Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Linka hamulca ręcznego
Autor Wiadomość
kristofer
[Usunięty]

Wysłany: 18-09-2007, 16:08   Linka hamulca ręcznego

Gdzie sa i po ile linki do galanta hatchback moze sa jakies zamienniki?
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-09-2007, 16:30   linka

Dzwoń do Marka Malika z Pabianic naszego dostawcy części podaje tel. 042-215-44-02
 
 
slonix 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1989 E32A 1.8, gaźnik
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 9
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 21-11-2008, 23:39   linka hamulca ręcznego

Witam. Odświeżę temat... Ręczny mi prawie nie łapie. Czy wymiana linki załatwi problem czy może powinienem jeszcze coś sprawdzić? I gdzie mogę dostać taką linkę? Patrzę po sklepach internetowych i nic... :?
_________________

 
 
 
siudii 
Mitsumaniak
01221/KMM


Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 244
Skąd: RadoMM
Wysłany: 21-11-2008, 23:58   

Ja bym zaczął od przeglądu hamulców: wyczyszczenia szczęk, sprawdzenia klocków i tarcz (jeżeli nie było w ostatnim czasie robione). Przy okazji zobacz gumy zabezpieczające linkę przy zaciskach tam też lubi być brudno, a jak tam się zbierze syf to już niewiele brakuje i linka pęknie.
Linkę można napiąć pod schowkiem w podłokietniku. Trzeba wyjąć tą wnękę i tam jest nakrętka, którą się napręża linkę. Sama linka jeżeli jest cała chyba nie powinna powodować braku hamulca, jest dość dobrze pomyślana i nie powinna się zrywać, u mnie po 16 latach nie wydać większych śladów zużycia.
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 22-11-2008, 11:05   

To ja się może podepnę do tematu ;)
U mnie występuje brak hamowania w tylnym prawym kole, linka jest cała. Hamulec nie działa ani ręczny ani nożny. Pewnie się już okładziny zużyły czy cokolwiek tam jest w tych bębnach, wie ktoś co można z tym zrobić i jak ? :)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
PAVEU 
Mitsumaniak
MitsuManiak:)


Auto: '89 E33A 4G63 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 173
Skąd: Loobleen, 10-ta
Wysłany: 22-11-2008, 14:49   

sorry za OT ale idzie zima i wszyscy hamulec reczny naprawiaja heheh :D
u mnie tez po 18latach linka sie nigdy nie zerwala, najlepiej poluzowac calkowicie tam pod schowkiem, odbic całkowicie zacisk przy sprezynie zeby nic nie ocieralo i od nowa powoli naciagac rownomiernie...

pozdrawiam!
_________________
PROUD E33A OWNER
 
 
 
slonix 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1989 E32A 1.8, gaźnik
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-11-2008, 04:55   

No więc rozebrałem bębny z tyłu i przyznaję, że linkę jednak mam sprawną i po lewej i po prawej, ale... hamulców z tyłu to mam całe zero :doubt: Praktycznie całe bębny do wymiany. Jedynie łożyska są nowe. Na szczęście samochód kupiłem za naprawdę śmieszne pieniądze i mogę sporo przeznaczyć na części:)
_________________

 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 30-11-2008, 08:33   

z tyłu to chyba masz tarcze a nie bębny, najlepszym wyjsciem jest rozebranie zacisków i przeczyszczenie ich , tez tak miałem zrobiłem to i jest ameryka
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
siudii 
Mitsumaniak
01221/KMM


Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 244
Skąd: RadoMM
Wysłany: 30-11-2008, 12:33   

waldi-1 napisał/a:
z tyłu to chyba masz tarcze a nie bębny ...


Z tyłu były i tarcze i bębny zależy od wersji, ale sposób naprawiania jest ten sam: rozebrać i wyczyścić. To przeważnie pomaga.
 
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 30-11-2008, 15:52   

siudii napisał/a:
Z tyłu były i tarcze i bębny

Z tyłu to tarczo-bębny.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
siudii 
Mitsumaniak
01221/KMM


Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 244
Skąd: RadoMM
Wysłany: 30-11-2008, 16:46   

czekoladka_1981 napisał/a:
siudii napisał/a:
Z tyłu były i tarcze i bębny

Z tyłu to tarczo-bębny.

czekoladka_1981 nie nabijaj się z biednego człowieka, któremu w niedziele rano nie wychodzi pisanie postów. :)
Chodziło oczywiście o to, że jedne wersje miały bębny, a inne tarcze, zależy od poj. silnika, roku produkcji, występowania ABS i pewnie jeszcze paru innych rzeczy.
 
 
 
ubik
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2008, 13:46   

ja mam z tyłu bębny silnik 1,8 bez ABS rok prod 90.
Też miałem problem z hamulcem ręczny okazało się że jakiś "ekspert" wsadził sprężynki z lewego do prawego i odwrotnie więc regulatory nie działały poprzedni właściciel wymienił szczęki i linki i dalej mu hamulec nie działał więc skorzystałem na jego głupocie :-)
 
 
Alladyn
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2009, 19:35   

a ja mam tarcze, i mam problem bo moj lewy zacisk wyzionął ducha i co i nie moge nigdzie dostać , przeciez nowych nie bede kupował bo zbankrutuje, a ja potrzebuje tylko lewy , jak znacie kogos kto moze sprzedać albo jakis auto złom gdzie maja nasze części to prosze o kontakt, bo juz linki kupiłem nowe i prawa chodzi a lewa dupa blada i wyciągane było wszystko i czyszczone , fakt ze gumki do wymiany od tłoczka i ta cała reszta ale on ogólnie nie zaciska. :(
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 08-01-2009, 19:41   

czekoladka ma racje ze to tarczo bębny, co wy myslicie ze jak kobietka to sie niezna?? owszem sa tarczo bębny nożny jest na tarczach a ręczny na bębnie, znajduje sie on w miejscu piasty pod tym gdzie koło przykręcacie

[ Dodano: 08-01-2009, 19:45 ]
alladyn info gdzie możesz kupić części masz na pw , nigdzie taniej nie kupisz
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Alladyn
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2009, 19:52   

dzieki dzieki . jutro zadzwonie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.