[Pajero] 2.5 td 89 |
Autor |
Wiadomość |
Anntoni
Forumowicz

Auto: Pajero 2,5 TD '89
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2008 Posty: 117 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 28-11-2008, 20:18 [Pajero] 2.5 td 89
|
|
|
witam!
czy do pajerki z 89 roku moge wsadzic silnik z innego rocznika?
mam uszkodzony silnik i nie wiem czego szukac.
prosze o pomoc Tomasz. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 28-11-2008, 23:47
|
|
|
Możesz. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
wajc83
Forumowicz
Auto: Pajero I 2.5 td 88rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008 Posty: 60 Skąd: łódź
|
Wysłany: 29-11-2008, 14:10
|
|
|
Pytanie co masz uszkodzone czasami moze warto remoncik mały zrobic. |
|
|
|
 |
Mariusz27
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Mitsubishi
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 8 Skąd: wachock
|
Wysłany: 16-12-2008, 15:45
|
|
|
Lepiej zrobić remont. Wszystkie części są dostępne. Robiłem niedawno. Taniej niż kupić silnik, który nigdy nie wiadomo w jakim stanie jest, a zazwyczaj w złym. A po remoncie masz jak nówke. Ja wymieniłem pierścienie tłoki i panewkim zrobiłem szlif wału i cylindrów. Oleju mi nie rusza ma szmoc większą, mniej pali ropy i jestem zadowolony. |
|
|
|
 |
wajc83
Forumowicz
Auto: Pajero I 2.5 td 88rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008 Posty: 60 Skąd: łódź
|
Wysłany: 18-12-2008, 17:25
|
|
|
Ja dzis odpaliłem swój po kapitalnym remoncie. cisnienie wzorcowe . Nowe pierscienie panewki i szlify . Co najwazniejsze wywaliłem te smieszne wałki balansowe które potrafia narozrabiac w silniku |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 18-12-2008, 17:32
|
|
|
wajc83 napisał/a: | Ja dzis odpaliłem swój po kapitalnym remoncie. cisnienie wzorcowe . Nowe pierscienie panewki i szlify . Co najwazniejsze wywaliłem te smieszne wałki balansowe które potrafia narozrabiac w silniku |
I chyba raczej nic nie czujesz, że ich nie ma? |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
wajc83
Forumowicz
Auto: Pajero I 2.5 td 88rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008 Posty: 60 Skąd: łódź
|
Wysłany: 18-12-2008, 17:44
|
|
|
dokładnie zbyszku moze tylko minimalnie. Mam pytanie do Ciebie czy jak załoze zawór podcisnieniowy do turbo od l200 100 koni to rózni sie czyms od mojego 90 konnego? |
|
|
|
 |
Anntoni
Forumowicz

Auto: Pajero 2,5 TD '89
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2008 Posty: 117 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21-12-2008, 18:44
|
|
|
panewke mi zmielilo pod jednym korbowodem i nie wiem czy wal sie nie rozchartowal przypadkiem.
pewnie trzebaby wal szlifowac, poza tym moj pajero ma ponad 300tys na liczniku i troche kopcil,mial problem ze startem na zimno.
szkoda gadac |
|
|
|
 |
wajc83
Forumowicz
Auto: Pajero I 2.5 td 88rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008 Posty: 60 Skąd: łódź
|
Wysłany: 22-12-2008, 10:12
|
|
|
szlif wału 160zł
panewki ok 130 gł i krb
pierscienie 190zł
planowanie głowicy 60zł
planowanie bloku 60zł
koszty robocizny
Wydaje mi sie ze w kwocie 2500-2800 masz wszystko zrobione nawet z nowymi tłokami |
|
|
|
 |
Anntoni
Forumowicz

Auto: Pajero 2,5 TD '89
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2008 Posty: 117 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 22-12-2008, 21:05
|
|
|
a zna ktos moze jakiegos mechanika z wroclawia wartego uwagi? |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
|