejrzewam, że jest to spowodowane, siłą odśrodkową koła zamachowego. Wystarczy poczekać 5 minut po zgaszeniu silnika i pojawia się mała kropelka płynu.
Pozdrawiam |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
syski [Usunięty]
|
Wysłany: 31-12-2008, 11:15
|
|
|
Witam !
U mnie 2 lata temu pękł właśnie wąż na trójniku który założyli gaziarze koło przegrody a bloku silnika. Beznadziejna jakość gumy mimo że pisze na nim -40- 140 stopni, nie wiem czy też to nie przyczyniło się wtedy do uszkodzenia termostatu. Nowy w serwisie 180pln. Po nowym roku właśnie wybieram się znowu do nich gdyż mam taką samą sytuację jak ty guma stwardniała i leje na trójniku a oprócz tego koło reduktora gazu Z góry go nie widać dobrze trójnika jest po lewej stronie właśnie koło bloku silnika tak jak pisze batman. Cóż jakość materiału pozostawia wiele do życzenia. Bo tyle lat mają węże oryginalne i są elastyczne.
Na razie dolewam płynu ale teraz mało jeżdżę tylko denerwują mnie plamy w garażu, a po dokręceniu opasek wyciek się zwiększył.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3549 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 31-12-2008, 11:26
|
|
|
Znam lekarstwo na te badziewiaste trójniki, Wystarczy podjechać do sklepu z hydrauliką kupić odpowiednie trójniki miedziane chodzi mi o średnice, kawałek rurki miedzianej. Dać to wszystko do polutowania jakiemuś hydraulikowi, prysnąć czarnym matowym sprejem i trójniki wieczne.
Widziałem takie przeróbki w kilku samochodzikach i zdają egzamin.
Tylko, że u mnie trójniki suche. Pozdrawiam |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
|
|