Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
ciężka praca manualnej skrzyni biegów
Autor Wiadomość
pem77
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2008, 13:49   ciężka praca manualnej skrzyni biegów

ciężka praca manualnej skrzyni biegów. a mianowicie rano po całonocnym staniu pod chmurką
mój galant do momentu rozgrzania ma straszne problemy z wybieraniem biegów.
Jest to walka i wciskanie drazka na siłe. tak jest przez okolo 200m jazdy poczym cała sprawa mija i jest tak jak powinno być (perfekcyjnie). co moze byc przyczyna tej porannej niemocy?
 
 
ubik
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2008, 13:52   

zcięty olej w skrzyni. Wymień olej na rzadki i drogi tu nie warto oszczędzać.
 
 
pem77
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2008, 16:05   

a jaki proponujecie
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-12-2008, 17:20   

Np taki http://moto.allegro.pl/it...w_85_1litr.html zalecany olej tej klasy lepkości czyli 75W do twojego gala , potrzebujesz 1,8 L
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 05-12-2008, 09:02   

Dokładnie, masz dość gesty oilej, np 80w90
Wymien na proponowany 75W85 , ja mam Texaco 75W-80 i nie narzekam. Poprawa była o 200%
Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
PAVEU 
Mitsumaniak
MitsuManiak:)


Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 173
Skąd: Loobleen, 10-ta
Wysłany: 05-12-2008, 12:35   

dołącze sie do tego tematu. a czy gdy pojawia sie problem i to czasem tylko z wbiciem 1-wszego biegu to wymiana olejku cos by poradzila na to ?

pozdrawiam!
_________________
PROUD E33A OWNER
 
 
 
ubik
[Usunięty]

Wysłany: 05-12-2008, 13:35   

jak tylko z jednym biegiem to może być wina synchronizatora. Nie za bardzo się na tym znam ale wymiana oleju w skrzyni w takim przypadku raczej nie pomoże. Dodatkowo jazda z uszkodzonym synchronizatorem może z czasem spowodować dalsze uszkodzenia :-(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.