Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak mocy i inne.
Autor Wiadomość
Kedzior181 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 12
Skąd: Opolskie
Wysłany: 25-11-2008, 17:44   Brak mocy i inne.

Witam wszystkich!

Jestem nowym użytkownikiem i z góry przepraszam za powtarzający(pewnie) się temat, ale chwilowo mam internet wyłącznie w pracy i nie zawsze mogę poczytać czyt. poszukać interesującego mnie tematu.
Martwi mnie taki problem. Od jakiegoś czasu odczuwam znaczny spadek mocy przy przyspieszaniu. Do niedawna było to tylko falowanie obrotów na jałowym, już miałem się za to zabrać (przepustnica i nauczenie ECU) a tu niespodzianka i brak mocy.
Pragnę podkreślić, że nawet przy falowaniu obrotów cari przyspieszała żwawo.
Jest to samochodzik z przebiegiem 124kkm i nie wymieniałem jeszcze rozrządu- świeżo kupiony. Rodzi się pytanie: Czy spadek mocy może być spowodowany niewymienionym rozrządem(w co wątpię) ? Jeśli nie to jaka jest przyczyna? I czy wymieniać cały rozrząd czy tylko pasek?

Z góry dziękuję i raz jeszcze przepraszam.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 26-11-2008, 10:12   

0. Wymieniasz filtr powietrza, olej i filtr oleju, dobijasz czynnik do klimy
1. Wymontowujesz i czyścisz na błysk przepustnicę i zakładasz
2. Wymieniasz świeczki na nowe NGK IZFR6B
3. Wymieniasz kompletny rozrząd (pasek Mitsuboshi, rolki, uszczelniacze wałków i wału i w zależności od stanu napinacz hydrauliczny)
4. Kontrolujesz/wymieniasz pasek osprzętu (wspomaganie, klima itp) i pasek alternatora
5. Odpinasz klemę na parę minut, podpinasz, odpalasz auto i zostawiasz na luzie z włączonymi światłami, radiem, klimą niech pochodzi kilkanaście minut (będzie szalał z obrotami ale się powinien ich nauczyć nauczyć)
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
crimi 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8GDI Sedan
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 148
Skąd: lc
Wysłany: 26-11-2008, 14:15   

Wszystko to co napisal saphire, mnie czeka (procz rozrzadu :D juz zrobiony), a dodatkow jeszcze bedzie sonda lambda.
Moje pytanie do tej sondy. Podobno sa dwie sondy w GDI, prawda to? I ktora sonde wymienic?
 
 
szyszus1 
Mitsumaniak

Auto: Cari GDI 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 78
Skąd: Hrubieszów
Wysłany: 26-11-2008, 14:25   

Że tak zapytam, to co ma czynnik do klimy do tego?:) czy to takie ogólne wskazanie twoje tylko?
_________________

 
 
Kedzior181 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 12
Skąd: Opolskie
Wysłany: 26-11-2008, 14:52   

Wieeelkie dzięki saphire. Wyprzedziłeś moje pytanie o świece i o markę rozrządu.

saphire napisał/a:
0. Wymieniasz filtr powietrza, olej i filtr oleju, dobijasz czynnik do klimy


To jest za mną. Czas się zabrać za te kosztowne rzeczy. :(

Raz jeszcze dzięki.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 28-11-2008, 11:51   

crimi napisał/a:
dodatkow jeszcze bedzie sonda lambda.
Moje pytanie do tej sondy. Podobno sa dwie sondy w GDI, prawda to? I ktora sonde wymienic?


Jedne GDI mają inne nie - to zależy - wymieniasz jeśli jest uszkodzona lub źle odczyty podaje - ale to ci sprawdzą na kompie przecież a nawet wykres z jej działania.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Kedzior181 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 12
Skąd: Opolskie
Wysłany: 03-12-2008, 15:19   

Witam!

Zaprzyjaźniony mechanik powiedział mi (po małym przeglądzie), że mam wodę na jednej ze świec.Gdy go odwiedziłem 2-gi raz było to samo Twierdzi, że to może być mikropęknięcie głowicy. Czy zgadzacie się z tym? Czy może być inna przyczyna?
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 03-12-2008, 15:44   

ale jak wode ? byc moze woda dostała sie góra ? widziałem auta w którch pierscien swiecy był zardzewiały i nie było takiej diagnozy ale nie jestem mechanikiem
 
 
Kedzior181 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 12
Skąd: Opolskie
Wysłany: 05-12-2008, 23:39   

Ja również nie znam się na tych sprawach. Przestraszyła mnie wiadomość o uszkodzeniu głowicy. Co do tej wody to po prostu jakiś płyn(niepalny) zalewa świecę i jeden "gar" chodzi nierówno, bądź przestaje w ogóle działać. Wykluczam raczej rdzę na świecy czy pierścieniu świecy gdyż są nowe :/. Ale póki co autko jeździ- może fałszywy alarm.
Jeśli coś się będzie dziać- odezwę się.
Póki co dziękuję za zainteresowanie.

Pozdrawiam.
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 06-12-2008, 11:19   

A uszczelka pod głowicą? Może ona jest uszkodzona i lekko puszcza, w którymś miejscu? Zobacz czy nie ubywa płynu chłodzącego.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.