|
[E32A 1.8] wymiana uszczelki pod głowicą... |
| Autor |
Wiadomość |
maciek1721
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 7 Skąd: polska
|
Wysłany: 13-12-2008, 15:30 [E32A 1.8] wymiana uszczelki pod głowicą...
|
|
|
| przyjaciele pomóżcie...potrzebne mi dane dotyczące wymiany uszczelki pod głowicą, a konkretnie określenie "sił" na kluczu dynamometrycznym przy dokręcaniu głowcy...może jakiś link... |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 13-12-2008, 16:37
|
|
|
1 krok: 30-35 Nm
2 krok: 70-75 Nm
3 krok: 15 minut przerwy
4 krok: 80-85 Nm
Tak podaje Auto Data |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6104 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13-12-2008, 21:47
|
|
|
| Proponuje sprawdzic jak jest w opisie na ulotce dołaczonej na opakowaniu od uszczelki radze dokrecac tak jak podaje ulotka , bo Autodata podaje ogólnie momenty dokrecania |
|
|
|
 |
maciek1721
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2008 Posty: 7 Skąd: polska
|
Wysłany: 13-12-2008, 23:46 podziękowania
|
|
|
| dzięki wielkie...podziałało! Mało tego jesteśmu już po pierwszym odpaleniu auta i jak na razie wszystko okej. Jutro poważniejsze testy... |
|
|
|
 |
|
|