Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
mimo resetu kompa nie chce zapalic
Autor Wiadomość
jbj 
Nowy Forumowicz

Auto: CARISMA1,6 16V 98 r
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 6
Skąd: radom
Wysłany: 09-12-2008, 17:28   mimo resetu kompa nie chce zapalic

witam.ten post to ciag dalszy MOJA CARISMA PADLA sprzed kilku dni.otoz wymienilem termostat,zalalem plyn ,zresetowalem kompa i nadal nic nie dziala.czy jeszcze mozna z tym dalej cos zrobic oprocz oddania na szrot?
a propo co oznacza OT ?moze ktos przetlumaczyc?
 
 
drd1812 
Mitsumaniak


Auto: Renault Latitude
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 1231
Skąd: Lubin
Wysłany: 09-12-2008, 20:44   

Piszesz chaotycznie to ciężko CI będzie pomóc.

1. Czy po przekręceniu kluczyka w stacyjce zapalają Ci się kontrolki ??
2. Czy i ew. które kontrolki nie gasną??
3. Czy po odpaleniu słychać rozrusznik ??
4. Czy silnik na rozruszniku kręci czy słychać tylko buczenie ??

itd... itd...

Będę niegrzeczny ;) i CI napiszę że ja tam na przykład jasnowidzem nie jestem i nie mogę CI nic pomóc jeśli nie opiszesz zjawiska szczegółowo, inni forumowicze pewnie też.
 
 
 
jbj 
Nowy Forumowicz

Auto: CARISMA1,6 16V 98 r
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 6
Skąd: radom
Wysłany: 09-12-2008, 23:28   

drd1812 napisał/a:
Piszesz chaotycznie to ciężko CI będzie pomóc.

1. Czy po przekręceniu kluczyka w stacyjce zapalają Ci się kontrolki ??
2. Czy i ew. które kontrolki nie gasną??
3. Czy po odpaleniu słychać rozrusznik ??
4. Czy silnik na rozruszniku kręci czy słychać tylko buczenie ??

itd... itd...

Będę niegrzeczny ;) i CI napiszę że ja tam na przykład jasnowidzem nie jestem i nie mogę CI nic pomóc jeśli nie opiszesz zjawiska szczegółowo, inni forumowicze pewnie też.


Witam.
1.Po przekreceniu kluczyka zapalaja sie kontrolki i nie gasna oprocz jednej pomaranczowej chaba cusik z silnikiem i bodajze srs
2.rozrusznik slychac ,kreci normalnie i jedno czego brakuje to dzwiek pracujacego silnika

Tu wypadaloby dodac cala historie awarii.otoz pekl zacisk na przewodzie od chlodnicy i podczas jazdy stracilem plyn.temp nie wzrosla bardzo ,troche tylko ponad 90 ,i silnik sam sie wylaczyl.wymienilem obraczke zalalem plyn i odpalilem ale juz z wielkim trudem ale zaraz wzrosla temperatura i silnik ponownie zgasl.no i pozniej byla opisana wymiana termostatu,reset kompa itd.ale niestety nie dziala .uszczelka pod glowica to raczej nie jest bo plyn jest plynem a olej olejem.ale ppewnosci nie mam.moze masz jakis pomysl.
 
 
Marcin-Krak 
Mitsumaniak
Senior Specialist ;)


Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 11527
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-12-2008, 23:31   

jbj napisał/a:
.Po przekreceniu kluczyka zapalaja sie kontrolki i nie gasna oprocz jednej pomaranczowej chaba cusik z silnikiem i bodajze srs

To jest kontrolka od poduszek powietrznych ;)
_________________
"Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 10-12-2008, 00:11   

jbj, najpewniej na skutek rozszczelnienia układu chłodzenia zapowietrzył Ci sie cały układ i zagrzałeś silnik. ponowne wlanie płynu bez odpowietrzenia układu za skutkowało ponownym zagrzaniem.

Wymrugaj błędy i zobacz, czy czasem nie masz błędu 21. Koniecznie odpowietrz cały układ chłodzenia (również "mały obieg" - co odkręcić, aby odpowietrzyć znajdziesz na forum). Potem kolejny reset i moooże zapali, a jak nie to już do mechanika.
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.