Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Matejko
09-12-2008, 22:06
[Carisma] Tulejki wybieraka, problemy z przełączaniem biegów
Autor Wiadomość
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 28-03-2006, 22:30   

ale tam nic nie rozregulujesz odkrecasz zmieniasz przykrecasz, nie zapominajac nasmarowac jakims smarem ktory nie robi nic gumie, no i uwazac na gumowe oringi zeby nie popodwijaly sie nigdzie
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 01-04-2006, 01:16   

jacekr2 napisał/a:
własnie dostałem przesyłke z Volvo w ładnym woreczku 2 tuleki i 4 plastiki


bez gumowych oringow?? to cos drogo jak 100

stanik a tobie chcieli pewnie dac 2 gumki ktore przychodza pod drazkiem, w nie wlasnie wchodza plastikowe tulejki i takie gumki sa tylko przy drazku od biegow, przy skrzyni brak :)
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
stanik 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 1248
Skąd: Legionowo k/Wawy
Wysłany: 04-04-2006, 21:11   

Witam

Oki, tulejki (plasticzki + tulejki + gumowe oringi) wymienione :) Rzeczywiscie roboty na 10 minut a ile radości. Lewarek działa bez zarzutu, nic sie nie przycina. A w czasie jazdy sprawdzę jutro jak do pracy bedę jechał. Jedno co mnie zaciekawiło, to wygląda na to, że ASO chyba tych tulejek nie smaruje żadnym mazidłem co by lepiej chodzilo. Przynajmniej ja tam sladu niczego nie znalazlem.

Pozdrawiam
_________________
#0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8
 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 04-04-2006, 21:33   

smaruja, tyle ze tulejki sie slizgaja, po czasie sie wycieraja, smar ucieka a drazek chodzi lekko
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
stanik 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 1248
Skąd: Legionowo k/Wawy
Wysłany: 04-04-2006, 21:38   

nic to, ja nasmarowałem bo w szkole mnie uczyli ze mniejsze tarcie to mniejsze zużycie (ale średnio pilny uczyeń byłem, więc może coś przegapiłem). A wydaje mi sie ze te oringi dosc dobrze spelniaja swoje zadanie, bo wiele syfu tam nie znalazlem. Teraz pozostaje i tak już tylko cieszyć sie lepszym działaniem.
Pozdrawiam
_________________
#0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-08-2006, 14:29   

artix7, przeczttałeś cały wątek?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Revik
[Usunięty]

Wysłany: 13-10-2006, 20:56   

Witam! Mam problem taki jak wy - tulejki. Bylem w 2 sklepach i wspomnialem tam o tulejkach do skrzyni biegow do mojej carismy to chlopaki pol godziny sie zastanawiali i szukali po komputerach az wreszcie uslyszalem: Niestety musi pan jechac do serwisu Mitsubishi. Zastanawiam sie tylko ile to mnie bedzie kosztowac bo mam problem z 1,2,3 biegiem, a zeby wrzucic 5 trzeba mocno popchnac w prawo. Ale dzieki wam chociaz wiem,
ze trzeba wymienic tulejki i moze bym sam to zrobil jak daliscie takie luks schematy ; D
Dzieki za nie : D
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-10-2006, 21:14   

Revik, w Volvo są tańsze niż w Mitsu
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Revik
[Usunięty]

Wysłany: 13-10-2006, 22:19   

Dzieki; D chyba bede musial poszukac jakiegos salonu volvo w moim rejonie : /

[ Dodano: 18-10-2006, 17:15 ]
No nie znalazlem servisu volvo ale bylem w Mitsu i tam mi wymienili:
ORING x2, Tulejka x2, Tulejka drazka zmiany biegow no i chodzi 10% lepiej ale dalej to samo. Mowili ze moga mi rozebrac skrzynie za 500 zl i popatrzec<lol> Mowili tez ze to moga byc piasty i synchronizatory w samej skrzyni ; / POMOCY!!!
 
 
11drwal
[Usunięty]

Wysłany: 20-10-2006, 23:30   

witam mam prośbę aby mi ktoś powiedział gdzie takie tulejki można kupić w rejonie szczecina-stargardu lub wysyłkowo na ter.pl
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-10-2006, 23:49   

serwis Volvo
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 24-10-2006, 17:58   

Revik
po raz n-ty napisze :)
komplet tulejek to
4 x gumowy oring
4 x plastikowe tulejki w ksztalcie grzybka
2 x metalowe tulejki w ksztalcie walca
z twojego opisu nie wynika na to aby wymienili ci calosc - wiec w tym moze jeszcze tkwic twoj problem,
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Rafik
[Usunięty]

Wysłany: 09-11-2006, 15:43   

Witam napisałem do 3 serwisów Volvo w Warszawie i ten komplet kosztuje w jednym serwisie:
Mechanizm przy lewarku:
O-Ring 2 x 5,11
Tuleja plastikowa 2 x 11,66
Tuleja gumowa 1 x 17,52
Tuleja metalowa 1 x 19,96
Mechanizm przy skrzyni:
O-Ring 2 x 1,46
Tuleja plastikowa 2 x 7,30
Tulejka metalowa 1 x 13,15

Razem: 101,69zł

Natomiast w innym powiedzieli mi 80zł / za kpl ale bez tej tulejki gumowej - takie pytanie czy ona jest istotna?
Oczywiście napisali że nie gwarantują, że w/w części będą pasowały do carismy i sugerowali się Volvem S-40 z 1996r ze skrzynią MP3.
Czy śmiało mogę zamawiać te tulejki bez obawy, że mi nie będą pasowały?
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 09-11-2006, 17:46   

tak i smialo mozesz brac bez tej gumki - nawet nie wiem co to za gumka - chyba ta co w ktora wchodza tulejki, buehehe a te oringi w serwisie mitsu 4szt kosztuja ok 40zl :|
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
stanik 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 1248
Skąd: Legionowo k/Wawy
Wysłany: 09-11-2006, 18:04   

ja kupiłem w Auto Gali przy trasie torunskiej (w Eurocarsie z drugiej strony wawy też mieli jak dzwoniłem) za 80 PLN (albo coś koło tego, bo co do złotówki nie pamiętam). Ja kupiłem tylko te metalowe tulejki, plastikowe oraz to co Oni tutaj nazywają pewnie O-ring. Gumowej nigdzie poza tymi właśnie małymi uszczeleczkami nie widziałem. I całość śmiga jak trzeba. Ja po prostu powiedziałem że chciałem kupić tulejki na obie strony na ten pręt łączący lewarek ze skrzynią biegów do Volvo s40 i dostałem co trzeba :)
Pozdrawiam
_________________
#0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.