mimo resetu kompa nie chce zapalic |
Autor |
Wiadomość |
jbj
Nowy Forumowicz
Auto: CARISMA1,6 16V 98 r
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 6 Skąd: radom
|
Wysłany: 09-12-2008, 17:28 mimo resetu kompa nie chce zapalic
|
|
|
witam.ten post to ciag dalszy MOJA CARISMA PADLA sprzed kilku dni.otoz wymienilem termostat,zalalem plyn ,zresetowalem kompa i nadal nic nie dziala.czy jeszcze mozna z tym dalej cos zrobic oprocz oddania na szrot?
a propo co oznacza OT ?moze ktos przetlumaczyc? |
|
|
|
 |
drd1812
Mitsumaniak

Auto: Renault Latitude
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Cze 2008 Posty: 1231 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 09-12-2008, 20:44
|
|
|
Piszesz chaotycznie to ciężko CI będzie pomóc.
1. Czy po przekręceniu kluczyka w stacyjce zapalają Ci się kontrolki ??
2. Czy i ew. które kontrolki nie gasną??
3. Czy po odpaleniu słychać rozrusznik ??
4. Czy silnik na rozruszniku kręci czy słychać tylko buczenie ??
itd... itd...
Będę niegrzeczny i CI napiszę że ja tam na przykład jasnowidzem nie jestem i nie mogę CI nic pomóc jeśli nie opiszesz zjawiska szczegółowo, inni forumowicze pewnie też. |
|
|
|
 |
jbj
Nowy Forumowicz
Auto: CARISMA1,6 16V 98 r
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 6 Skąd: radom
|
Wysłany: 09-12-2008, 23:28
|
|
|
drd1812 napisał/a: | Piszesz chaotycznie to ciężko CI będzie pomóc.
1. Czy po przekręceniu kluczyka w stacyjce zapalają Ci się kontrolki ??
2. Czy i ew. które kontrolki nie gasną??
3. Czy po odpaleniu słychać rozrusznik ??
4. Czy silnik na rozruszniku kręci czy słychać tylko buczenie ??
itd... itd...
Będę niegrzeczny i CI napiszę że ja tam na przykład jasnowidzem nie jestem i nie mogę CI nic pomóc jeśli nie opiszesz zjawiska szczegółowo, inni forumowicze pewnie też. |
Witam.
1.Po przekreceniu kluczyka zapalaja sie kontrolki i nie gasna oprocz jednej pomaranczowej chaba cusik z silnikiem i bodajze srs
2.rozrusznik slychac ,kreci normalnie i jedno czego brakuje to dzwiek pracujacego silnika
Tu wypadaloby dodac cala historie awarii.otoz pekl zacisk na przewodzie od chlodnicy i podczas jazdy stracilem plyn.temp nie wzrosla bardzo ,troche tylko ponad 90 ,i silnik sam sie wylaczyl.wymienilem obraczke zalalem plyn i odpalilem ale juz z wielkim trudem ale zaraz wzrosla temperatura i silnik ponownie zgasl.no i pozniej byla opisana wymiana termostatu,reset kompa itd.ale niestety nie dziala .uszczelka pod glowica to raczej nie jest bo plyn jest plynem a olej olejem.ale ppewnosci nie mam.moze masz jakis pomysl. |
|
|
|
 |
Marcin-Krak
Mitsumaniak Senior Specialist ;)

Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 11527 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-12-2008, 23:31
|
|
|
jbj napisał/a: | .Po przekreceniu kluczyka zapalaja sie kontrolki i nie gasna oprocz jednej pomaranczowej chaba cusik z silnikiem i bodajze srs |
To jest kontrolka od poduszek powietrznych |
_________________ "Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10-12-2008, 00:11
|
|
|
jbj, najpewniej na skutek rozszczelnienia układu chłodzenia zapowietrzył Ci sie cały układ i zagrzałeś silnik. ponowne wlanie płynu bez odpowietrzenia układu za skutkowało ponownym zagrzaniem.
Wymrugaj błędy i zobacz, czy czasem nie masz błędu 21. Koniecznie odpowietrz cały układ chłodzenia (również "mały obieg" - co odkręcić, aby odpowietrzyć znajdziesz na forum). Potem kolejny reset i moooże zapali, a jak nie to już do mechanika. |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
|