Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy posiadacz sigmy
Autor Wiadomość
Bulwa 
Mitsumaniak


Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 201
Skąd: RADOMSKO
  Wysłany: 17-01-2009, 14:47   Nowy posiadacz sigmy

Witam wszystkich jestem tu nowy gdyż dopiero zakupiłem Mitsubishi Sigme,mam pytanko co muszę zrobić na początek przy tym aucie żeby być zadowolonym posiadaczem i nie jeździć po warsztatach,dodam że moja sigma to kombi 12v z 96roku,nie jeździła jeszcze po naszych drogach sprowadzona z niemiec,przejechałem dopiero 100km gdyż nie jest jeszcze zarejestrowana,ale pierwsze wrażenia jak najbardziej ok nic nie puka nic nie stuka dobrze ciągnie,wcześniej miałem subaru impreze 2,0 ale miała jak dla mnie za mało mocy i wiem że jak na początku wymieniłem rozrząd przewody świece itd. to jęździłem tym samochodem 3lata bez dotykania palcem ,dlatego więc pytam doświadczonych użytkowników bo może jest coś co trzeba zrobić na początku żeby nie było niespodzianek,z góry dziękuję za podpowiedzi. :lol: :lol:
 
 
Piotr Z 
Mitsumaniak


Auto: sigma 3.0 V6 12v sedan 94 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 293
Skąd: Lublin
Wysłany: 17-01-2009, 17:28   

Witam kolego, po pierwsze gratuluję zakupu aby ci miśka służyła bezawaryjnie jak najdłużej.Nie wiem jaki przebieg posiada twoja,czy posiadasz książkę serwisową (oryginalną).Ja po zakupie standardowo wymieniłem oleje , filtry , płyny, rozrząd, świece.
Później po roku eksploatacji doszła wymiana koła wielorowkowego, i amortyzatorów.Po tych zabiegach wszystko jest ok. Gazu nie zakładałem ponieważ kupując to auto wyszedłem z założenia że zostało stworzone do zasilania paliwem, decyzji nie żałuję jazda jest bezproblemowa. Reszta zapewne wyjdzie w trakcie eksploatacji.Przejrzyj pozostałe tematy a szybko zorientujesz się jakie problemy trapią te auta.
_________________
Pozdrawiam
Piotr

pierwszy zlot sigm w Kazimierzu Dolnym
 
 
syski
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2009, 17:38   

Witam w naszym gronie we własnym imieniu i pewnie wszystkich mitsumaniaków! :mrgreen:

Najlepsza rada dla ciebie (to jeśli miał wymieniony rozrząd po 90.000 , to możesz ewentualnie wymienić płyny eksploatacyjne jak w każdym innym aucie ale sam najlepiej ocenisz czy trzeba i co trzeba wymienić więc nie będę się rozpisywał ) a auto sprawuje się dobrze to nic nie ruszaj i nie reguluj :!: - ciesz się nim i może jeśli nie musisz to nie montuj gazu bo jakoś te silniki nie lubią LPG, a jak już to sekwencję.

Pozdrawiam i jeszcze raz dużo przyjemności z jazdy życzę !
 
 
tuzem
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2009, 18:16   

W pełni się zgadzam. Wymiana rozrządu co 90000, wszystkie płyny. Amortyzatory na bieżąco. Ja jeżdżę od maja 2007 i nic się nie dzieje. Autko bezawaryjne. A, alternator mi padł, wymiana na regenerowany. Będziesz zadowolony :biggrin:
 
 
Bulwa 
Mitsumaniak


Auto: audi c4 quattro,audi b4 quattr
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 201
Skąd: RADOMSKO
Wysłany: 17-01-2009, 19:06   

Czyli tak jak myślałem rozrząd oleje itd,moja sigma ma niby 230tys przebiegu książka serwisowa jest ale ostatni wpis w 2005r miała wtedy 145tys,więc myślę że przebieg będzie w miare oryginalny,gazu nie mam zamiaru zakładać uważam że gaz jest dobry do zapalniczek,no chyba że będzie dużo palić,ale jak pisałem wcześniej miałem subaru a to auto też nie było ekonomiczne i jakoś dawałem rade,powiem szczeże że miałem zamiar znowu kupić subaru bo nigdy mnie nie zawiodło ,ale poczytałem troche o sigmie i musi coś w sobie mieć skoro tak wszyscy ją chwalą,pojężdżę trochę przetestuje i wtedy się wypowiem,w każdym razie pierwsze wrażenia bdb i myślę że tak zostanie,pozdrawiam wszystkich mitsumaniaków,a muszę się chyba wyrejestrować z forum Subaru :D :D :D :D

[ Dodano: 17-01-2009, 19:12 ]
O widzę że kolega Syski z Wojnicza,może się kiedyś spotkamy bardzo często jestem w Tarnowie i okolicach ,pzdr
_________________
Żarłacz Biały,niestety już nie mój.
 
 
bubek
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2009, 21:26   

Witaj Bulwa....ja dzisiaj zmieniłem sprzęgło ale tylko z tego względu, ze się po prostu skończyło....a przy okazji zmieniłem olej w skrzyni biegów, okazalo się, że nie była napełniona tak jak powinna. Jeśli masz manuala to tez warto sprawdzić. Teraz czuć różnicę w manipulacji lewarkiem, jest mięciutko i bez zgrzytów....olej jaki wlałem to Castrol SYNTRANS 75W-85. Pozdrawiam i życzę satysfakcji z jazdy i użytkowania, i oby jak najdłużej :)
 
 
batman-1
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2009, 22:16   

Zostałeś posiadaczem nietuzinkowego autka jak mu serduszko pokażesz i bedziesz dbał to się tym samym odwdzięczy pozdrowionka :)
 
 
Noritsu
[Usunięty]

Wysłany: 18-01-2009, 17:48   

Nic nowego nie napisze, bo ubiegli mnie koledzy :) także witam serdecznie nowego posiadacza tego pięknego auta :)
 
 
Ryczymiś 
Nowy Forumowicz

Auto: Sigma 93 \ 3.0 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Paź 2006
Posty: 25
Skąd: Pławno
Wysłany: 18-01-2009, 20:08   

Witam kolejnego maniaka i przy okazji ziomka:). Nie pozostaje mi nic tylko pogratulować wyboru i dużo radochy z jazdy.
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 18-01-2009, 22:41   

[ Dodano: 17-01-2009, 19:12 ]
O widzę że kolega Syski z Wojnicza,może się kiedyś spotkamy bardzo często jestem w Tarnowie i okolicach ,pzdr[/quote]

Jak coś to ja też zaglądne bo czasem jestem w okolicy [Wojnicza] :)
A tak ogólnie to witam i życze jak najmniej problemowej eksploatacji.
Koledzy wspónie jednym głosem powiedzieli już prawie wszystko ja od siebie dodam jeszcze tyle że w pewnych sprawach należy unikać najtańszych zamienników i raczej kupować te nieco droższe bo często bywa tak że te najtańsze są po prostu tragicznej jakości jak choćby kabelki zapłonowe.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3555
Skąd: Gniezno
Wysłany: 19-01-2009, 06:54   

Witam kolejnego szczęśliwca.
Ja dorzuciłbym jeszcze, sprawdzenie układu wydechowego, czasami trzeba zainwestować tam trochę kasy. Akumulator też należałoby sprawdzić (poziom elektrolitu, stan naładowania). :) :) :)
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.