 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.9TD] Wysokie obroty i głośna praca. |
Autor |
Wiadomość |
mitring
Mitsumaniak

Auto: VW Passat AWX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 153 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 01-01-2009, 20:46 [Cari 1.9TD] Wysokie obroty i głośna praca.
|
|
|
Witam,
przeszukałem forum, poczytałem i ... postanowiłem napisać
W sobotę jadę do znajomego na warsztat zobaczyć co piszczy
Ale wcześnie może pomożecie mi we wstępnej diagnozie ... mianowicie po przejechaniu paru km wolne obroty są w granicach 1000. Dodając gazy i wyrównując obroty do 1000 słyszę głośniejszą pracę tak jak bym na samym sprzęgle ruszał taki "zgrzytanie". Problem się ponawia jak obroty wolnych obrotach ustawia się wskazówka na 1000 jest już na równi a nie poniżej 1000. I dziwny odgłos jest ciągły. Jak spadną obroty lub przejadę jakiś kawałem wszystko jest ok tzn. już nie ma dziwnego odgłosu ale obroty są dalej wysokie.
Wyłączenie silnika i włączenie pomaga na krótka chwilę.
Co to może być ? Na początku myślałem, że wentylator ale nie bo się nie załącza |
|
|
|
 |
kielurkk
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 17 Cze 2007 Posty: 1050 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 01-01-2009, 23:06
|
|
|
mitring napisał/a: | Dodając gazy i wyrównując obroty do 1000 słyszę głośniejszą pracę tak jak bym na samym sprzęgle ruszał taki "zgrzytanie". Problem się ponawia jak obroty wolnych obrotach ustawia się wskazówka na 1000 jest już na równi a nie poniżej 1000. I dziwny odgłos jest ciągły. |
Możesz dokładniej o co Ci chodzi? nie bardzo rozumiem co Ci zgrzyta silnik czy sprzęgło czy skrzynia? W zimie po odpaleniu obroty powinny być nieco wyższe niż na ciepłym bo ssanie automatyczne działa ale to w takich temperaturach jak są teraz do -10 stopni to u mnie trwa do minuty czasu nie dłużej |
_________________ Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik
TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION
SHEAKESBEER
Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu
Piszę poprawnie po polsku.
 |
|
|
|
 |
mitring
Mitsumaniak

Auto: VW Passat AWX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 153 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 02-01-2009, 18:53
|
|
|
kielurkk napisał/a: | Możesz dokładniej o co Ci chodzi? nie bardzo rozumiem co Ci zgrzyta silnik czy sprzęgło czy skrzynia? |
Sprzęgło raczej nie. Dzieje się tak na luzie. Wciskając sprzęgło, hamulec nic nie pomaga.
Skrzynia też nie, coś w silniku są dziwne drgania lub coś podobnego, coś jak by zatarte łożysko.
Dźwięk przypomina ruszanie na samym sprzęgle. Takie zgrzytanie. |
|
|
|
 |
kielurkk
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 17 Cze 2007 Posty: 1050 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 02-01-2009, 21:02
|
|
|
mitring napisał/a: | coś w silniku są dziwne drgania lub coś podobnego, coś jak by zatarte łożysko. |
a patrzyłeś na napinacz paska czy łożyska na alternatorze bądź pompie wspomagania czy klimie? U mnie na tym automatycznym napinaczu z amortyzatorem wybiła się już jakiś rok temu tulejka metalowo gumowa dolna na amorku i obcierał amortyzator o rolkę napinacza. Wymontowałem, wyprasowałem starą i założyłem kawałek węża zbrojonego o takich samych średnicach i jest do dziś gitara |
_________________ Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik
TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION
SHEAKESBEER
Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu
Piszę poprawnie po polsku.
 |
|
|
|
 |
|
|