Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Immobilizer
Autor Wiadomość
Rajek 
Forumowicz
fajek


Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 182
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-12-2008, 07:50   Immobilizer

witam Panowie... pytanie brzmi... Jak wymozntowac/wypiac Immobilizer? moje wczesniejsze klopoty z odpaleniem to na 99 % to. Pozniej jeszcze mi sie to kilka rzy przydarzylo. ale jak zamkne i otworze pare razy pilotem to predzej czy pozniej odpale. czyli powtarzam pytanie jak domowymi sposobami wymontowac Immobilizer?
_________________

 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 08-12-2008, 08:42   

Odwrócić kolejność montażu :)
A tak na serio to musisz zorientować się gdzie jest podłączony. Zdejmij osłonę od spodu deski rozdzielczej - 2 śruby w schowku po lewej, jedna po prawej i 2 na dole po lewej i prawej.
Zobacz jak zrobione są połączenia. Ogólnie nie da się powiedzieć co i jak bez oglądania bo sposób wpięcia jest uzależniony od tego kto go montował. U siebie mam taki immobilizer na przykładanego pilota koło kierownicy - tego co widzę to odcina mi ECU oraz rozrusznik i chyba cośjeszcze bo jak go nie odbezpieczę to w ogóle nie świecą się mi się żadne kontrolki na desce. Musisz być przygotowany na to że trzeba będzie sprawdzić trochę połączeń. Jak coś pisz na forum - podeślę Ci schemat elektryczny. A jak nie czujesz się na siłach to lepiej jedź do jakiegoś speca który ma doświadczenie...chyba że postawisz auto na tydzień lub dwa i powoli sam dojdziesz :)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Rajek 
Forumowicz
fajek


Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 182
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-12-2008, 09:19   

ja mam tak ze odcina mi ecu...wydaje mi sie ze u mnie jest fabryczny
_________________

 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 08-12-2008, 11:53   

Rajek napisał/a:
ja mam tak ze odcina mi ecu...wydaje mi sie ze u mnie jest fabryczny


Co rozumiesz przez fabryczny? Z tego co wiem to jedyny fabryczny alarm to ten który jest aktywowany i dezaktywowany kluczykiem. Być może twój jak i mój alarm był montowany przed dealerów (spotkałem się z podobnymi rozwiązaniami w innych sigmach - przykładasz taki plastikowy dzyndzel do takiego kółka) ale u mnie na pewno nie jest to fabryczny sądząc po tym że przy stacyjce są nie oryginalne przewody.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Rajek 
Forumowicz
fajek


Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 182
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-12-2008, 12:29   

mam tylko kluczyk plus wielki prehistoryczny pilot mitsubishi

[ Dodano: 08-12-2008, 13:03 ]
przepraszam nie ma na pilocie napisu ani znaczka mitsu...ale ze jest wielki to prawda... dodam ze jak mam problemy z odpaleniem to mi sie wszystkie kontrolki na desce nie swieca!!!! czyli jak przekrecam na zaplon to wiem kiedy mi odpali a kiedy nie (wszystkie diody sie pala = zapali :) ), chociaz rozrusznik zawsze kreci...
_________________

 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 08-12-2008, 13:26   

Rajek napisał/a:
mam tylko kluczyk plus wielki prehistoryczny pilot mitsubishi

[ Dodano: 08-12-2008, 13:03 ]
przepraszam nie ma na pilocie napisu ani znaczka mitsu...ale ze jest wielki to prawda... dodam ze jak mam problemy z odpaleniem to mi sie wszystkie kontrolki na desce nie swieca!!!! czyli jak przekrecam na zaplon to wiem kiedy mi odpali a kiedy nie (wszystkie diody sie pala = zapali :) ), chociaz rozrusznik zawsze kreci...


Czyli wyraźnie widać że jest to jakiś niefabryczny alarm. Sprawdź połączenia jak się czujesz na siłach bo na odległość trudno cokolwiek wymyślić. Ewentualnie sprawdź czy bateria w pilocie jest w należytym stanie bo może to jest przyczyna ?
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Rajek 
Forumowicz
fajek


Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 182
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-12-2008, 14:25   

bateria? ale otwiera mi i zamyka normalnie ale wymienie ja...
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.