 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[C52A 1.5] Hamulce |
Autor |
Wiadomość |
Pawell [Usunięty]
|
Wysłany: 17-01-2009, 17:04 [C52A 1.5] Hamulce
|
|
|
Witam
Od pewnego czasu pedal hamulca "opada" coraz nizej. Aby kola zatrzymaly sie w miejscu trzeba go praktycznie docisnac do podlogi. Hamulce wydaja mi sie takze bardziej "miekkie" niz w innych samochodach. Dodam ze szczeki byly wymieniane jakies 10 tys. temu a klocki z tego co patrzylem sa ok. Czy moze to byc spowodowane zapowietrzeniem ukladu hamulcowego, czy przyczyna jest inna |
|
|
|
 |
Mateusz071
Forumowicz

Auto: Colt WRC 89r;Cari GDI r98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 329 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-01-2009, 17:53
|
|
|
Może i być zapowietrzenie, tylko teraz pytanie jak sie zapowietrzyły? sprawdz jaki masz poziom płynu, moze tez masz tyci wyciek naprzyklad sróbka do odpowietrzenia, no i moze być tez to ze masz juz staaary płyn i traci swoje właściwości (zima, mrozy). Ale jestem poczatkujacym wiec moge gadać głupoty wiec sie na zapas nie martw ;]
[ Dodano: 17-01-2009, 17:58 ]
Acha moze to być jeszcze samoregulator do naprawy (jeśli zauważyłeś ze np. lewa łapie lepiej od prawej) |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24337 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-01-2009, 19:01
|
|
|
co prawda C52 ma spowalniacze a nie hamulce, ale opadanie pedalu, to patologia, wiec dzialac trzeba zaczac
zacznij od wymiany plynu wlasnie
obejrzyj tez przewody, bo moze jakis puchnie - zdarzaly sie pekniecia elastycznych przewodow przy kolach |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 17-01-2009, 21:12
|
|
|
Pewnie samoregulatory w bębnach nie działają i żeby szczęki doszły do bębna to cylinderki muszą się solidnie rozeprzeć, co powoduje wpadanie pedału do podłogi. |
|
|
|
 |
Pawell [Usunięty]
|
Wysłany: 17-01-2009, 21:48
|
|
|
josie napisał/a: | Pewnie samoregulatory w bębnach nie działają i żeby szczęki doszły do bębna to cylinderki muszą się solidnie rozeprzeć, co powoduje wpadanie pedału do podłogi. |
A jaki orientacyjnie jest koszt samoregulatorow bo nie moge znalezc na allegro? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 17-01-2009, 22:22
|
|
|
Pawell napisał/a: | A jaki orientacyjnie jest koszt samoregulatorow bo nie moge znalezc na allegro? | To się nie psuje, więc się i nie naprawia. Należy zdemontować, wymyć w benzynie, nasmarować smarem (najlepiej miedzianym) i po sprawie. |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 18-01-2009, 17:32
|
|
|
Hugo napisał/a: | Należy zdemontować, wymyć w benzynie, nasmarować smarem (najlepiej miedzianym) i po sprawie |
I przede wszystkim dobrze złożyć, bo można założyć na 2 sposoby a tylko w jednym działa (tak, żeby zębatka regulatora była bliżej blaszki która tą zębatkę obraca) |
|
|
|
 |
|
|