Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: londolut
23-07-2009, 01:47
C50 GTI 1.6 ''szatan''
Autor Wiadomość
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 30-12-2008, 23:58   C50 GTI 1.6 ''szatan''

Witam,
Zapodałęm, znaczy zakupiłem bratu memu na siłe, bo nic o tym nie wiedział, takowego z głowicą napewno do roboty, bo się paski zerwały. Pytania brzmią:
1.Zreanimować łeb i przy okazji ulepszyć nieco? Jakie graty i gdzie, u kogo zakupić do głowy? Warto się babrać w gmeranie tej jednostki?
2.Zapodać gotowy łeb z 2.0? Wykonalne i czy sensowne?
3.A może całe 2.0 załadować?
4.A może postawić na kołki i szukać a potem załadować 4g63T z Vr4 lub Evo 1,2,3? Co na to skrzynie FWD?Kiedy mowią papa?Jak z przełożeniami 1.6 gti?1.8gti?2.0gti?
Tyle pytań w jednym temacie ale być może rozwinie się z niego coś ciekawego. Gdzie nie spytam słyszę nie dłub atmosfery bo nie ma gratów a i tak nie jedzie. 2.0 to minimum a najlepiej z ''T''.
Ostatnio zmieniony przez tomusn 31-12-2008, 01:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 31-12-2008, 00:40   

Eeehhhh ale zamotales :/ popostawiaj przecinki itp. bo ciezko zajarzyc o co Ci wogole chodzi :/
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 31-12-2008, 00:58   

OK, tłumaczę:
Zakupilem bratu z nienacka takie cóś:

























Jak widać głowica zdjęta po kolizji, która nastąpiła po zerwaniu paska(świerzo zmienionego podobno). Właściciel się poddał, auto sprzedał a ja tu teraz myślę jak podejść do tematu naprawy ewentualnie podmiany/swapa jednostki napędowej. :wink: I stąd pytania...
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-12-2008, 01:44   Re: C50 GTI 1.6 ''szatan''

autoR napisał/a:
Witam,
Zapodałęm, znaczy zakupiłem bratu memu na siłe, bo nic o tym nie wiedział, takowego z głowicą napewno do roboty, bo się paski zerwały. Pytania brzmią:
1.Zreanimować łeb i przy okazji ulepszyć nieco? Jakie graty i gdzie, u kogo zakupić do głowy? Warto się babrać w gmeranie tej jednostki?
2.Zapodać gotowy łeb z 2.0? Wykonalne i czy sensowne?
3.A może całe 2.0 załadować?
4.A może postawić na kołki i szukać a potem załadować 4g63T z Vr4 lub Evo 1,2,3? Co na to skrzynie FWD?Kiedy mowią papa?Jak z przełożeniami 1.6 gti?1.8gti?2.0gti?
Tyle pytań w jednym temacie ale być może rozwinie się z niego coś ciekawego. Gdzie nie spytam słyszę nie dłub atmosfery bo nie ma gratów a i tak nie jedzie. 2.0 to minimum a najlepiej z ''T''.


Napiszę Ci to samo co pisałem byłemu już właścicielowi:
4G63 DOHC N/A z poduszkami pod silnik
Sprzęgło może lekko kwiczeć ;-)

Skrzynia - jeżeli to KM210 to wytrzyma dużo.
150KM już da frajdę a jezeli naprawdę chcesz z tego robić potworka to polecam www.4g61t.org - tam masz wszystko opisane a angielskiego się chyba nie boisz ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 31-12-2008, 02:09   

Hehe, a to ten były to zrzeszony na forum?
Czego się poddał? Brat twierdzi że naprawde ładne auto, jutro z rana go obejrzę :mrgreen:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-12-2008, 11:38   

autoR napisał/a:
Hehe, a to ten były to zrzeszony na forum?
Czego się poddał?

Mechanik go wystraszył kosztami i Sigmy się mu zachciało.

To 4G61 to jest super maszynka do wkręcania na obroty. Gdybyś dostał czapkę od 4G63 masz od razu upgrade bo są większe kanały w głowicy. Ostre wałki i możesz pomyśleć o C53A AMG ;-)
Ważne - sprawdzić tłoki.

Drogi są trzy:
1. Remont + upgrade stanu obecnego
2. 4G63 N/A
3. 4G63T

Jest jeszcze czwarta (mało realna) możliwość - kupić 4G61T z jakiegoś wraka i zrobić przekładkę. 135KM w serii + IC i lepszy wydech (i jeszcze kilka drobiazgów ;-) ) spokojnie da Ci 190KM a w tym samochodzie i tak łeb urywac będzie.
400KM jest też możliwe. Pytanie czy ma sens w FWD??
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 31-12-2008, 16:43   

Dzięki za odpowiedź.
Gdzie wałeczki zakupić? Na razie będzie wariant 1 plus upgrade :mrgreen:
Jak się znudzi znaczy brak mocy będzie poszukamy 4g63T.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-12-2008, 16:55   

autoR napisał/a:
Gdzie wałeczki zakupić?
Najlepiej w Japonii lub USA. Poszukaj firm z częsciami do Eclipse 6 bolt
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 31-12-2008, 16:59   

autoR, widzę, że kupiłeś od szpala85.
Może w końcu będzie okazja podjechać z maklakusem i obadać potworka :)
_________________
 
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 01-01-2009, 18:46   

Witam :D
Widzę że Colt powrócił na Forum :twisted:

mam nadzieje że trafił w dobre ręce :wink:

autoR napisał/a:
(świerzo zmienionego podobno).


pasek był naprawdę zmieniany ....

Hubeeert napisał/a:
autoR napisał/a:
Hehe, a to ten były to zrzeszony na forum?
Czego się poddał?

Mechanik go wystraszył kosztami i Sigmy się mu zachciało.


to prawda mechanik mnie wystraszył .... :cry: .... ale tez nie miałem zbytnio czasu na naprawe ..... potrzebowałem auto które jeździ (dlatego też zdecydowałem się na kupno w tak szybkim czasie Galanta :) )

Pozdrawiam
ps. jak coś to pisać do mnie to pomogę przy COLCIE ..... znam go jak własną kieszeń :P
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 04-01-2009, 10:01   

no szykuje sie cos ciekawego :) szacun za checi i pomysł:)
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 14-01-2009, 10:05   



tu jest zdjęcie silnika
 
 
rafq 
Mitsumaniak
MM-Mighty Morphin'


Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 766
Skąd: Lublin
Wysłany: 14-01-2009, 11:10   

Szykuje się prawdziwy potworek, jak dla mnie bardzo sentymentalna maszynka :)
_________________
Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare.

Impossible is potential.
Impossible is temporary.
Impossible is nothing! ^^^
 
 
autoR
[Usunięty]

Wysłany: 28-01-2009, 22:51   

Chciałbym poruszyć jeszcze jedną kwestię a mianowicie motor 4g64.
Czy blok 4g64 jest kompatybilny z czapą 4g63? Czy można tylko zapodać z 4g64 wał i korby? Czy też razem z tłokami?Hehe opcja posiadania 2.3 czy też 2.4 N/A w Colcie też nie jest głupia zwłaszcza, iż bilans mas specjalnie nie zostałby zakłócony(podobno) :mrgreen:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-01-2009, 01:22   

autoR napisał/a:
Chciałbym poruszyć jeszcze jedną kwestię a mianowicie motor 4g64.
Czy blok 4g64 jest kompatybilny z czapą 4g63? Czy można tylko zapodać z 4g64 wał i korby? Czy też razem z tłokami?Hehe opcja posiadania 2.3 czy też 2.4 N/A w Colcie też nie jest głupia zwłaszcza, iż bilans mas specjalnie nie zostałby zakłócony(podobno) :mrgreen:

4G64 o ile dobrze kojarzę ma inną średnicę tłoka niż 4G63. Rozwazalem kiedyś inny patent - do 4G61 zapodać tłoki od 4G64 (po rozwierceniu cylindrów) - zysk na pojemności oczywisty a jednoczesnie wciąż skok sporo mniejszy niż średnica tłoka co oznacza silnik wysokoobrotowy... :D
Głowice DOHC są praktycznie zamienne. 4G61 ma najmniejsze kanały więc swap głowicy z 4G63 lub 4G67 6 bolt poprawia problem. ;-) Do tego ostrzejsze wałki (są takowe - trzeba zobaczyć w VR4 chociazby) i mamy małego potforka ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.