Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:16 |
[I 2.0T] PRZYZNAJMY DLACZEGO PALI 13L / KONIEC MITÓW BESTIA |
Autor |
Wiadomość |
pimelodus [Usunięty]
|
Wysłany: 12-03-2009, 23:21 [I 2.0T] PRZYZNAJMY DLACZEGO PALI 13L / KONIEC MITÓW BESTIA
|
|
|
nie chwalimy się na forum łamaniem przepisów |
Ostatnio zmieniony przez Krzyzak 02-03-2011, 07:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Leszek_Kamil [Usunięty]
|
Wysłany: 13-03-2009, 22:51
|
|
|
Zgadzam się kiedyś jechałem spokojnie nie przekraczałem 100km/h wyszło 7,8 <szok> |
|
|
|
 |
desti
Forumowicz
Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 327 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 10-02-2011, 12:25
|
|
|
Ja też się zgadzam jadąc spokojnie 80 za samochodem i tak na odcinku 25km spalił mi 0,6l więcej niż jak trzymałem twardo 100-110 i często, ostro wyprzedzałem |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 01-03-2011, 12:57
|
|
|
desti napisał/a: | Ja też się zgadzam jadąc spokojnie 80 za samochodem i tak na odcinku 25km spalił mi 0,6l więcej niż jak trzymałem twardo 100-110 i często, ostro wyprzedzałem |
Wszystko zależy na którym biegu sie poruszasz.
Ja od kilku tankowań zmieniłem trochę styl jazdy i pali poniżej 8,00 w miesicie.
Jak nie zamierzam wyprzedzać tylko jechać spokojnie to przy predkosci powyżej 60 km/h wrzucam 6 bieg i efekty są. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
DJ Fazi
Mitsumaniak Fan bulwarówek

Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Lis 2010 Posty: 439 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 01-03-2011, 14:14
|
|
|
a dwumasa się nie psuje jak jedziesz poniżej 2k obr/min ? |
_________________ glonojad rulezz |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 01-03-2011, 16:57
|
|
|
Wydaje mi się ze pomijając styl jazdy często OII palą więcej gdyż podawana jest większa dawka paliwa aby zwiększyć temperaturę spalin i wypalić sadzę z DPf-a typu otwartego.Często ta sama trasa ten sam styl jazdy a zupełnie inne spalanie . tak jest jeżeli się nie jeżdzi po autostradach. Oczywiście mowa o 2,0did |
_________________
 |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 02-03-2011, 17:20
|
|
|
DJ Fazi napisał/a: | a dwumasa się nie psuje jak jedziesz poniżej 2k obr/min ? |
Spoko nic się nie dzieje . |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
DJ Fazi
Mitsumaniak Fan bulwarówek

Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Lis 2010 Posty: 439 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 02-03-2011, 18:09
|
|
|
Uczeni w mowie i piśmie mówią że jak sie jeździ na niskich obrotach to właśnie dwumasa siada. Czy ktoś wie jakie są "niskie" ? |
_________________ glonojad rulezz |
|
|
|
 |
karol_alasz
Mitsumaniak 01425/KMM
Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 751 Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
|
Wysłany: 02-03-2011, 20:48
|
|
|
lexus napisał/a: | podawana jest większa dawka paliwa aby zwiększyć temperaturę spalin i wypalić sadzę z DPf-a typu otwartego |
Eeee,to chyba tylko jakis domysł, bo w instrukcji zapisane żeby od czasu do czasu popędzić traktora tak pod 3000 obr/min przez jakiśczas właśnie dla wypalenia syfu.... Na zimnym wystarczy wyłączyć wentylator i obroty spadają z podwyższonych do normalnych.... Kolezka nawet się mnie spytał ostatnio ,bo w garażu trochę chuczał traktor i po wyłączeniu rzeczonego wentylka jak ręką odjął i można było spokojnie pogadać,czy ja mogę tak sam wyłączyć mu ssanie? |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 02-03-2011, 21:04
|
|
|
Karol_ Alasz. Wydaje mi się że jednak tak jest jak piszę,trzeba go przegonić dlatego że spaliny muszą osiągnąć odp.temperaturę ,jeśli chodzi o wyłączanie wentylatora ,to nie on powoduje wzrost obrotów tylko grzałki które są włączane jeżeli temp. na zewnątrz jest niższa od tej ustawionej na klimie :Może jakaś mądra głowa roztrzygnie czy mam rację |
_________________
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 02-03-2011, 22:16
|
|
|
lexus napisał/a: | Może jakaś mądra głowa roztrzygnie czy mam rację | masz |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
desti
Forumowicz
Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 327 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 06-05-2011, 09:07
|
|
|
Nie sądziłem, że ktos to czyta ale w obu przypadkach jechałem na 5 biegu gdzie przy 80km/h silnik miał 2tyś obr a przy 110km/h 2700obr a wniosek z tego taki, że turbiak lubi jak mu się depnie a nie jak się go muli
[ Dodano: 06-05-2011, 09:07 ]
opisałem przypadek pod numerem 3 |
|
|
|
 |
|