 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Jak wymontować radio? |
Autor |
Wiadomość |
painkiller
Forumowicz

Auto: Outlander + Sigma 3,0 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 434 Skąd: wRock
|
Wysłany: 08-12-2008, 07:07 Jak wymontować radio?
|
|
|
Witam, próbuję wymontować radio, wyciągnąłem już z miejsca i nawet chyba nic nie uszkodziłem i tutaj rodzi się pytanie: radio wyszło do połowy i wydaje mi się że trzyma się jeszcze na kablach. Jak dostać się od tyłu żeby te kable odpiąć a nie wyrwać? Czy demontując schowek da się sięgnąć ręką?
Pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
Nachbar [Usunięty]
|
Wysłany: 08-12-2008, 09:39
|
|
|
ja kiedyś próbowałem przez schowek ale nie dałem rady...
Myślę, że nie na kablach Ci się trzyma tylko pewnie ma jakieś "łapki", które trzeba podgiąć żeby całe wyszło. Przecież tak na dobrą sprawę, ktoś to kiedyś musiał zainstalować a przez schowek na pewno tego nie robił - wpiąć kostkę radioa jedną ręką na oślep - no chyba że był niski, żółty i miał zwinne rączki
Najszybciej sprawdzisz to demontując konsolę - czyli zaczynasz od tunelu ze schowkiem i posuwasz sie do góry. W ten sposób na pewno Ci się uda - a to zalediw kiilka śróbek - powodzenia |
|
|
|
 |
painkiller
Forumowicz

Auto: Outlander + Sigma 3,0 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 434 Skąd: wRock
|
Wysłany: 08-12-2008, 11:38
|
|
|
No właśnie zdaje mi się że już tylko kable zostały bo radio jest luźne i chodzi w otworze prawo/lewo i góra/dół całkiem luźno. Dzięki, dzisiaj się jeszcze przyjrzę |
_________________
 |
|
|
|
 |
Herdi [Usunięty]
|
Wysłany: 08-12-2008, 13:03
|
|
|
painkiller napisał/a: | No właśnie zdaje mi się że już tylko kable zostały bo radio jest luźne i chodzi w otworze prawo/lewo i góra/dół całkiem luźno. Dzięki, dzisiaj się jeszcze przyjrzę |
rozbierz osłonę lewarka i popielniczkę, wsadzisz tam nawet głowę a nie tylko rękę żeby kable zluzować |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 08-12-2008, 17:59
|
|
|
Herdi napisał/a: | painkiller napisał/a: | No właśnie zdaje mi się że już tylko kable zostały bo radio jest luźne i chodzi w otworze prawo/lewo i góra/dół całkiem luźno. Dzięki, dzisiaj się jeszcze przyjrzę |
rozbierz osłonę lewarka i popielniczkę, wsadzisz tam nawet głowę a nie tylko rękę żeby kable zluzować |
zacznij od tyłu - po lewej i prawej na śrubki na dole konsoli - przesuń przednie fotele do maksymalnie do przodu i wtedy bedziesz miał łatwy dostęp |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|
|