 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.6] Nietypowy problem |
Autor |
Wiadomość |
Lukaszmm
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 16V LPi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2008 Posty: 6 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 25-03-2009, 01:03 [Cari 1.6] Nietypowy problem
|
|
|
Witam,
Dwa dni temu mechanik zdemontował mi instalację LPi i zaczęły się problemy: Podczas odpalania silnik łapie dużo wyższe obroty niż normalnie.. po chwili szybko opada do ok.1,5 tyś.obr./min. Po rozgrzaniu obroty skaczą na luzie co jakiś czas w przedziale od ok.0,6 do 1,8 .. Zastanawiam się co mógł namieszać mechanik w czasie deinstalacji LPi bo nie bardzo wierzę że coś akurat padło tego samego dnia, zwłaszcza że w wakacje wymieniałem lambdę, cewki, pompę paliwa.. czyszczona była przepustnica, silnik krokowy.. Dodam jeszcze że pojawiły się dziwne drgania przy obr. ok 1100, przed dwoma dniami też tego nie było. Wcześniej silnik w każdej temperaturze zachowywał się podręcznikowo.
Bardzo proszę o wszelkie sugestje bo nie wiem czy mam jechać z reklamacjami do mechanika czy szukać dziury gdzie indziej..
pozdrawiam |
|
|
|
 |
zbychu 37
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 1998r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 11 Paź 2007 Posty: 80 Skąd: zastocze
|
Wysłany: 25-03-2009, 10:59
|
|
|
Taka dobra instalacja ....zdemontowałeś????? a co jej dolegało... |
_________________ zbychu
carisma 1.6 lpi 98r
galant 1.8 td 90r |
|
|
|
 |
Lukaszmm
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 16V LPi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lip 2008 Posty: 6 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 25-03-2009, 12:47
|
|
|
Zatarta pompa a do tego spalony moduł.. najgorsze jest to, że w tamtym roku przedłuzyłem legalizację butli a pompę kupiłem nową.. W serwisie w Lublinie stwierdzili, że coś jest w gazie i że ostatnio mieli dużo takich przypadków.. Wcześniej przejeździłem 4lata na LPi bezproblemowo no ale wymieniać po roku pompę za 1800 i moduł za ok 900.. Do tego w lecie przy wysokiej temp. odcinało mi gaz co kilkanaście kilometrów wymieniane były czujniki temp itp. ale problem pozostał więc nie milem już odwagi na inwestowanie w tą instalację. |
|
|
|
 |
|
|