Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Kilka pytań nowicjusza
Autor Wiadomość
coval 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2014 3,2 200KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-02-2015, 20:02   [3.2 DID] Kilka pytań nowicjusza

Z rozpędu kupiłem w salonie osłonę na koło zapasowe.
Niestety jest szaro srebrna, a auto czarne - czy można taką osłonę okleić folią, którą się auta okleja a jak tak to gdzie najlepiej w Warszawie lub okolicach?

Czy hak z linku z allegro:
http://allegro.pl/pajero-...5062984280.html
będzie pasował do modelu z 2014 roku?

Czy opłaca się i czy są przydatne stalowe grube osłony silnika i skrzyni dyferencjału?

Gdzie kupić w=dobre felgi aluminiowe do tego auta.
Dwa linki do waszego rozważenia i podpowiedzi:
http://allegro.pl/18-oryg...ign=alluserscro
oraz
http://allegro.pl/pajero-...5062682304.html

Opony Bridgestone już z rozpędu nabyłem bo musiałem jechać w góry, rozmiar 265/60/R18

Czy ktoś ma i może podzielić się opinią nt spojlera na tylną klapę? Pomaga utrzymać tylną szybę w czystości, czy bez znaczenia?

Gdzie ewentualnie kupić owiewki na szyby coby móc je delikatnie otwierać podczas deszczu, a nie katować się klimą.

Jaką ewentualnie wyciągarkę kupić polecacie i czy trzeba do niej dokupić coś jeszcze do montażu? (lin min 25-30 metrów).

No i to od czego chciałem zacząć, czyli gdzie i jaki kupić zestaw do podniesienia zawieszenia tego auta tak aby nie stracić gwarancji (tak max 5cm nie więcej)

Czy ktoś z was robił może chip tuning (zmiana softu a nie box) aby zwiększyć moc z 200 do ok 230-240km? A jeśli tak to co polecacie i jakie są wasze doświadczenia z użytkowania takiego auta po tuningu.

Bardzo dziękuję i do usłyszenia
Coval
_________________
God bless our troops, especially our Snipers. 338LM 300grains of diplomacy.
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 06-02-2015, 04:55   

Tu się kolego witamy. To podstawa a nie tylko pytania, pytania i pytania. :)

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=26388
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
coval 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2014 3,2 200KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-02-2015, 09:46   Mea Culpa i dziękuje za podpowiedź

Dziękuję za podpowiedź, obszerne przywitanie już we właściwym wątku.

Pozdrawiam serdecznie i do usłyszenia na forum.
Coval
_________________
God bless our troops, especially our Snipers. 338LM 300grains of diplomacy.
 
 
seba314 
Forumowicz

Auto: Pajero IV 3.2DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 270
Skąd: Stargard
Wysłany: 09-02-2015, 07:39   

witam,
jak dla mnie taka srebrno czarna oslona jest znacznie ladniejsza niz jedno kolorowa- kwestia gustu,
felgi kupilem oryginaly z serwisu na A za polowe ceny nowych
spojler oprocz fajnego wygladu ( bo tyl jakis pusty sie wydawal) nic nie daje w kwestii utrzymania czystosci
nad zwiekszeniem mocy tez sie zastanawialem, jak sam zrobisz to podziel sie wrazeniami
:D
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 09-02-2015, 12:43   

coval napisał/a:
Czy ktoś ma i może podzielić się opinią nt spojlera na tylną klapę? Pomaga utrzymać tylną szybę w czystości, czy bez znaczenia?


Akurat jeżdziłem najpierw bez, póżniej ze spojlerem . W III różnica kolosalna jeżeli patrzymy na brudzenie tylnych drzwi i szyby . A kształt karoserii ten sam , poza przesuniętym kołem zapasowym na środek drzwi .
 
 
Sebastian_T 
Forumowicz


Auto: Pajero 3.2, 2011
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 229
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-02-2015, 14:08   

Moim zdaniem, w III brudził mniej niż brudzi w IV (tu byle przejazd po mokrym i szyba matowa). W obu miałem spoiler...
_________________
Sebastian_T
 
 
jepm 
Forumowicz
jepm

Auto: Pajero IV 3.2 DID 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 318
Skąd: Warszzwa
Wysłany: 09-02-2015, 17:03   

Mam spojler i tył jest zawsze brudny (być może mniej brudny - ale to chyba już żadna różnica) tak więc moim zdaniem to tylko kwestia wyglądu (dla mnie ze spojlerem jest fajniejszy).
Osłona dwukolorowa wygląda dla mnie lepiej niż jednokolorowa,ale to rzecz gustu - ja nie mam (osłony, gustu być może też :lol: ). Chyba lepiej niż oklejać jest polakierować ?
Felgi - polecam tylko oryginały - pojawiają się oferty na allegro za 2000/2500 za 4 szt. nowe i to ma sens bo używane i tak prawdopodobnie będziesz musiał regenerować (te z pierwszego linka to chyba w ogóle są od III a nie od IV ?)
Owiewki - kiedyś w Carmoncie mieli - tylko czy to nie będzie szumieć i gwizdać na autostradzie ?
Co do reszty - ja proponuję przejechać tak z minimum 10 tys. km i potem jeszcze raz się zastanowić co mi tak naprawdę jest potrzebne, co bym chciał i czy w ogóle potrzebne. Wybór akcesoriów do IV wbrew pozorom jest spory i widziałem już kilka fajnych realizacji - ale podejrzewam że o ile nie zamontujesz tego w ASO to pewnie z gwarancji nici.
Aha, moc - szczerzę wątpię aby podniesienie jej o prawie 20% o ile w ogóle silnik to wytrzyma (pamiętajmy ze bazowo było to 170 KM) nie miało wpływu choćby na DPF a co za tym idzie na wydatki i gwarancję (można usunąć DPF - ale wtedy to już na pewno gwarancji niet) - ale tutaj to pytałbym tych którzy się znają - Zbyszekm2, albo tych co zaryzykowali :lol:
 
 
seba314 
Forumowicz

Auto: Pajero IV 3.2DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 270
Skąd: Stargard
Wysłany: 09-02-2015, 17:38   

ja z gadzetow planuje zalozyc taka owiewke/deflektor ( w sumie nie wierm jak to fachowo nazwac) na przednia maske coby robactwo i kamyki nie strzelaly mi w przednia szybe, bo ta przez swoj maly pochyl strasznie sie brudzi w czasie jazdy
za takie same fele jak mam na aucie, nowka sztuka, placilem patrz jepm,
do nowego auta stary hak? troche nie po mojemu
spojler tylko oryginal, podroby sa bardzo lipne- material i mocowanie, co prawda trzeba zlecic malowanie bo tylko dostepne w podkladzie
oslony- tez myslalem nad zalozeniem ale jakos do dzis ich nie mam

BTW fajny masz podpis, probowales tego kiedys :?:
 
 
coval 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2014 3,2 200KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-02-2015, 17:02   Update po 4 tyś km

Kilka info po 4 tyś km.

Głośny,automat buczy na 5 podczas przyśpieszania ale to podobno wszystkie.
Ciszej się robi powyżej 120km/godz
Poprzednik Nissan Q był cichszy - skrzynia manual.

coś skrzypi w okolicy schowka
Przy pewnej prędkości coś na podszybiu wpada w rezonans i upierdliwie brzęczy
Gniazdo zapalniczki padło po pierwszym podłączeniu ładowarki USB - pewnei bezpiecznik - ale jakoś wnerwiające to.
Poluzowane prowadnice zatrzasku tylnych drzwi - dokręcono w serwisie przy okazji zmiany oleju.

Osłona koła została srebrna i wygląda fajowo - pewnie tak już zostanie.
Owiewki zamówione będą za 2 tyg.
Osłony silnika zamówione będą za 2 tyg - stalowe bo tańsze są

Spojlera nie mogę namierzyć oryginału żadnego a pewnie bym też zamówił.

W serwisie zaproponowali jakiś rekomendowany przez Mitsubishi zestaw do liftu nadwozia - przód 3,5 cm tył 4 cm. Nowe sprężyny i amortyzatory na przód i na tył. Koszt 4,5 tyś - Na razie pasuję - boję się, że pogorszy komfort podróży a auto jeździ głównie jako rodzinne.

Koła alu chętnie bym kupił. Kolego Seba proszę o więcej info na PW.

Po 3 tyś wymieniłem w serwisie cały olej i filtr oleju zgodnie z ich rekomendacją.

Spalanie 12-14 litrów na 100km. Mi się udało najmniej osiągnąć 10 litrów na trasie 100-110 km/godz czasem troszkę więcej.


Jeszcze chodzą mi po głowie srebrne metalowe osłony lusterek - co myślicie o tym?
_________________
God bless our troops, especially our Snipers. 338LM 300grains of diplomacy.
 
 
Sebastian_T 
Forumowicz


Auto: Pajero 3.2, 2011
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 229
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-02-2015, 18:03   

Będziesz miał owiewki, pstryknij fotę i daj, proszę. I napisz, czy nie gwiżdżą. Wkurza mnie zalewanie wodą bocznych szyb (w PIII tak nie było, miałem takie "pypcie" nad lusterkami na słupkach, które zbierały wodę i rzucały na boki, nie lało się po całej szybie...), i zastanawiam się, czy nie dokupić owiewek właśnie...

U mnie spalanie (3-letni PIV) daje radę zejść do 8,7-9 przy stałej prędkości 100-120 km/h, ale trzeba równo przez dłuższy czas jechać. Nawet z trumną na dachu i 4 rowerami na haku - przy tej prędkości i równej jeździe w okolicach 9 się udaje. Przy miejskiej lub gdy sporo zmian prędkości, nie schodzę poniżej 10 l/100. Powyżej 120 km/h - w zasadzie spalanie wchodzi wprost proporcjonalnie w prędkość, czyli 120 = 12, 130 = 13, 140 = 14 itd. ;-)
_________________
Sebastian_T
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.