Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
JESZCZE O GAŹNIKU
Autor Wiadomość
gabi
[Usunięty]

Wysłany: 13-12-2008, 19:29   JESZCZE O GAŹNIKU

Witam Mitsumaniacy.
Nawiązuję do poprzedniego posta, bo nadal mam kłopot z wyregulowaniem obrotów silnika.
Mam drugi gaźnik i zauważyłem że w tym gaźniku który jest zamontowany w autku, dźwignia 3 urządzenia 1 pokazanego na zdjęciu jest w pozycji dolnej, przy wyłączonym silniku. Natomiast w zapasowym jest w pozycji górnej. Przypuszczam że jest to jakieś urządzenie działające na zasadzie podciśnienia. (jeżeli ktoś by mógł sprawdzić u siebie w autku jak ta dźwignia się zachowuje przy wyłączonym silniku przy włączonym i przy dodawaniu gazu, będę wdzięczny za informację.
Moje pytania:
Czy urządzenie oznaczone 1 na zdjęciu ma jakiś związek ze sterowanie obrotami ?
Do czego służy śrubka , oznaczona 2 ?

Ostatnio zmieniony przez gabi 13-12-2008, 22:39, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
lipa40 
Forumowicz


Auto: Space Runner 1.8 16v `94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 561
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 13-12-2008, 21:10   

gabi napisał/a:
http://www.fotosik.pl/pok...b374560a21.html
coś nie tego z tym linkiem, nima zdjęcia :(
_________________
 
 
gabi
[Usunięty]

Wysłany: 13-12-2008, 22:33   

lipa40 napisał/a:
coś nie tego z tym linkiem, nima zdjęcia

już zrobione
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 14-12-2008, 00:37   

Też bym się chciał dowiedzieć do czego jest ta śrubka :)
Tak w zasadzie to chciałbym dostać jakiegoś ogromnego manuala do regulacji gaźnika :P Ale akurat to chyba będzie nierealne.
W każdym razie także czekam na wypowiedzi :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
gabi
[Usunięty]

Wysłany: 14-12-2008, 13:22   

Maretzky85 napisał/a:
dostać jakiegoś ogromnego manuala do regulacji gaźnika

regulację gaźnika 4G37 masz na stronie WWW KRZYŻAKA, zajżyj tam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.