silniczek krokowy 2.0 V6 |
Autor |
Wiadomość |
chuddy22
Nowy Forumowicz

Auto: Mistubishi Galant 2.0 16V Komb
Dołączył: 15 Sie 2008 Posty: 7 Skąd: Raciborz
|
Wysłany: 10-09-2008, 16:01 silniczek krokowy 2.0 V6
|
|
|
witam!
padl silniczek krokowy w moim Galancie 2.0 V6.Czy wie ktos czy jakis inny silniczek bedzie pasowal,bo takiego z 2.0 v6 ciezko znalezc.Mam jednego na oku ale chyba 1.8 albo 2.0 ale rzedowe.Jestem w niemczech i przeszukalem wszystkie szroty i lipa.Cokolwiek do 2.0 V6 to masakra.
POZDRAWIAM ! ! ! |
_________________ Biały Chłopak z Czarną Muzą Na Japońskim Systemie.
 |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 10-09-2008, 16:19
|
|
|
chuddy22 napisał/a: | silniczek bedzie pasowal,bo takiego z 2.0 v6 ciezko znalezc |
Nie wiem na 100% czy jeszcze posiada po moim , ale możesz dzwonić do PL . tel:609 375 251 |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 10-09-2008, 16:25
|
|
|
Pasuje z:
- 1.6, 1.8, 2.0 DOHC 88-92*
- 1.8 DOHC 93-96
- 3.0 12/24V wszystkie do 99
- 2.0 DOHC 93-99 n/a i turbo
- 2.5 V6 (6a13) 97-2002
i z Hunajowych odpowiedników
*/ model 88-90 wizualnie jest inny, ale pasuje i co ważne nie widziałem zepsutego |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Pawcio21
Mitsumaniak

Auto: Mitsibishi Galant 2.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 52 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 04-12-2008, 00:56
|
|
|
Tak piszecie o tym silniczku krokowym a ja bym się chciał dowiedzieć gdzie on się dokładnie znajduje bo jeszcze nie znalazłem na forum takowej informacji. Pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
|
|
|
 |
BodoV6 [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Pawcio21
Mitsumaniak

Auto: Mitsibishi Galant 2.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Paź 2008 Posty: 52 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 04-12-2008, 10:56
|
|
|
Dzięki za szybką odpowiedz Bo mam problem z tym moim misiem a chodzi zwłaszcza o to jak chodzi na benzynie. Otóż gdy rano odpalam silnik to zapala na dotyk ale gdybym lekko nie puknął gazu to mi zgaśnie i to dzieje się zawsze no i dopóki nie złapie parę stopni to jazda na benzynie jest bardzo utrudniona , zwłaszcza ruszanie bo jest zamulony strasznie aż do jakiś 3-4 tyś obrotów no a jak się już rozgrzeje to dalej jest lekko zamulony ale da się jezdzić. No i rano nie dodałem że gdy chce go podtrzymać na 3 tyś obrotów. to obroty spadają ogólnie falują natomiast gdy jest ciepły to obroty są książkowe. Dobrze że mam lpg. bo na nim nie ma żadnych problemów ma własnego krokowca. Ja u siebie podejrzewam Sonde lambda lub wtryski lub ten silnik krokowy. Proszę was o pomoc jak sobie mam poradzić z tym problemem jeżeli tylko macie jakieś pomysły. Pozdrowionka |
_________________
 |
|
|
|
 |
|