Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wtryski
Autor Wiadomość
Rajek 
Forumowicz
fajek


Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 182
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 04-12-2008, 11:31   wtryski

1)witam pojawil sie kolejny problem, otoz zalalem benzyny do pelna i... ledwo co jezdzi z miejsca zeby ruszyl to wielki wysilek natomiast jak przelacze z gazu na benzyne przy np. 50 km/h to bardzo muli na gazie jest ok, mechanik sprawdzil cisnienie paliwa (pompy) wydaje sie ze jest ok, wiec wydaje sie ze sa pozapychane wtryski i nie chodzi na wszystkich cylindrach, wlalem do baku plyn stp do czyszczenia wtryskow i pojezdze.
A moze macie jakies inne pomysly??? jak jest z nowymi wtryskami ciezko je dostac? i czy trzeba wymieniac cale wtryski czy mozna konsowki wtryskow?
2) druga niepokojaca rzecza jaka zauwazylem (nie dalo sie nie zauwazyc) zdarzylo to sie 2 razy otoz jak gwaltownie ruszalem to wielki huk w silniku i zgasl, odpala bez problemu i jade dalej ale przyznacie ze to dziwne. Co to moze byc? pozdrawiam
_________________

 
 
 
syski
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2008, 16:16   

Co do pierwszego punktu to jak są nie bardzo zapieczone to pomoże po przejechaniu 2 baków do pełna z tym środkiem czyszczącym.Natomiast jak będą bardzo zapieczone to nic nie pomoże tylko wymiana całej listwy koszt około 200 za obie używane ale sprawne a nowych nie szukałem więc nie wiem ale łukasz na pewno będzie wiedział.

Jeśli chodzi o ten huk właśnie wystrzelił ci gaz w kolektorze ssącym na benzynie też może strzelić szczególnie jak wtryski leją. Skutki tych wystrzałów mogą być bardzo poważne dla kolektora ssącego.
Mój przykład (może mam pecha) :( wystrzał gazu zrujnował kolektor ssący tzn.po kolei uszkodziło przepływomierz, powyginało klapki zamykające dolot powietrza w kolektorze, zniszczyło przekładnię silnika krokowego sterującego tymi klapkami, powyrywało prowadnice powietrza plastikowe które są wklejone w kolektor.

U siebie popatrz na obudowę filtra powietrza pewnie podniosło ją trochę wyrzucając uszczelkę gumową na zewnątrz. Jak umiesz to sczytaj błędy z ECU to sprawdzisz czy przepływomierz masz ok bo jeśli jest walnięty to niestety na benzynie nie pojeździsz bo objawy będą podobne do tych które aktualnie masz.

Zobacz jeszcze na rurę wydechową czy czasem jak silnik pracuje na wolnych obrotach nie ze tak to określę szarpnie - jeśli tak to któryś ze zaworów nie domyka się lub jest nadpalony i tu tkwi strzelanie, co nie jest jedynym tego powodem.

Na razie to tyle i życzę aby ten opis nie sprawdził się w twoim przypadku.
 
 
batman-1
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2008, 22:25   

Witam w moim przypadku powodem strzelania na gazie były ewidentnie kable zapłonowe i świece prosty sposób jest ciemno otwierasz maske i widzisz światło goni po kablach zapłonowych (kable do wymiany) drugim powodem nieszczelny układ dolotu powietrza sprawdzić uszczelnić jeżdzić.Na benzynce mam tosamo do 2000 obrotów słabo wkręca powyżej jest ok stawiam na przepływomierz pozdrowionka
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 05-12-2008, 01:17   

nie wiem czy to do konca na temat ale podkreśle jeszcze raz że niestety - w aucie które ma trochę bardziej skomplikowany motor niż 1.4 60 km z golfa czy astry tylko sekwencja - wiem że część ludzi zakładała instalacje 4-5 lat temu ale niestety - coś za coś- albo tani gaz albo dobry gaz. i ogólnie mimo ze masz gaz to od czasu do czasu trzeba spalić te kilka litrów benzyny żeby wtrysk się nie zapiekły bo późniejszych efektów nie da się wyeliminować wydajac 20 zł ;(
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Rajek 
Forumowicz
fajek


Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 182
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-12-2008, 21:33   

wlasnie znowy byl wystrzal silnik strasznie pracowal nawet na gazie zapalalo sie check ingine otwieram maske a tam otwarta oslona od filtra powietrza....nawet nie wiem gdzie sie podzialy te zatrzaski od oslony heh, a wiec to moze wina wlasnie nieszczelnosci w tej oslonie ??? jutro postaram sie to szczelnie zamknac i zobaczymy...
_________________

 
 
 
batman-1
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2008, 22:08   

Rajek przede wszystkim świece i kable potem dolot sprawdz tą gume bo lubi pęknąć wyciąg i przejżyj dokładnie Jaką masz instalacje mikser czy blos
 
 
syski
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2008, 22:51   

Tak jak pisze kolega batman-1 zmień świece i kable :!: a najpierw uszczelnij dolot sprawdź czy nie wysunęła się guma z opasek bo nie ma znaczenia jaką masz instalację gazową to będzie strzelać chyba że sekwencja a konsekwencje strzału odczułem na własnej kieszeni, opisywałem w jednym z postów dość obrazowo. Może przekona cię cena za przepływkę 500zł na allegro. nie wspomnę o kolektorze ssącym czy silniku krokowym. Pomyśl zatem dobrze co się bardziej opłaca. Aha i zresetuj ECU.
 
 
Rajek 
Forumowicz
fajek


Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 182
Skąd: Wrocław
Wysłany: 09-12-2008, 07:43   

mam mikser zwykla instalacja gazowa...a ta guma o ktorej mowicie jest zaraz przy kolektorze tak?

[ Dodano: 09-12-2008, 08:49 ]
a wiecie jakie najlepiej kupic te swiece i kable? rozumiem ze jest 6 swiec?

[ Dodano: 09-12-2008, 09:28 ]
najlepiej jakies najtancze w poprzednich postach pisaliscie ze jakies zwykle tanie mozna?

[ Dodano: 09-12-2008, 17:30 ]
po zdjeciu obudowy filtra powietrza i tej calej aparatury stwierdzam ze ta wygieta rura bardzo luzno siedziala i zauwazylem jakas wypieta wtyczke
http://www.fotosik.pl/pok...7d2655587b.html
ale zadnego gniazda do niej nie widze...
_________________

 
 
 
batman-1
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-2008, 21:06   

Rajek tu akurat nie oszczędzaj świece NGK laser platinium to jest silnik który ma wymagania i jak założysz jakieś lipne to nie pojeździsz i szybko je trafi a wymiana nie jest łatwa,trzeba zdjąć ssący bo przy 24 zaworowej inaczej nie wymienisz.Jeżeli chodzi o kable na allegro można kupić cena od 160 do 270 za komplet
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.