Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
MUSZĘ NIESTETY PROSIĆ O POMOC DLA MOJEGO KOCHANEGO AUTKA !!!
Autor Wiadomość
PAWEŁ 
Nowy Forumowicz
MITSUBISHI


Auto: MITSUBISHI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 12
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 12-12-2008, 00:28   MUSZĘ NIESTETY PROSIĆ O POMOC DLA MOJEGO KOCHANEGO AUTKA !!!

WITAM WSZYSTKICH MITSUMANIAKÓW - MIŁO MI BYĆ RAZEM Z WAMI

HISTORIA WYGLĄDA TAK :
DOKŁADNIE ROK TEMU KUPIŁEM -MITSUBISHI DIAMANTE 92 R 3,0 V6 - OD LUDZI KTÓRZY DOPROWADZILI TEN SAMOCHÓD DO RUINY - BRAK SZACUNKU DLA TEGO AUTKA - I NIE TYLKO AUTKA ...- ZDECYDOWAŁEM SIĘ PRZYWRÓCIĆ MU DAWNY BLASK - PRAWIE DO NOWOŚCI
- ZACZĘŁO SIĘ OD SILNIKA - KTÓRY BYŁ ZATARTY.. NIE DAŁO SIE GO NAPRAWIĆ , WIEC MUSIAŁEM KUPIĆ DRUGI SILNIK ,CIEŻKO BYŁO ZNALEZĆ SERWIS KTORY SIE TEGO PODEJMIE ALE UDAŁO SIE , AUTOJAPAN W ZIELONCE – NIE POLECAM- DOJĄ KASĘ AŻ SIĘ NIEDOBRZE ROBI- ROBIŁEM KONSERWACJĘ CAŁEGO PODWOZIA – MYCIE BAKU –TARCZE, KLOCKI, PRZEWODY HAMULCOWE , DEMONTAŻ INSTALACJI GAZOWEJ – STRACH JEZDZIĆ Z TAKĄ – WOLĘ JUŻ BENZYNKĘ –NICH DOBRZE SIĘ ODŻYWI, ODNOWIENIE WNĘTRZA – FARBOWANIE SKÓR TAPICERKI REGENERACJA DESKI ROZDZIELCZEJ – NAPRAWA KLIMY – I WIELE INNYCH ŻECZY.. WYMIENIŁEM TYLKO PODSTAWY TEGO CO ZROBIŁEM- KOCHAM TEN SAMOCHÓD I NIE CHCĘ GO SPRZEDAWAĆ CHOĆ DAWALI MI ZA NIEGO DUŻE PIENIĄDZE – TERAZ MOJA SYTUACJA FINANSOWA JEST ZŁA NIE MAM PRACY ANI PIENIĄŻKÓW ŻEBY DOKOŃCZYĆ AUTKO – ZOSTAŁO JESZCZE DO ZROBIENIA – ŁĄCZNIKI STABILIZATORA – SPRĘŻYNY – AMORTYZATORY – SWOŻNIE WACHACZA – SZYBA PRZEDNIA – MONTAŻ ALARMU – NO I LAKIEROWANIE – CHCIAŁBYM POŁOŻYĆ CZARNĄ PERŁĘ - . – JEŻELI KTOŚ MÓGŁBY MI POMÓC W JAKIŚ SPOSÓB ŻEBYM MÓGŁ DOKOŃCZYĆ AUTO – BYŁBYM NIESAMOWICIE WDZIĘCZNY –TYM KTÓRZY PRZYCZYNIĄ SIĘ DO NOWEGO ŻYCIA DLA MOJEGO MIŚKA- NIE ROZPISYWAŁEM SIĘ ZA DUŻO JEŻELI KTOŚ MIAŁBY JAKIEŚ PYTANIA ALBO CHCIAŁBY NAWIĄZAĆ KONTAKT ZE MNĄ W TEJ SPRAWIE –
TO PODAJĘ GG: 11751721
ORAZ MAIL : p.neugebauer@op.pl.
Pozdrawiam wszystkich pasjonatów tych aut.
 
 
miziek
[Usunięty]

Wysłany: 12-12-2008, 01:28   

fotki fotki i jeszcze raz fotki ;)
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 12-12-2008, 03:43   Re: MUSZĘ NIESTETY PROSIĆ O POMOC DLA MOJEGO KOCHANEGO AUTKA

PAWEŁ napisał/a:
WITAM WSZYSTKICH MITSUMANIAKÓW - MIŁO MI BYĆ RAZEM Z WAMI


Nam też miło. Mam tutaj swój niewielki wkład ponieważ to ode mnie kupowałeś ten silnik z Sigmy. Mam nadzieję że wszystko jest nadal w porządku chociaż przykro słyszeć że Twoja sytuacja finansowa nie wygląda za dobrze. Ze swojej strony mogę służyć pomocą i radą.
Pozdrawiam
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 12-12-2008, 09:12   

Kolego niema, co załamywać rąk, te trudności, o których mówisz są przejściowe. Z pieniędzmi już tak jest, że raz są a raz ich niema. Z pracą to samo, i pamiętaj o tym, że co się odwlecze to nie uciecze. A po czymś złym jest zawsze coś dobrego. Twój misiek na pewno prędzej czy później zabłyśnie blaskiem na naszych drużkach. Pozdrawiam. :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-12-2008, 10:22   

PAWEŁ, mała prośba ... nie używaj następnych CAPSLOCKA
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
PAWEŁ 
Nowy Forumowicz
MITSUBISHI


Auto: MITSUBISHI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-12-2008, 11:51   

bardzo dziękuję wszystkim za słowa otuchy - wierzę że tak będzie - jeżeli chodzi o kolegę od którego kupowałem silnik - to muszę powiedzieć że to bardzo porządna osoba konkretna uczciwa i solidna - silnik w moim diamante pracuję jak zegarek szwajcarski - pięknie czysto bez niepokojących odgłosów- bardzo dziękuję- łukasz
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 12-12-2008, 11:53   

miło to słyszeć, ciesze się bo wtedy też nie do końca w 100% wiedziałem w jakim był stanie (nie miałem jak przetestować) ale dobrze ze wyszło na to że jest conajmniej dobry ;)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
PAWEŁ 
Nowy Forumowicz
MITSUBISHI


Auto: MITSUBISHI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-12-2008, 12:19   

mam tylko pytanko jak mogę dołączyć fotki miśka żeby można go zobaczyć na forum
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-12-2008, 12:26   

PAWEŁ napisał/a:
mam tylko pytanko jak mogę dołączyć fotki miśka żeby można go zobaczyć na forum

Instrukcja
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.