Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:16
[I 2.0T] PRZYZNAJMY DLACZEGO PALI 13L / KONIEC MITÓW BESTIA
Autor Wiadomość
pimelodus
[Usunięty]

Wysłany: 12-03-2009, 23:21   [I 2.0T] PRZYZNAJMY DLACZEGO PALI 13L / KONIEC MITÓW BESTIA

nie chwalimy się na forum łamaniem przepisów
Ostatnio zmieniony przez Krzyzak 02-03-2011, 07:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Leszek_Kamil
[Usunięty]

Wysłany: 13-03-2009, 22:51   

Zgadzam się kiedyś jechałem spokojnie nie przekraczałem 100km/h wyszło 7,8 <szok>
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 10-02-2011, 12:25   

Ja też się zgadzam jadąc spokojnie 80 za samochodem i tak na odcinku 25km spalił mi 0,6l więcej niż jak trzymałem twardo 100-110 i często, ostro wyprzedzałem
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 01-03-2011, 12:57   

desti napisał/a:
Ja też się zgadzam jadąc spokojnie 80 za samochodem i tak na odcinku 25km spalił mi 0,6l więcej niż jak trzymałem twardo 100-110 i często, ostro wyprzedzałem


Wszystko zależy na którym biegu sie poruszasz.
Ja od kilku tankowań zmieniłem trochę styl jazdy i pali poniżej 8,00 w miesicie.
Jak nie zamierzam wyprzedzać tylko jechać spokojnie to przy predkosci powyżej 60 km/h wrzucam 6 bieg i efekty są.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
DJ Fazi 
Mitsumaniak
Fan bulwarówek


Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 439
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-03-2011, 14:14   

a dwumasa się nie psuje jak jedziesz poniżej 2k obr/min ?
_________________
glonojad rulezz
 
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 01-03-2011, 16:57   

Wydaje mi się ze pomijając styl jazdy często OII palą więcej gdyż podawana jest większa dawka paliwa aby zwiększyć temperaturę spalin i wypalić sadzę z DPf-a typu otwartego.Często ta sama trasa ten sam styl jazdy a zupełnie inne spalanie . tak jest jeżeli się nie jeżdzi po autostradach. Oczywiście mowa o 2,0did
_________________

 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 02-03-2011, 17:20   

DJ Fazi napisał/a:
a dwumasa się nie psuje jak jedziesz poniżej 2k obr/min ?


Spoko nic się nie dzieje .
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
DJ Fazi 
Mitsumaniak
Fan bulwarówek


Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 439
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 02-03-2011, 18:09   

Uczeni w mowie i piśmie mówią że jak sie jeździ na niskich obrotach to właśnie dwumasa siada. Czy ktoś wie jakie są "niskie" ?
_________________
glonojad rulezz
 
 
 
karol_alasz 
Mitsumaniak
01425/KMM

Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 751
Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
Wysłany: 02-03-2011, 20:48   

lexus napisał/a:
podawana jest większa dawka paliwa aby zwiększyć temperaturę spalin i wypalić sadzę z DPf-a typu otwartego

Eeee,to chyba tylko jakis domysł, bo w instrukcji zapisane żeby od czasu do czasu popędzić traktora tak pod 3000 obr/min przez jakiśczas właśnie dla wypalenia syfu.... Na zimnym wystarczy wyłączyć wentylator i obroty spadają z podwyższonych do normalnych.... Kolezka nawet się mnie spytał ostatnio ,bo w garażu trochę chuczał traktor i po wyłączeniu rzeczonego wentylka jak ręką odjął i można było spokojnie pogadać,czy ja mogę tak sam wyłączyć mu ssanie? :lol: :lol: :lol:
 
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 02-03-2011, 21:04   

Cytat:
Karol_ Alasz. Wydaje mi się że jednak tak jest jak piszę,trzeba go przegonić dlatego że spaliny muszą osiągnąć odp.temperaturę ,jeśli chodzi o wyłączanie wentylatora ,to nie on powoduje wzrost obrotów tylko grzałki które są włączane jeżeli temp. na zewnątrz jest niższa od tej ustawionej na klimie :roll: :Może jakaś mądra głowa roztrzygnie czy mam rację :finga:
_________________

 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 02-03-2011, 22:16   

lexus napisał/a:
Może jakaś mądra głowa roztrzygnie czy mam rację
masz
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 06-05-2011, 09:07   

Nie sądziłem, że ktos to czyta ale w obu przypadkach jechałem na 5 biegu gdzie przy 80km/h silnik miał 2tyś obr a przy 110km/h 2700obr a wniosek z tego taki, że turbiak lubi jak mu się depnie a nie jak się go muli

[ Dodano: 06-05-2011, 09:07 ]
opisałem przypadek pod numerem 3
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.