Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Montaz pompy wtryskowej w Pajero II
Autor Wiadomość
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 09-01-2009, 00:17   Montaz pompy wtryskowej w Pajero II

Czy ktos moze mi opisac jak zamontowac i ustawic pompe w pajero 2.8 ?
Mam jedynie materialy po angielsku z opisu silnika 4M40, moze ktos moglby mi opisac w ojczystym jezyku i podpowiedziec na co zwrocic uwage.
Pompe mam elektroniczna ale mysle ze zasada ustawiania jej jest jak w mechanicznej.

Pozdrawiam
 
 
Przemy
[Usunięty]

Wysłany: 11-01-2009, 20:10   

Kolego właśnie wczoraj wsadzałem pompę do 2,5 td. Jeśli moge Ci w czymś pomoc to pisz co konkretnie chcesz.
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 12-01-2009, 19:56   

Witam

Na pompe jeszcze czekam, bede ja mial chyba w przyszlym tygodniu.

Z tego co wyczytalem to musze zdjac pokrywe zaworow i ustawiac wg. jakis punktow.
Instrukcja jest po angielsku i w dodatku jezykiem technicznym nie bardzo rozumiem co z czym i jak ma byc ustawione. Moja wersja silnika jest z turbo.
Jesli mozna prosic o jakis opis co w jakiej kolejnosci i jak ustawic to byloby super.

kozystam z tego pdf'a (str. 97-102)

Pozdrawiam
 
 
Przemy
[Usunięty]

Wysłany: 13-01-2009, 17:55   

Możesz próbować ustawić wg znaków. U mnie się jednak nie dało całkowicie wyregulować pompy i potrzebowałem zegarowy czujnik aby poprawnie ustawić kąt wyprzedzenia zapłonu.
Nie wiem jak dokładnie zamocowana jest pompa w 4M40 ale w 4D56 jest ciężko dojść z kluczami i trzeba trochę gimnastyki. Spróbuj najpierw ustawić ja wg starych śladów na śrubach.
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 13-01-2009, 18:52   

Poprzednia pompe naprawialem okolo roku temu i po naprawie auto mi jakos gorzej odpalalo (jak ktos odpisuje w innym watku), dlugo czasem musialem krecic, szczegolnie na zimnym silniku (po 8 miesiacach pompe szlak trafil).
Teraz kupilem pompe na allegro ktora byla bez kola zebatego. W katowicach mieli mi pompe sprawdzic, wyregulowac i przelozyc to co jej brakowalo z mojej starej.
Czy to kolo zebate wchodzi tylko w jednej pozycji na pompe i po przekladce znaki beda pasowaly ?
Czy jak zle ustawie moze sie cos spierniczyc czy najwyzej auto nie bedzie chcialo odpalic ?
 
 
Przemy
[Usunięty]

Wysłany: 13-01-2009, 21:43   

Na wałku pompy jest klin i raczej nie da sie inaczej ustawic kółka. Jesli źle złożysz, ustawisz pompe to po prostu nie bedzie palil i tyle,
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 17-01-2009, 19:12   

Juz mam dosc, wczoraj okazalo sie ze pompa ktora kupilem jest niesprawna, tzn auto by jechalo ale przyspieszalo kangurami.
Rozgladalem sie za nowa pompa.
W irlandii w serwisie chcia zaledwie 3300 euro.
Zadzwonilem do polski i okazalo sie ze w polsce w katowicach sobie cenia pompe na 27tys. zl. :shock:
Jest jeszcze na allegro druga za 1700zl

Zastanawiam sie czy nie daloby sie jednak przemontowac i zalozyc pompy zwyklej zamiast tej elektronicznej.

Znalazlem nawet cale pajero w cenie 2000euro. ....Link
Moznaby przelozyc pompe, ewentualnie jej oprzyzadowanie i zostaje jeszcze worek czesci :D

Tylko czy to dobry pomysl i czy napewno bedzie sie dalo ....?

Juz nie wiem co mam z tym autem robic
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 17-01-2009, 22:27   

Faraonix napisał/a:
J
Moznaby przelozyc pompe, ewentualnie jej oprzyzadowanie i zostaje jeszcze worek czesci :D

Tylko czy to dobry pomysl i czy napewno bedzie sie dalo ....?


Dało by się, tylko musisz zmienić pedal gazu na zwykły i pociągnąć linkę, i to wszystko
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Faraonix 
Forumowicz


Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 770
Skąd: Śląskie
Wysłany: 18-01-2009, 09:48   

W moim linka jest podlaczona do potencjometru ktory znajduje sie nad ta elektroniczna pompa wtryskowa wiec mysle ze wystarczy ja przelozyc do mechanicznej. Tylko w tej zwyklej jest jakas kostka elektryczna ktora gdzies bede musial podlaczyc i wezyk podcisnienia.
W elektronicznej zamiast tego mam 3 inne kostki.

Czy w tej wersji z mechaniczna jest jakas elektronika do sterowania pompy (chodzi o ta kostke) i do silnika ? Czesci mialbym wszystkie z drugiego, ciekawe tylko ile tego okablowania trzeba bedzie przelozyc ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.