Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Kmer
16-10-2009, 18:52
Galant 2500cm3 i 210 KM ?
Autor Wiadomość
winter1986 
Forumowicz


Auto: Galant GLS 2.0 kombi 1998 r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 86
Skąd: Legnica
Wysłany: 20-01-2009, 22:49   Galant 2500cm3 i 210 KM ?

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C6830183

Co o tym sądzicie ?
_________________
"Jeśli nie chcesz być ślepy ... naucz się wiedzieć"
 
 
 
Zhan 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 695
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 20-01-2009, 22:57   

moim zdaniem to bajka, jak zobacze wydruk z hamowni to uwierze
gosc pewnie dodal sobie wzrosty mocy, ktorymi producenci dodatkow tuningowych kusza nabywcow i tyle mu wyszlo... koles kiedys mial auto z fabryczna moca 270 KM i mial wydech, ktory wedlug producenta podnosil moc o 30 KM wiec sie chwalil zawsze, ze ma 300 KM a na hamowni wyszlo, ze nawet 270 nie ma...
 
 
 
Piter.v8 
Mitsumaniak


Auto: japoński
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 223
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 20-01-2009, 23:32   

Poza stożkiem nic nie widać żeby coś był przerobione wydech jest seryjny a do takiej mocy wydech muszą być zwiększone średnicą i chociaż kolektory powinny być zrobione.A tu widać że seryjka siedzi coś nie tak z tymi koniami a może tylko się czepiamy.
_________________
 
 
pawliku 
Forumowicz
Mitasubishi :D


Auto: za dużo :P
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 3165
Skąd: Zabrze
Wysłany: 20-01-2009, 23:35   

a może gościu był po kilku głębszych jak pisał ogłoszenie i mu się cyferki pomyliły :lol: :lol: :lol:
_________________
Mitsubishi Colt C58A GTi 1990r ---- Był :(
Mitsubishi Lancer C66A 1992r ---- Jest i będzie :)
Mitsubishi Lancer C62A 1991r ---- Dawca :)
Mitsubishi Colt CJ1A 1998r ---- Nowy nabytek z Klimą :)
Mitsubishi Mirage 1,5 1992r ---- Kolejny nowy nabytek :P
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 20-01-2009, 23:59   

No co wy...?
Był "zmieniony układ rozrządu"...: pasek GoodYear'a na Contitech :D
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
pablodc 
Mitsumaniak

Auto: Subaru Impreza WRX '05
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 46
Skąd: Trzebinia
Wysłany: 21-01-2009, 01:03   

Coś tani ten samochód mi się wydaje...
p.s. angol i wszytsko jasne- już myślałem że za swojego przepłaciłem:)
Ostatnio zmieniony przez pablodc 21-01-2009, 01:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 21-01-2009, 01:04   

Tyle kosztuje te auto w Anglii, nie ma tu nic dziwnego.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Piospi 
Mitsumaniak


Auto: Galant Avance 03' 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 268
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-01-2009, 02:06   

Tylko, że ten Galant ma coś srebrnego obok silnika (po prawej stronie), to nie to cudo co daje trochę KM ? :D Jeśli źle myślę, to nie bijcie mnie ;)
_________________
三菱自動車工業株式会社
 
 
pawliku 
Forumowicz
Mitasubishi :D


Auto: za dużo :P
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 3165
Skąd: Zabrze
Wysłany: 21-01-2009, 06:31   

Piospi napisał/a:
ma coś srebrnego obok silnika
ma filtr stożkowy i coś mu tych koni może przybyło
_________________
Mitsubishi Colt C58A GTi 1990r ---- Był :(
Mitsubishi Lancer C66A 1992r ---- Jest i będzie :)
Mitsubishi Lancer C62A 1991r ---- Dawca :)
Mitsubishi Colt CJ1A 1998r ---- Nowy nabytek z Klimą :)
Mitsubishi Mirage 1,5 1992r ---- Kolejny nowy nabytek :P
 
 
 
pepi 
Forumowicz


Auto: gitarowe
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 519
Skąd: zabrze
Wysłany: 21-01-2009, 08:10   

pawliku napisał/a:
Piospi napisał/a:
ma coś srebrnego obok silnika
ma filtr stożkowy i coś mu tych koni może przybyło



czy ja wiem czy ma wiecej przez to nawet jak wymienisz filtr i pozbedziesz sie katalizatowa to zyskasz moze 5 koni
najszybciej podniesiesz moc ( czego nie widac golym okiem) to zamiana i przeprogramowanie kompa
rozmawialem z jednym magikiem to przez to mozna podniesc moc o jakies 30 koni, ale nie bierze odpowiedzialnosci za to czy silnik wytrzyma
i rozmowa z nim zaczyna sie od 1500
a jak nie bedzie sie meczyc tego auta to mysle ze i wydech wytrzyma
trzeba by zobaczyc bo ze zdjec to mozemy tu sobie dyskutowac :lol:

pozdrawiam
_________________

 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-01-2009, 10:50   

Nie działa
_________________

 
 
Tucho4 
Nowy Forumowicz


Auto: Galant 2.0 1997r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 25
Skąd: Warszawa/Sobolew
Wysłany: 21-01-2009, 11:53   Tajemnicza moc

Strona już wygasła... Pewnie to była tylko pomyłka i autor wstawi ogłoszenie jeszcze raz ale już poprawione! Chociaż kto wie... 8)
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.


Każdy umiera...ale nie każdy żyje...
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 21-01-2009, 11:54   

Ludzie, nie bierzecie tego na serio, co? :shock:
Biorąc różnicę 210 a oficjalne 165KM to wychodzi że dodane jest 45KM. Nie ma szans. Nie zapominajcie, że przyrost mocy podawany przez tunerów jest kalkulowany na bazie procentowej bazowej mocy wyjściowej, czyli tu mamy 165KM. Niestety najczęściej te dane są oparte na znacznie mocniejszych autach, a więc przyrost 30KM wynika z 10% przyrostu mocy w aucie które ma 300KM, itd.

Co prawda różne magic-chipy dotają do 30KM i filtry stożkowe następne 20KM, ale:
- chipowanie powoduje tylko, że jeździ się na bogatszej mieszance, możliwy przyrost mocy o jakieś 5-10KM, ale za to mamy ruinę zaworów, tłoków, kat przepalony. Nie warto.
- mapowanie silnika też wiele nie da (może do 15KM) i wyklucza chipowanie (obie metody się wykluczają). Takie mapowanie silnika na przykładzie VR4 podniosło moc z 280KM do 302KM i był to maxymalny bezpieczny wynik dla silnika z podwójnym turbo (dane z CVR4).
- filtr stożkowy, akurat w przypadku Galanta V6 obniża moc :badgrin: . Potwierdzione badaniami na hamowni przez Club VR4. Daje obniżkę o wartość 4 - 12 KM (zależy od kształtu i prodcenta). Okazuje się, że patent Mitsubishi z dolotem jest najbardziej optymalny z filtrem wielowarstwowym HKS (podnosi coś o 3KM do 5KM). Ewentualnie filtr "grzybkowy" HKS w miejscu aku, oddzielony żaroodprną kurtyną i z wentylacją przez maskę jak Evo (do 10KM, ale lepszy AFR w zakresie 4500 - 6500rpm).
- brak kata, teoretycznie do 10% (czyli tutaj 17KM).
- przeróbka silnika... a jaki sens, bez modyfikacji układu paliwowego? I skąd graty? Nie widziałem jak dotąd nic tuningowego do silnika 6A13 SOHC, a jedynie 6A13TT DOHC.

I wszystkie te modyfikacje w UK kosztowałyby conajmniej połowę ceny wywoławczej auta.

Panowie bjda na kółkach na podstawie napisów na gadzetach tuningowych z eBaya, typu 30KM tu, 20KM tam i razem z 165KM da ten wynik.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
RoveR 
Mitsumaniak
porządany VR4

Auto: GALANT 2.5 V6 EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 219
Skąd: Łódź/Moskwa
Wysłany: 21-01-2009, 16:54   

Dzwoniłem o to auto zanim jeszcze ukazało się na allegro, bo znalazłem ogłoszenie w gazecie. Właściciel przyjechał nim z anglii gdzie użytkował go na co dzień dołożył mu stożek i kompletny wydech wstawił jakieś tam firmy ze strumienicą. Generalnie twierdził że auto było importem z Japonii gdzie fabrycznie silnik ten miał zmienioną fazę rozrządu co dawało ponoć większą moc. Pamiętam że na forum już było pisane coś na temat rozrządu ustawionego nieco inaczej jak by na to wskazywały znaki, mechanik po przejażdżce tym galem stwierdził że chodzi on lepiej jak omega MV6. Z tym że trudno mi powiedzieć jakie osiągi ma MV6 bo nie miałem okazji sprawdzić.
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 21-01-2009, 17:11   

Znaczy, że JDM? - Jak przyśle VIN, to rozszyfruję ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.