Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
klopoty z eclipse 1g
Autor Wiadomość
karol156 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse 2.0 16v 94r
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 3
Skąd: gdańsk
Wysłany: 05-01-2009, 20:32   klopoty z eclipse 1g

mam eclipse 1g z 94r i 20 16v silnikiem klopot wyglada tak misiek slado odpala rano pali jak smok i nierówno chodzi na wolnych obrotach i nieda rady jedzac jednym tempem bo zaczyna szarpac trzeba my dodawac gazu zostalo wymienione sonda, przepływka, sterownik ecu byl o magika i jest dobry i niewiem co dalej czy ktos mi jest w stanie pomuc
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-01-2009, 13:44   

karol156, proponuje zbadać silnik krokowy, przeczyścić przepustnice i ustawić wolne obroty, zgodnie ze wskazówkami opisanymi na stronie naszego klubowego kolegi Krzyżaka. Adres stronki: http://mitsubishifan.webpark.pl/ oraz proponuje zapoznanie się z tym tematem na naszym forum: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=12636
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 06-01-2009, 15:15   

Możliwe przyczyny:
1. świece + kable + moduł zapłonowy
2. filtr paliwa + pompa paliwowa
3. pytanie: co magik zrobił z ECU?
4. poprawnie wpięte przewody nowej sondy? przepływka z innego auta sprawna?
5. + rady kolegi Adaho_krak

...o akumulatorze nie wspomnę nawet :wink:
_________________

 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 06-01-2009, 15:27   

Lewe powietrze w dolocie..... nie miał przypadkiem ściąganej głowicy ostatnio?
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
karol156 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse 2.0 16v 94r
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 3
Skąd: gdańsk
Wysłany: 09-01-2009, 22:53   

dzieki koledzy za pomoc wlasnie dzis sobie mój znajomy poradzil z miskiem byl uszkodzony czujnik połozenia przepustnicy /dziekuje za szybka odpowiedz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.