szukam info o rodzajach L300 4WD |
Autor |
Wiadomość |
Bazan
Nowy Forumowicz
Auto: Civic Shuttle RT4WD
Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 02-03-2009, 22:58 szukam info o rodzajach L300 4WD
|
|
|
W jakich latach była robiona wersja 4WD i jaki to jest napęd (blokada, reduktor)?
proszę o pomoc
myślę że przydał by się temat z opisem modelu
pozdrawiam
P.S.Witam wszystkich (pierwszy post) |
|
|
|
 |
elili [Usunięty]
|
Wysłany: 03-03-2009, 11:54 Re: szukam info o rodzajach L300 4WD
|
|
|
Bazan napisał/a: | myślę że przydał by się temat z opisem modelu
|
Zacznij od http://delicaclub.com tam znajdziesz dalsze linki. |
|
|
|
 |
Albert_N
Nowy Forumowicz
Auto: L300 4x4
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 4 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-03-2009, 13:40
|
|
|
mechanicznie L300 4x4 oparte jest na Pajero I generacji.
Naped przelaczany jest lewarkiem od skrzyni rozdzielczej i realizowany jest w sposob nastepujacy :
2H - naped na tyl
4 H - naped na 4 kola ( w standardzie na przedniej osi sa automatyczne sprzegielka zalaczajace sie przy wyborze tego trybu ) - do jazdy po SLISKICH nawierzchniach - nie po suchym asfalcie !
4 L - zredukowany naped na 4 kola do jazdy w ciezszym terenie.
Jak widzisz, jest to klasyczny 4x4 part time a nie wiskoza badz inne lamerskie rozwiazania
Nie wystepuja blokady mostow w standardzie. Pewnie da sie zastosowac od Pajero, jakies ARB albo KAM. |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Bazan
Nowy Forumowicz
Auto: Civic Shuttle RT4WD
Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 05-03-2009, 20:08
|
|
|
dziękuje za konkrety
szukam auta które można by przerobić na wyprawowe, l300 jest bliskie ideału-tylko je zdobyć |
|
|
|
 |
Albert_N
Nowy Forumowicz
Auto: L300 4x4
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 4 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-03-2009, 09:46
|
|
|
na wyprawy to jest swietna fura.
Na allegro pojawiaja sie egzemplarze, niestety albo cena przyjemna ale przebieg >250kkm albo cena na poziomie niemieckich , czyli nie najnizsza
w tej chwili wisi jeden z przebiegiem 90 kkm, wyglada swiezo, ale cena 20.5 tys ...
pakiet startowy ( dokladny przeglad i inspekcja, wymiana oleju we wszystkich mechanizmach, nowe baterie itp ) wyniosl mnie ok. 3tys, do tego dolicz opony. A moj byl w miare zdrowym egzemplarzem i obeszlo sie bez wiekszych robot. |
|
|
|
 |
Bazan
Nowy Forumowicz
Auto: Civic Shuttle RT4WD
Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 07-03-2009, 07:36
|
|
|
Albert_N -przeglądam aukcje regularnie, czekam napaliłem się, ale czasowo nie mam ciśnienia;
mam jeszcze pytanie o L400 ( Space Gear) [wiem że nie ten dział, ale nie chce zakładać 2 identycznych tematów] - czy jest dużo większy i jakie tam są napędy-to samo? (chodzi oczywiście też o 4WD) |
|
|
|
 |
|