Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] coś z napedem??
Autor Wiadomość
killer23 
Forumowicz

Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 32
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 15-01-2010, 21:06   [EAxx] coś z napedem??

witam. mam dziwne objawy jak dodaje gazu tak gwałtownie to przy każdym mocnym wciśnięciu słyszę specyficzne stukniecie gdy jadę wolno to tylko przy ostrym depnięciu, natomiast gdy jadę ok 130-140 nawet jak dotknę lekko gazu to słyszę to pukanie, nie jest to spowodowane mrozami bo dzieje się to już od dłuższego czasu ale teraz się nasiliło zaglądałem pod auto ale nic nie widzę. Możliwe żeby to był jakiś luz na półoście lub coś podobnego miał ktoś takie obiawy ??. Słychać ewidentnie gdzieś z przodu jakby pod lewarkiem zmiany biegów
_________________

Samochody to moja pasja...
 
 
Bury 
Mitsumaniak

Auto: EA2W,Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 294
Skąd: Zamość
Wysłany: 15-01-2010, 23:40   

Ja bym przyjrzał się przegubom wenętrznym.
 
 
Fly23
[Usunięty]

Wysłany: 16-01-2010, 13:06   

Ja bym również sprawdził z przodu wahacze "banany", ale tylko jak hałas dochodzi z którejś konkretnej strony.
 
 
koniar 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galnt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 23
Skąd: kutno
Wysłany: 16-01-2010, 13:57   

jeśli pukanie jest tylko przy dodawaniu lub ujmowaniu gazu to bardzo prawdopodobne że to banany pukają, ja u siebie już je wymieniałem, troche pracy przy tym jest ;p
 
 
Fly23
[Usunięty]

Wysłany: 16-01-2010, 14:05   

killer23, przejedź się na 2-ójce bez gazu, żeby silnik miał obciążenie i szarpanie, wtedy najbardziej będzie słychać pukanie.
 
 
killer23 
Forumowicz

Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 32
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 16-01-2010, 18:05   

wachacze raczej nie byłem niedawno na diagnostyce i nic nie wykazało zawias w dobrym stanie on nie szarpie tylko słychać takie puknięcie i ogólnie teraz na śniegu jak przy gazuje to słychać że ten napęd jakoś głośno chodzi
_________________

Samochody to moja pasja...
 
 
sebo199 
Mitsumaniak

Auto: BMW 525 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 424
Skąd: Kolonia Myśliborzyce
Wysłany: 16-01-2010, 18:55   

Cześć. Może to jakaś łapa pod silnikiem lub skrzynią biegów. Można sprawdzić w prosty sposób. Otwarta maska, jedna osoba obserwuje silnik a druga "szarpie" nim na jedynce. Będzie widać czy się nadmiernie nie porusza. Jak się oberwała gumowa tuleja to może teraz przenosić dźwiętki i powodować wzrost hałasu.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 16-01-2010, 23:55   

killer23 napisał/a:
wachacze raczej nie byłem niedawno na diagnostyce i nic nie wykazało
Zużycia sworzni "bananów" nie wykryją na żadnej diagnostyce. A stuki podczas zmiany obciążenia to typowy objaw ich zużycia.
 
 
danielm777
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2010, 10:00   

Hugo napisał/a:
killer23 napisał/a:
wachacze raczej nie byłem niedawno na diagnostyce i nic nie wykazało
Zużycia sworzni "bananów" nie wykryją na żadnej diagnostyce. A stuki podczas zmiany obciążenia to typowy objaw ich zużycia.


To że czegoś nie da się łatwo wykryć to jedno - druga sprawa to jakość obsługi:
Byłem na przeglądzie i zaznaczyłem żeby wszystko dokładnie przejrzeli - chodzi o bezpieczeństwo - diagnoza - "wszystko OK - aż jestem zaskoczony"

Zadowolony więc jeżdżę sobie spokojnie i tylko na wymianie opon (całe auto w górze) sam zauważyłem luz na drążku - dość duży!
To się dało zauważyć na badaniu technicznym - bez komentarza.

Wniosek - patrzyć na ręce albo korzystać z z zaufanych warsztatów!
 
 
Fly23
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2010, 10:38   

danielm777, Nie ukrywam- masz rację, ale w przypadku bananów to rzeczywiście jest problem, żeby to zdiagnozować. Mój mechanik założył klucz do kół na śrubę i szarpał jakby chciał dokręcić i dopiero wtedy koło "lata i puka". A byłem na 3 stacjach diagnostycznych i było "wszystko ok"
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 17-01-2010, 11:52   

danielm777 mówimy tu o szczególnym przypadku jakim są wahacze przednie gięte (banany) w Galancie, a nie o drążku np.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.