Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] Drgania podczas przyśpieszania???
Autor Wiadomość
Lukishivaki 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 8
Skąd: Krzeszów
Wysłany: 05-11-2009, 15:48   [EA6A/W 2.0TD] Drgania podczas przyśpieszania???

Witam mam pytanko podczas przyspieszania moim Miśkiem 2.0TD cały samochód dostaje drgań;( nie wiem czym moze to byc spowodowane;( i nie wiem czy to prawda ale podobno jest jakiś odwarznik na półosiach i jak go nie ma to temu drga i czy to prawda ze jest i jak to wyglad Prosze o pomoc;)
Ostatnio zmieniony przez Owczar 17-11-2009, 10:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kmer 
Mitsumaniak
Arek


Auto: EA5W 2,5 V6 24 SE Automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 921
Skąd: Jawor
Wysłany: 05-11-2009, 18:55   

Lukishivaki, może to być przyczyna,po środku półosi powinien być takowy odważnik,a druga z przyczyn która może to powodować to to ze mogą być już lekko zużyte przeguby wewnętrzne,albo zgubiłeś odważnik przy felgach po wyważaniu kół.
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 05-11-2009, 19:30   

Lukishivaki, poczytaj bo na forum było już mnóstwo o tym, poza tym napisz w jakich okolicznościach, jakie prędkości, czy gwałtowne przyśpieszanie czy łagodne.

Półosie dają się we znaki przy większych prędkościach. Zakres 80-120km/h
Ponieważ przy niższych nawet nie wyważone nie są w stanie wywołać drgań.
Może poduszka pod silnikiem?
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 05-11-2009, 20:12   

Lukishivaki, jak miałem wcześniejszego gala E33, to przy pewnym zakresie obrotów przenosiło drgania na całe auto. Co się później okazało, po wymianie rozrządu drgania ustały. Z czego wynikało to, że drgania były przenoszone przez zawieszenie silnika znajdujące się po stronie rozrządu. Więc przyczyną tych drgań w Twoim aucie może być zawieszenie silnika...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2352
Skąd: Lubin
Wysłany: 05-11-2009, 22:33   

Lukishivaki napisz czy drgania zaczely sie z niczego czy bylo cos robione rozrzad, wymiana kol na zimowe itd.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Kunek 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 72
Skąd: Galway/Bardo
Wysłany: 06-11-2009, 03:07   

Lukishivaki, Jeżeli robiłeś rozrząd, i po tym zabiegu zaczęły się drgania to może masz wałek balansowy źle ustawiony (zgaduje, nie jestem pewien czy w dieslu występuje), albo któreś koło ma bicia i trzeba na nowo wyważyć. Najlepiej wszystkie.
_________________
-->Mój Galant<--
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-11-2009, 07:43   

Kunek napisał/a:
może masz wałek balansowy źle ustawiony (zgaduje, nie jestem pewien czy w dieslu występuje),
Nie występuje.
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2352
Skąd: Lubin
Wysłany: 06-11-2009, 07:51   

Oczywiscie ze wystepuje. Wszystkie rzedowki w Galancie maja balansy. Takze 4D68 ma takze mozliwosc zlego zlozenia rozrzadu co bedzie sie objawiac telepaniem
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-11-2009, 08:38   

potwierdzam - wystepuje balans (a nawet 2) takze w dieslu
 
 
szatan666 
Forumowicz


Auto: Pajero II V6 1996
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 114
Skąd: Rzeszów / Amsterdam
Wysłany: 06-11-2009, 09:52   

u mnie winne było lozysko , podnies auto i szarp kolem , jak bedzie stukac to lozysko do wymiany.
 
 
Sadeek 
Forumowicz

Auto: Galant VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 32
Skąd: Kamień Pomorski
Wysłany: 07-11-2009, 13:10   

Witajcie, u mnie podobnie sie stalo, po wymianie wlasnie kompletnego rozrzadu, ale po samej wymianie bylo dobrze z biegiem czasu zaczelo buczec, auto wpada w drgania i buczy przy ok 1400-1800 rpm, powyzej przestaje, co moze byc tego przyczyna? doprowadza mnie to do furii... rozrzad niby dobrze zalozony sprawdzany byl...
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 08-11-2009, 10:41   

Sadeek, jaki masz silnik?
 
 
Sadeek 
Forumowicz

Auto: Galant VI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 32
Skąd: Kamień Pomorski
Wysłany: 08-11-2009, 22:38   

2.0 Diesla
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 08-11-2009, 22:46   

Sadeek, jak kiedys przerabialem podobne przypadki przy paru samochodach to powiem Ci ze wina byl skrzywiony korbowod, z tym ze w jednym auCie było to ewidentna wina ze wzgledu na to że ze spora predkoscia wpadl w kaluze i troche wody dostalo sie do komory filtra powietrza a dalej na cylinder, i tez wszystkie te auta mialy tak samo, dragania w okolicach 1600obr/min, ustajace przy wiekszych obrotach, drgania byly przenoszone na cala karoserie auta.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 09-11-2009, 11:06   

Sadeek, sprawdź przewody podciśnienia od zaworu EGR. Takie buczenie występuje gdy zaślepi się EGR. Ja tak zrobiłem i buczenie było strasznie uciążliwe. Ostatecznie go odetkałem, bo problemów z dymieniem nie ma.

Ewentualnie mógł się przytkać zawór EGR, bo sadza się zebrała. Drgania mogą mieć z tym związek, ale pomyślimy jak sprawdzisz EGR.

Lukishivaki, odpisałem na PW. Skoro tak jak pisałeś drgania występują przy prędkości 80-120 to sprawdź wyważenie półosi. Znajduje się na środku półosi między przegubem wewnętrznym i zewnętrznym.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.