Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
brak mocy w carismie 1,9 TDi
Autor Wiadomość
misqqq 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,9 TDi
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 8
Skąd: białystok
  Wysłany: 07-03-2009, 18:33   brak mocy w carismie 1,9 TDi

Witam. mam problem z Carisma 1,9 TDi.ma przejechane 200 tys. nie cale.zmienilem rozrzad wszystkie uszczelki. pojezdzilem z tydz i samoichod stracil moc i starasznie dymi gdy chce przyspieszyc. kolega poradzil ze mkoze byc turbo. wstawilem turbo po regeneracjii i....... i nic sie nie zmienilo dalej to samo brak mocy i dymi........ n co robic bo juz pomyslow nie mam. jest jeszcze opcja ze intercooler dziurawy ale jeszcze tego tylko nie sprawdzilem prosze o podanie mozliwych usterek i jak je usunac?? z gory dziekuje:)
 
 
spooner
[Usunięty]

Wysłany: 07-03-2009, 18:48   

mozliwy dziurawy waz od turbo i ucieka cisnienie
 
 
Radeon 
Forumowicz
Radeon


Auto: Lancer 4g92, Galloper 2,5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 119
Skąd: dolny śląsk
Wysłany: 07-03-2009, 23:07   

Sprawdz podobny wątek parę tematów niżej.
_________________
Biorę udział w akcji: "Nie piszę poprawnie, ale sam reperuję swoje auto"
 
 
misqqq 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,9 TDi
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 8
Skąd: białystok
Wysłany: 08-03-2009, 07:33   

kurde nie moge znalesc to o czym mowisz Radeon jak bys mogl to wstaw link tego tematu
 
 
Pieniek 
Mitsumaniak

Auto: Carisma DiD HP 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 284
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-03-2009, 09:43   

misqqq napisz jaką masz Cari bo TDi to nigdy nie było. Były TD do roku 2000 i potem DID. Wydaje mi się że dość pochopnie wymieniłeś turbo bez właściwej diagnozy. Jeśli silnik dymi na czarno to dostaje za mało powietrza. Powodem najczęściej jest nieszczelność w układzie dolotowym, musisz dokładnie sprawdzić wszystkie przewody począwszy od wyjścia z turbiny dalej cały intercoler aż do wejścia na kolektor dolotowy. W starszych egzemplarzach gdy coś pęknie to zwykle zaczyna w tym miejscu lać olejem.
Napisz czy regenerowałeś swoją turbinę czy kupiłeś używkę po regeneracji.
Pozdrawiam.
_________________
Pieniek
 
 
misqqq 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,9 TDi
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 8
Skąd: białystok
Wysłany: 08-03-2009, 13:58   

TD jest ale ze ma intercooler to pisze TDi:P cari jest z 98. turbo jest te moje po regeneracji.sprawdze w poniedzialek i napisze co i jak jak cos dojde o co chodzi:P ale dziekuje ze odpisujecie:)
 
 
Radeon 
Forumowicz
Radeon


Auto: Lancer 4g92, Galloper 2,5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 119
Skąd: dolny śląsk
Wysłany: 08-03-2009, 21:49   

http://forum.mitsumaniaki...7398aa36#446266
:axe:
_________________
Biorę udział w akcji: "Nie piszę poprawnie, ale sam reperuję swoje auto"
 
 
misqqq 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,9 TDi
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 8
Skąd: białystok
Wysłany: 09-03-2009, 20:26   

hmm..... juz jest ok.coz wiec zrobilem tak. od filtra powietrza od rury odchodzi taka kostaka/czujnik nie wime dokladnie i ja przecczyscilem oraz jest taki zawor nie wiem co dokladnie. on powoduje ze spaliny wracaja do filtra i dopiero potem na zew i pewna osoba mi poradzila zebym to zaslonil.czyli odkrecil i zrobil podkladke ktora zasloni caly wlot i znow zakrecil tak jak bylo. bo ten zawor mial na celu cos z ekologia.....nie wazne w kazdym razie samochod juz jest ok i smiga swietnie:)) a i mam pytanie ile moj misiek moze miec koni?? 1,9 TD z intercoolerem.wszedzie jest ze 90 a niektorzy mowia ze ponad 100 ktos wie ile ma dokladnie ??dziekuje wszystkim za rady:) :lol:
 
 
jaca71 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 4696
Skąd: Kraków
Wysłany: 11-03-2009, 02:31   

misqqq napisał/a:
hmm..... juz jest ok.coz wiec zrobilem tak. od filtra powietrza od rury odchodzi taka kostaka/czujnik nie wime dokladnie i ja przecczyscilem oraz jest taki zawor nie wiem co dokladnie. on powoduje ze spaliny wracaja do filtra i dopiero potem na zew i pewna osoba mi poradzila zebym to zaslonil.czyli odkrecil i zrobil podkladke ktora zasloni caly wlot i znow zakrecil tak jak bylo. bo ten zawor mial na celu cos z ekologia.....


Pierwsze grube to z opisu wygląda na przepływomierz - mierzy ile powietrza wleciało.
To drugie to EGR - zawór recylkulacji spalin - poprzez zawrócenie spalin do kolektora dolotowego obniża temperaturę spalania, dzięki czemu obniża sie ilość NO tlenku azotu w spalinach. Dobrze kombinujesz - ekologia to sprawiła.

A co do mocy to po zaślepieniu EGRa możesz mieć więcej niz fabryka obiecała ;)
 
 
 
misqqq 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,9 TDi
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 8
Skąd: białystok
Wysłany: 11-03-2009, 09:03   

no mam nadzieje ze bedzie miec wiecej koni w stadzie bo 90 to troche dla mnie malo:P :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.