Immobilizer |
Autor |
Wiadomość |
Rajek
Forumowicz fajek

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 182 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 08-12-2008, 07:50 Immobilizer
|
|
|
witam Panowie... pytanie brzmi... Jak wymozntowac/wypiac Immobilizer? moje wczesniejsze klopoty z odpaleniem to na 99 % to. Pozniej jeszcze mi sie to kilka rzy przydarzylo. ale jak zamkne i otworze pare razy pilotem to predzej czy pozniej odpale. czyli powtarzam pytanie jak domowymi sposobami wymontowac Immobilizer? |
_________________
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 08-12-2008, 08:42
|
|
|
Odwrócić kolejność montażu
A tak na serio to musisz zorientować się gdzie jest podłączony. Zdejmij osłonę od spodu deski rozdzielczej - 2 śruby w schowku po lewej, jedna po prawej i 2 na dole po lewej i prawej.
Zobacz jak zrobione są połączenia. Ogólnie nie da się powiedzieć co i jak bez oglądania bo sposób wpięcia jest uzależniony od tego kto go montował. U siebie mam taki immobilizer na przykładanego pilota koło kierownicy - tego co widzę to odcina mi ECU oraz rozrusznik i chyba cośjeszcze bo jak go nie odbezpieczę to w ogóle nie świecą się mi się żadne kontrolki na desce. Musisz być przygotowany na to że trzeba będzie sprawdzić trochę połączeń. Jak coś pisz na forum - podeślę Ci schemat elektryczny. A jak nie czujesz się na siłach to lepiej jedź do jakiegoś speca który ma doświadczenie...chyba że postawisz auto na tydzień lub dwa i powoli sam dojdziesz |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Rajek
Forumowicz fajek

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 182 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 08-12-2008, 09:19
|
|
|
ja mam tak ze odcina mi ecu...wydaje mi sie ze u mnie jest fabryczny |
_________________
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 08-12-2008, 11:53
|
|
|
Rajek napisał/a: | ja mam tak ze odcina mi ecu...wydaje mi sie ze u mnie jest fabryczny |
Co rozumiesz przez fabryczny? Z tego co wiem to jedyny fabryczny alarm to ten który jest aktywowany i dezaktywowany kluczykiem. Być może twój jak i mój alarm był montowany przed dealerów (spotkałem się z podobnymi rozwiązaniami w innych sigmach - przykładasz taki plastikowy dzyndzel do takiego kółka) ale u mnie na pewno nie jest to fabryczny sądząc po tym że przy stacyjce są nie oryginalne przewody. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Rajek
Forumowicz fajek

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 182 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 08-12-2008, 12:29
|
|
|
mam tylko kluczyk plus wielki prehistoryczny pilot mitsubishi
[ Dodano: 08-12-2008, 13:03 ]
przepraszam nie ma na pilocie napisu ani znaczka mitsu...ale ze jest wielki to prawda... dodam ze jak mam problemy z odpaleniem to mi sie wszystkie kontrolki na desce nie swieca!!!! czyli jak przekrecam na zaplon to wiem kiedy mi odpali a kiedy nie (wszystkie diody sie pala = zapali ), chociaz rozrusznik zawsze kreci... |
_________________
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 08-12-2008, 13:26
|
|
|
Rajek napisał/a: | mam tylko kluczyk plus wielki prehistoryczny pilot mitsubishi
[ Dodano: 08-12-2008, 13:03 ]
przepraszam nie ma na pilocie napisu ani znaczka mitsu...ale ze jest wielki to prawda... dodam ze jak mam problemy z odpaleniem to mi sie wszystkie kontrolki na desce nie swieca!!!! czyli jak przekrecam na zaplon to wiem kiedy mi odpali a kiedy nie (wszystkie diody sie pala = zapali ), chociaz rozrusznik zawsze kreci... |
Czyli wyraźnie widać że jest to jakiś niefabryczny alarm. Sprawdź połączenia jak się czujesz na siłach bo na odległość trudno cokolwiek wymyślić. Ewentualnie sprawdź czy bateria w pilocie jest w należytym stanie bo może to jest przyczyna ? |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Rajek
Forumowicz fajek

Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 182 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 08-12-2008, 14:25
|
|
|
bateria? ale otwiera mi i zamyka normalnie ale wymienie ja... |
_________________
 |
|
|
|
 |
|