Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
11l na 100km?!!!
Autor Wiadomość
Piter105
[Usunięty]

Wysłany: 18-09-2007, 21:19   11l na 100km?!!!

Pomóżcie mój lancer ostatnio strasznie dużo pali wymieniłem olej, wszystkie filtry, i świece ale nadal nic proszę was o pomoc
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 18-09-2007, 22:01   

A sondę lambda sprawdzałeś czy jeszcze żyje czy już umiera?
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 18-09-2007, 22:02   

pewno juz dawno umarla :)

najprawdopodobniej lambda do wymiany
 
 
Piter105
[Usunięty]

Wysłany: 18-09-2007, 22:03   

nie sprawdzałem a jak to sie robi??
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 18-09-2007, 22:07   

Wkłuwasz się sondami w kabelki sygnałowe od lambdy i mierzysz cyfrowym woltomierzem na zakresie 1V napięcia jakie pokazuje przy różnych obrotach i przygazowaniach i obserwujesz czy się zmieniają i w jakim zakresie. na podstawie tych pomiarów można określić co z lambdą. Wiele już o tym było na forum więc wyszukiwarka forumowa po wpisaniu słówka: lambda sporo ci znajdzie - poczytasz i będziesz wiedział co dalej. Ewentualnie jak nie czujesz się na siłach to jedziesz do ASO, podepną ci auto do kompa, sprawdzą wszystko, wykresy lambdy itp. itd. skasują 100-150zł i powiedzą co dolega i czy lambda to do wymiany czy może jeszcze coś innego.

PS. Poczytaj to: http://www.zss.pl/~moto/w...ublikacje01.htm
oraz jeszcze to: http://www.zss.pl/~moto/w...aca_5_sonda.htm
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Piter105
[Usunięty]

Wysłany: 18-09-2007, 22:19   

dzięki spróbuje sam to zrobić
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 19-09-2007, 23:01   

Prawdopodobnie lambda, ale i katalizator warto sprawdzić. Nie stracił przy tym powera?
 
 
Piter105
[Usunięty]

Wysłany: 20-09-2007, 18:17   

trochę stracił.a kat napewno jest do wymiany bo od nowości nie był wymieniany. dzwoniłem do salony i umowiłem sie na sprawdzanie komputerowe i powiedzieli ze jak kontrolka błędu sie nie pali to nie ma pewności ze to sąda. pojadę zobaczymy. co z tego wyniknie
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 20-09-2007, 20:08   

Lambda zwykle zdycha tak że coś tam działa i jakieś napięcia do ECU podaje ale nie w całym zakresie w jakim powinna stąd ECU nie jest w stanie kapnąć się że ona już dogorywa a to pokażą dopiero pomiary albo wykresy pod obciążeniem np. z MUT-II w ASO właśnie.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Piter105
[Usunięty]

Wysłany: 20-09-2007, 21:37   

aha dzieki pojade i zobaczymy co bedzie
 
 
MARIOELBLAG
[Usunięty]

Wysłany: 03-12-2008, 21:12   

witam piter mam podobna sytuacje (13/100km)chciałbym sie dowiedziec co z twoim autem
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2008, 17:06   

oczywiście możliwy jest także aparat zapłonowy a dokładnie padająca w nim cewka...
 
 
MARIOELBLAG
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2008, 20:32   

Derpin dziekuje za zainteresowanie moja sprawa co do cewki to tego nie sprawdzałem

w samochodzie wymieniłem;
- sonda lambda
- filtr powietrza
- filtr paliwa
- kopółke zapłonu z rozdzielaczem
- świece zapłonowe
- sprawdzony na komputerze wszystko ok
-wlewałem płyn do czyszczenia układu paliwowego
Cz słyszał ktoś o czyms takim jak zawieszanie sie zaworów.Samochód jezdzi super obroty wszystko dobrze tylko te prawie 13l/100km zaczeło sie od tego ze tak jakby zalewalo silnik i nie chciał odpalic lub przy dojechaniu do skrzyżowania potrafił zgasnąć i wielki problem z odpaleniem.wczesniej palił 7,7l/100km.Dziekuje z góry za pomoc na dzien dzisiejszy jestem załamany
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 04-12-2008, 20:47   

czy auto jest zamulone, slabo wkreca sie na obroty( nie ma tego powera od 4krpm ) ?

wszystkie opisane przez Ciebie dolegliwosci wskazywalyby na padajacy aparat zaplonowy ( sie znaczy znajdujacej sie w nim cewce )
jest to czesty objaw w tych modelach silnikowych .

mi rowniez najprawdopodniej padla cewka ( juz druig iraz ... ) tak samo Dominikowi.
podobno w poznaniu jest czlowiek ktory sie tym wszystkim zajmuje, tzn reanimuje cewki, i daje rok gwarancji.

najlatwiejszym sposobem jest podmiana ( na chwile ) aparatow zaplonowch .
 
 
MARIOELBLAG
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2008, 21:22   

Dzieki za odpowiedz .Auto nie jest zamulone to raczej bestia 170km/h bez problemu ,ruszanie moge palic gumy.Nie mam mozliwosci podmianki cewki czy komputer wykryje ze z cewka jest cos nie tak?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.