dziwnie twarda praca silnika.... |
Autor |
Wiadomość |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 21-12-2008, 16:53 dziwnie twarda praca silnika....
|
|
|
no głupi jestem ....2 lata użytkowania sigmy i jakoś praca się zmieniła ....jakoś dziwnie pracuje ....po odpaleniu wskakuje na ssanie i pracuje jaby nie było smaru na wałeczkach tak twardo i nie ustaje ....zawory nie klepią ...jakby jakieś łożysko szurało tak twardo ????
jak mały diesel.....moc jest bo idzie ,olej jest ....zgłupiałem a jak siedzę w środku to nie słyszę ....wychodzę i słyszę nie wiem jak po rozgrzaniu ....jakby ciszej sporo ale nie tak jak kiedyś...
p.s no przegoniłem ją 100km - róznie ale rozsądnie bo mokro i slisko - idzie super ....silnik się rozgrzał i jakby przestało ....jednak obawy jakieś mam .czy to możliwe że jak auto stoi albo mało ktoś jezdzi to tak może być - jazda na ssaniu i taka twarda praca porą zimową /krótkie odcinki.../olej może gęstnieje i tak to się dzieje ?????
co o tym myślicie panowie...? |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
syski [Usunięty]
|
Wysłany: 21-12-2008, 21:39
|
|
|
Może po prostu któreś łożysko z rolek lub alternatora, nic nie zepsujesz jak użyjesz WD40 po rolkach a nawet pasku tam gdzie widać je po lewej stronie silnika popstrykasz. |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 22-12-2008, 18:28
|
|
|
Pompa wody nie powinna mieć nic wspólnego z twardą pracą silnika, jedyne co to może popiskiwać (objawy zacierania) no i oczywiście cieknąć – najczęstsza przyczyna wymiany pompy. Myślę że, problem twardej pracy silnika będzie leżał gdzieś indziej, np. popychacze hydrauliczne.
Pozdrawiam |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 22-12-2008, 20:35
|
|
|
witam...wd staram się nie używać ponieważ wypłukuje-rozpuszcza -smarowanie elementów takich jak łożyska wole rozbierać element i smarować tradycyjnie smarem przeznaczonym do ew.części ....już tak mam ze nie stosuje uniwersalnych rzeczy a kiedyś coś przesmarowałem wd i ....klapa .wd stosuje czasami do zamków w drzwiach domowych i innych rzeczy tj.zawiaski ale dzięki ogromne za zainteresowanie ....dalej pisząc napisze że silniczek wrócił do normy .....ta twardość zeszła z silnika a wzieła się napewno stąd że auto prawie tydzień stało albo robiło dziennie 10km z przerwami czyli - ssanie non stop i nierozgrzany olei - gesty stąd twardość pracy tak wnioskuje .dzisiaj kolejna 100 zrobiona i silniczek laleczka auto nie znosi przestoju w zimne deszczowe dni ...no ale niedlugo zmieniam olej więc zapodam coś żadkiego niż 10/40 |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
|