Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Toyota Avensis - jaka tam jest skrzynka?
Autor Wiadomość
brodzky 
Mitsumaniak


Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 667
Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
Wysłany: 30-12-2008, 22:34   Toyota Avensis - jaka tam jest skrzynka?

Witam

Tytulem wstepu przejechalem sie dzisiaj kawalek Avensisem 2003 albo 2005 (sprzed liftu). Silnik 2.4 prosta czworka i 5 automat z tiptronikiem. 161kkm.
Ogolnie jestem w szoku jak bardzo na + jest to auto w stosunku do mojej galery (9 lat roznicy w technice). Pomijajac komfort gdzie na plytach nic a nic nie slychac pracy zawieszenia i niesamowite zegary (wciaz szukam HC dla siebie) najbardziej zaciekawila mnie skrzynka. I to jest wlasnie sedno sprawy. Siedze od ponad godziny na google i nie moge znalezc nawet modelu jaki tam wkladali (pietno dla mnie). Znalazlem jedynie review 2.4 5AT bez trybu manual, w ktorym pisza ze skrzynia jest niesamowita. Jest niesamowita bo po przejazdzce ta Toyota prawie rok temu zdecydowalem sie na automat w Galu. Tylko jaki do diabla to jest model i gdzie moge przeczytac cos technicznie o niej? Odnioslem wrazenie ze biegi zmienia jak zwykla skrzynka odpuszczajac miedzy zmianami gaz i tak jakby nie ma efektu gumy jakby bylo zwykle sprzeglo zamiast hydrokinetycznego.

No i generalnie autko przy spokojnej jezdzie sprawia wrazenie duzo bardziej zeskiego i skrzynka (byc moze dlatego ze ma 5 a nie 4 biegi) znacznie chetniej redukuje i kombinuje z biegami. Nie trzeba wdusic w podloge z WideopenSwitch zeby sie zdecydowanie szybciej zebral.

Anyone? Anything about that masterpiece? :) Skad taka przepasc jak silniki podobne?

Pozrawiam
zauroczony brodzky

ps. Galant na 4krpm jest glosniejszy
ps2. W Galancie lepiej zamykaja sie drzwi (dzwiek jest puuuf zamiast brzdek)
ps3. Galant 6A13 163KM@5750 223NM@4500, Tojka 2AZ-FSE 163@5800, 230@3800 -> tu chyba jest sedno dynamiki
_________________
Gaz jest... tani
Mój Galant
 
 
 
CichyTom
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2009, 16:52   

silnik DiD - rewelacja
i na tym się kończą zachwyty
pozycja za kierownicą - wygodna chyba tylko dla wyższych inaczej :lol:
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2009, 17:24   

W Toyocie dzizle nazywają się D4-D lub C-Cat
 
 
brodzky 
Mitsumaniak


Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 667
Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
Wysłany: 17-01-2009, 19:58   

Moze i diesle tez robia rewelacyjne ale to byla benzyna. W polaczeniu ze skrzynka, na temat krtorej prosze o jakies info jest rewelacja i duzo przyjemniejsze od gala z automatem.
_________________
Gaz jest... tani
Mój Galant
 
 
 
CichyTom
[Usunięty]

Wysłany: 18-01-2009, 16:35   

ten był zdecydowanie D4D :lol:
dzięki za poprawkę :)
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 18-01-2009, 17:15   

Spoko. Na Toyotach się trochę orientuję :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.