Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
silniczek krokowy 2.0 V6
Autor Wiadomość
chuddy22 
Nowy Forumowicz


Auto: Mistubishi Galant 2.0 16V Komb
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 7
Skąd: Raciborz
Wysłany: 10-09-2008, 16:01   silniczek krokowy 2.0 V6

witam!
padl silniczek krokowy w moim Galancie 2.0 V6.Czy wie ktos czy jakis inny silniczek bedzie pasowal,bo takiego z 2.0 v6 ciezko znalezc.Mam jednego na oku ale chyba 1.8 albo 2.0 ale rzedowe.Jestem w niemczech i przeszukalem wszystkie szroty i lipa.Cokolwiek do 2.0 V6 to masakra.
POZDRAWIAM ! ! !
_________________
Biały Chłopak z Czarną Muzą Na Japońskim Systemie.
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 10-09-2008, 16:19   

chuddy22 napisał/a:
silniczek bedzie pasowal,bo takiego z 2.0 v6 ciezko znalezc

Nie wiem na 100% czy jeszcze posiada po moim , ale możesz dzwonić do PL . tel:609 375 251
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 10-09-2008, 16:25   

Pasuje z:
- 1.6, 1.8, 2.0 DOHC 88-92*
- 1.8 DOHC 93-96
- 3.0 12/24V wszystkie do 99
- 2.0 DOHC 93-99 n/a i turbo
- 2.5 V6 (6a13) 97-2002

i z Hunajowych odpowiedników

*/ model 88-90 wizualnie jest inny, ale pasuje i co ważne nie widziałem zepsutego
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Pawcio21 
Mitsumaniak


Auto: Mitsibishi Galant 2.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 52
Skąd: Mielec
Wysłany: 04-12-2008, 00:56   

Tak piszecie o tym silniczku krokowym a ja bym się chciał dowiedzieć gdzie on się dokładnie znajduje bo jeszcze nie znalazłem na forum takowej informacji. Pozdrawiam :)
_________________

 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 04-12-2008, 09:37   

Pawcio21 napisał/a:
o tym silniczku krokowym a ja bym się chciał dowiedzieć gdzie on się dokładnie znajduje

Z foto rocha_27:
http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#290055
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
BodoV6
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2008, 10:10   

czekoladka_1981 napisał/a:

Z foto rocha_27:
http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#290055


czekoladka_1981 czytasz to co innym wysyłasz?


widać krokowy pod dolotem powietrza (tu prawie wykręcony)
http://www.fotosik.pl/pok...495eeb1d04.html

krokowy po wyjęciu
http://www.fotosik.pl/pok...117b43da91.html
 
 
Pawcio21 
Mitsumaniak


Auto: Mitsibishi Galant 2.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 52
Skąd: Mielec
Wysłany: 04-12-2008, 10:56   

Dzięki za szybką odpowiedz :) Bo mam problem z tym moim misiem a chodzi zwłaszcza o to jak chodzi na benzynie. Otóż gdy rano odpalam silnik to zapala na dotyk ale gdybym lekko nie puknął gazu to mi zgaśnie i to dzieje się zawsze no i dopóki nie złapie parę stopni to jazda na benzynie jest bardzo utrudniona , zwłaszcza ruszanie bo jest zamulony strasznie aż do jakiś 3-4 tyś obrotów :( no a jak się już rozgrzeje to dalej jest lekko zamulony ale da się jezdzić. No i rano nie dodałem że gdy chce go podtrzymać na 3 tyś obrotów. to obroty spadają ogólnie falują natomiast gdy jest ciepły to obroty są książkowe. Dobrze że mam lpg. bo na nim nie ma żadnych problemów ma własnego krokowca. Ja u siebie podejrzewam Sonde lambda lub wtryski lub ten silnik krokowy. Proszę was o pomoc jak sobie mam poradzić z tym problemem jeżeli tylko macie jakieś pomysły. Pozdrowionka :)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.