[MSS ALL] KOŁA - Yokohama vs Toyo |
Autor |
Wiadomość |
osiem
Forumowicz
Auto: MSS '03 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 189 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30-03-2009, 19:12 [MSS ALL] KOŁA - Yokohama vs Toyo
|
|
|
Witam. Wiem, ze o oponkach było juz wiele. Ja natomiast chciałbym zasięgnąć Waszej opinii na temat tylko tych dwóch typów opon. Zastanawiam sie nad jedną z nich. Moze, ktoś coś może mi powiedzieć na temat tych oponek. Interesują mnie konkretnie Yokohama AVS SPORT V102 i Toyo Proxes T1R Z góry dzięki. |
Ostatnio zmieniony przez JCH 09-04-2009, 11:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
xjacobs
mod MSS
Auto: MSS 1.6 2004 / 406 coupe 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 762 Skąd: Giżycko/Warszawa
|
Wysłany: 30-03-2009, 19:23
|
|
|
o toyo słyszalem same superlatywy w tej klasie chyba z obydwu bedziesz zadowolony.... |
_________________
 |
|
|
|
 |
miki4x4
Mitsumaniak Miki
Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 467 Skąd: KMY
|
Wysłany: 30-03-2009, 19:53
|
|
|
Na temat tego modelu Yokohamy się nie wypowiem, bo nie jeździłem (za to ojciec jeździ na Drive A i jest bardzo zadowolony).
Co do TOYO PROXES T1R (oraz T1S) :
+ rewelacyjna przyczepność na suchym
+ bardzo dobra na mokrym (czasem wydaje się że na pewno zarzuci autem na szybkim zakręcie, ale jest jak przyklejony)
+ aquaplaning praktycznie nie istnieje
+ korzystny stosunek cena/jakość
+ może i to nie ma znaczenia...ale wygląd - dla mnie super
żeby nie było za kolorowo...
- dość głośna (jeździłem też na Dunlop SP Sport i GY Eagle F1 i tak samo szumią - taki urok "jodełek")
- kosztem znakomitej przyczepności dość szybko sie ściera
- u mnie mimo prawidłowego cisnienia w oponach zawsze - najbardziej starły się po bokach (może to z powodu szerokiej felgi, przez co oponka jest mocno "naciągnięta) |
_________________ Mitsubishi Galant 2.4 GDI 99r
Nissan Patrol 2.8 TD 94r
 |
|
|
|
 |
osiem
Forumowicz
Auto: MSS '03 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 189 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30-03-2009, 20:16
|
|
|
miki4x4 napisał/a: | Na temat tego modelu Yokohamy się nie wypowiem, bo nie jeździłem (za to ojciec jeździ na Drive A i jest bardzo zadowolony).
Co do TOYO PROXES T1R (oraz T1S) :
+ rewelacyjna przyczepność na suchym
+ bardzo dobra na mokrym (czasem wydaje się że na pewno zarzuci autem na szybkim zakręcie, ale jest jak przyklejony)
+ aquaplaning praktycznie nie istnieje
+ korzystny stosunek cena/jakość
+ może i to nie ma znaczenia...ale wygląd - dla mnie super
żeby nie było za kolorowo...
- dość głośna (jeździłem też na Dunlop SP Sport i GY Eagle F1 i tak samo szumią - taki urok "jodełek")
- kosztem znakomitej przyczepności dość szybko sie ściera
- u mnie mimo prawidłowego cisnienia w oponach zawsze - najbardziej starły się po bokach (może to z powodu szerokiej felgi, przez co oponka jest mocno "naciągnięta) |
no to już sa konkretne informacje
super, czekam na następne info |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 30-03-2009, 22:39
|
|
|
miki4x4 napisał/a: | + rewelacyjna przyczepność na suchym
+ bardzo dobra na mokrym (czasem wydaje się że na pewno zarzuci autem na szybkim zakręcie, ale jest jak przyklejony)
+ aquaplaning praktycznie nie istnieje
+ korzystny stosunek cena/jakość
+ może i to nie ma znaczenia...ale wygląd - dla mnie super | Dokładnie ale
miki4x4 napisał/a: | - dość głośna (jeździłem też na Dunlop SP Sport i GY Eagle F1 i tak samo szumią - taki urok "jodełek") | To jest pojęcie względne. Dla mnie są cichsze niż Fuldy które ma ojciec i cichsze niż Pirelli P Zero u kumpla.
miki4x4 napisał/a: | - kosztem znakomitej przyczepności dość szybko sie ściera
- u mnie mimo prawidłowego cisnienia w oponach zawsze - najbardziej starły się po bokach (może to z powodu szerokiej felgi, przez co oponka jest mocno "naciągnięta) | U mnie jest idealnie dobrana szerokość felgi (15x6,5) do opony (195/50) i wszystko ściera się równomiernie i wcale nie tak szybko. Robię 15-17kkm rocznie i widać zużycie ale nie wielkie. Co do aquaplaningu to dopiero powyżej 90km/h w koleinach z wodą zaczyna się coś ujawniać ale jest to wszystko do opanowania bez jakichkolwiek problemów. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
|