Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Stuki przy cofaniu ;/
Autor Wiadomość
Duzin 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galent 2.0 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 10
Skąd: Kwidzyn
  Wysłany: 28-01-2009, 23:08   Stuki przy cofaniu ;/

Cze misiaki!
Tak jak w temacie. Gdy cofam z kolami skeconymi w lewą strone słychac stukot, im szybciej jade na wstecznym tym częstrze sa uderzenia. Łożyska luzów nie maja, mniej wiecej sprawdzilem każde łączenia układu kierowniczego i nic niepokojącego nie znalazlem. Byl okres ze pukanie ustalo, ale no coz... wróciło ;/
Powiedzcie co to moze byc?? Koncówki, Swoznie???... No nie mam zielonego pojęcia.
Czekam na cenne uwagi.
Pozdrowionka
 
 
 
MacFly 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5 V6 :]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 251
Skąd: Żary
Wysłany: 28-01-2009, 23:57   

A to jest stukanie czy tyrkotanie ??

Skręć koła na maxa w jedną i w drugą stronę i dość ostro rusz, jeżeli coś Ci tyrkocze to przegub
_________________
Gość Zobacz Mój Galant EA5A :) "Niebieski Delfinek"


 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 28-01-2009, 23:59   

Jeśli stukanie narasta w miarę jak mocniej skręcasz koła, to na 90% przegub. Jazda do przodu i do tyłu na skręconych kołach to podstawowy test sprawdzania przegubów ;)

[ Dodano: 29-01-2009, 00:00 ]
Widzę, że MacFly mnie ubiegł gdy pisałem posta ;)
 
 
davyjohn 
Mitsumaniak

Auto: Grandis DiD i E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 174
Skąd: Szczecin
Wysłany: 29-01-2009, 10:47   

Też uważam że to objaw kończącego się przegubu. Postaraj się w tej sytuacji nie dawać za ostro w gaz w momencie, kiedy masz mocno skręcone koła.
_________________
Mitsubishi Grandis - DID
Mitsubishi Galant EA5W - 2.5 V6 163KM + LPG - cywil
Toyota Celica VI gen (AT200) - 1.8 115KM automat - cywil w służbie rajdowej - obecnie emerytura :)
Mitsubishi Galant E88A - 2.5 V6 170KM 4x4 - w ciągłym przygotowaniu ale już startuje
www.ak.szczecin.pl
Chociaż w domu głód i nędza, sześć cylindrów mnie napędza
 
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 29-01-2009, 11:04   

davyjohn napisał/a:
Też uważam że to objaw kończącego się przegubu. Postaraj się w tej sytuacji nie dawać za ostro w gaz w momencie, kiedy masz mocno skręcone koła.

Ja powiem że kwalifikuję się jak najszybciej do wymiany :)
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
MacFly 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5 V6 :]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 251
Skąd: Żary
Wysłany: 29-01-2009, 18:59   

czekoladka_1981 napisał/a:
davyjohn napisał/a:
Też uważam że to objaw kończącego się przegubu. Postaraj się w tej sytuacji nie dawać za ostro w gaz w momencie, kiedy masz mocno skręcone koła.

Ja powiem że kwalifikuję się jak najszybciej do wymiany :)


Ja przez ponad dwa lata jeździłem escortem w którym tyrkotały oby dwa przeguby, escort żyję i ja też :D Po postu czasu nie miałem a samochód był potrzebny co dzień ;)

Ale lepiej jest wymienić od razu i przy okazji gumy na przegubach, jak są popękane, bo właśnie w ten sposób najszybciej jest wykończyć przeguby, bo dostaję się piach, a w połączeniu ze smarem, robi się tzn. "Papier ścierny", więc wyobraź sobie jak to działa tam w środku ;)
 
 
 
pipi_ja 
Forumowicz

Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 574
Skąd: wlkp
Wysłany: 29-01-2009, 19:10   

Kolego MacFly w escorcie wszystko stuka i terkocze więc jeden przegub w tą czy w tą....;)
Jak można porównywac go do Miśka hehehhe:)

A tak na poważnie to przyłączam się do poprzedników, na 99,9% to przegub. Warto wymienić bo koszt nie jest wielki a nie ma wstydu podczas ruszania np na parkingu :)
 
 
 
Duzin 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galent 2.0 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 10
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 30-01-2009, 20:50   

tez myslalem ze to przegub... pojechalem na stacje diagnostyczna i tam panowie stwierdzili ze przegub nie kwalifikuje sie do wymiany ;/ ...ale wole dmuchac na zimne i wymienie na zas.
Pozdrowionka koledzy i dzieki za rade
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 31-01-2009, 10:27   

Na zaś nie ma co wymieniać. Sprawdź go dobrze. Zrób test ósemki, tzn pojeździj na jakimś placu z kołami skręconymi na maks, wyłącz radio i wsłuchuj się czy dają się słyszeć jakieś dźwięki. Do przodu do tyłu i powinno wyjść. Jeśli będzie stukało np tylko przy skręconych w jedną stronę to już pada podejrzenie na przegub. Z reguły stuka przegub po zewnętrznej bo on wtedy ciągnie.
 
 
davyjohn 
Mitsumaniak

Auto: Grandis DiD i E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 174
Skąd: Szczecin
Wysłany: 31-01-2009, 11:59   

McFly - wymiana przegubu to około max godziny czasu. Chcesz powiedzieć, że przez dwa lata swojego życia byłeś tak zabiegany, że nie miałeś możliwości znaleźć godziny na wymianę przegubu ryzykując codziennie kilka godzin w przypadku, gdyby taki przegub w końcu podziękował za współpracę? A gdzie serwisowanie auta? Przez dwa lata zero wymian filtrów, olejów itd?
 
 
 
MacFly 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5 V6 :]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 251
Skąd: Żary
Wysłany: 31-01-2009, 13:31   

davyjohn napisał/a:
Przez dwa lata zero wymian filtrów, olejów itd?


Na to był czas, co do przegubów, nie wiem jak Ty ale ja dzień w dzień muszę dojechać do pracy 20-25km w jedną stronę, sam dojazd zajmuję mi ok. 20 min. Ale nie róbmy OT.
_________________
Gość Zobacz Mój Galant EA5A :) "Niebieski Delfinek"


 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 31-01-2009, 14:01   

Ta wymiana przegubu nie zawsze jest taka szybka. W lancerze sporo się namęczyłem zanim udało się go zdjąć. Musiałem go rozcinać, tłuc itd...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.