Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
dostaje zbyt duzo paliwa (1.8 GDI)
Autor Wiadomość
Maryush80 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.8
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 12
Skąd: wieruszów
Wysłany: 16-12-2008, 14:27   dostaje zbyt duzo paliwa (1.8 GDI)

Witam szukalem po forum ale nie moglem znalezc odpowiedzi na nurtujace mnie pytanie.
Otoz samochod nie ma zbyt dobrego przyspieszenia. Podczas jazdy ze stala predkoscia mam wrazenie jakby czasami przyspieszal a czasami zwalnial. Bylem na diagnostyce, wpieli sie w komputer i powiedzieli ze sonda zawiesza sie to na gornych to na dolnych obrotach( dodam ze sonde zmienilem wczesniej bo bylo podobnie obecnie BOSCH
0 258 986 507-36Y moze nie jest odpowiednia) podejrzewaja filtr paliwa ale watpie w to.
Samochod spala dosc duzo paliwa, wyglada to wszystko na zbyt bogata mieszanke w calym zakresie. Kontrolka check nie swieci. Czy spotkal sie ktos z was z takim problemem?
Jaka moze byc przyczyna.Bardzo prosze o pomoc

[ Dodano: 16-12-2008, 14:31 ]
Dodam moze jeszcze najbardziej uciazliwe jest to ze przy zmianie biegow np. z 2 na 3 przy wcisnieciu sprzegla silnik szybko zwieksza chwilowo obroty o jakies 500 ob/min i maleja. Silniczek i przepustnica wyczyszczczone
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 16-12-2008, 14:47   

Moim zdaniem sonda się nie zawiesza. To wygląda typowy efekt przechodzenia w tryb ECO i wtedy wskazania z sondy są zerowe. Kiedyś wstawiałem wykres na forum jak to wygląda - jest tez w mojej galerii.

To że ci auto samoczynnie ciut przyspiesza a ciut zwalnia to właśnie efekt przejść w tryb ECO i normalny. jeśli uważasz że coś jest jednak nie tak to jedź do ASO a nie do przydrożnych mechaników którzy tu nic nie zdziałają bez podpięcia do serwisowego MUT'a a ten jest dostępny tylko w ASO. Przy okazji sprawdzą ci ciśnienie z pompy wysokiego cisnienia czy jest OK bo to też może być w tym problem.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Maryush80 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.8
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 12
Skąd: wieruszów
Wysłany: 16-12-2008, 15:11   

Dzieki a czy ten tryb ECO wystepuje do 3000 obr/min? Zastanawiaja mnie te podbicia obrotow dlaczego tak podskakuja przy zmianie. Gdy daje byta jest jakby dziora

[ Dodano: 16-12-2008, 15:28 ]
Czy jest mozliwe aby tryb eco sie nie wlaczal?
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 16-12-2008, 22:27   

To wtedy coś jest zepsute.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 17-12-2008, 08:10   

Poczytaj forum dział Carismy bo o ECO i tym samoczynnym niby przyśpieszaniu/zwalnianiu było już masę razy - generalnie to normalne objawy wejścia i wyjścia w tryb ECO czyli jazdy na ubogiej mieszance przy jednostajnej jeździe bez obciążenia po płaskim. O podbijaniu obrotów przy zmianie biegów też było więc czytaj, czytaj, czytaj...
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Maryush80 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.8
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 12
Skąd: wieruszów
Wysłany: 18-12-2008, 18:13   

Jeszcze jedna rzecz mnie nurtuje. Silniczek krokowy byl zasyfiony aby go dobrze umyc rozebralem go na czynniki pierwsze. Wszystko zlozylem ok, tylko meczy mnie szczelina jaka powinna byc miedzy grzybkiem a otworem gniazda. Wydale mi sie ze kom powinien sam sobie miejsce ustalic ale nie wiem moze ktos z was wie? Moze ktos zna ta przerwe kiedy wymienial silniczek. Bylem u mechanika podlaczyl sie i powiedzial zebym wymienil przeplywomierz i silnik krokowy i "powinno" pomoc

[ Dodano: 18-12-2008, 19:05 ]
Oraz czy we wszystkich 1.8 GDI jest zawor ERG?
 
 
orzech
[Usunięty]

Wysłany: 18-12-2008, 20:13   

http://forum.mitsumaniaki...lniczek+krokowy znajdż temat w wyszukiwarce TOM 65 z25-08-2006 jest tam trochę więcej na ten temat. (mam szwagra w Wieruszowie) :mrgreen:
 
 
Maryush80 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.8
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 12
Skąd: wieruszów
Wysłany: 18-12-2008, 20:34   

Fajowo moze znam go. Pozdrawiam

[ Dodano: 20-12-2008, 13:53 ]
Czy w 1.8 Gdi jest złacze ustawiania zaplonu?

[ Dodano: 22-12-2008, 10:15 ]
[img][/img]

[ Dodano: 22-12-2008, 10:16 ]
Czy to bedzie to zlacze?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.