[MSS 1.6] SILNIK - Mułowatość silnika |
Autor |
Wiadomość |
osiem
Forumowicz
Auto: MSS '03 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 189 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28-05-2009, 21:13 [MSS 1.6] SILNIK - Mułowatość silnika
|
|
|
Witam.
Mam krótkie pytanie - Czy u Was też jest tak, że jak pada deszcz i jest wilgoć w powietrzu to ayto jest bardziej mułowate i gorzej przyspiesza? |
Ostatnio zmieniony przez JCH 08-06-2009, 22:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
lukasz921
Mitsumaniak
Auto: Space Star 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 186 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 28-05-2009, 22:30
|
|
|
Tak samo przyspiesza w kazdych warunkach, moze masz cos z kablami WN?
Pzdr
Lukasz921 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 29-05-2009, 08:39
|
|
|
Nawet powinno deczko lepiej, bo powietrze jest zimniejsze i lepiej miesza się z paliwem, ale to jest prawie nieodczuwalne.
Tak jak pisze lukasz921 mogą to być kable. Ale pamiętam że w Coltach z silnikiem 1,6 bywał problem z aparatem zapłonowym lub cewką. Tylko nie wiem czy w MSS te części są podobne do tych z Colta. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
Pexu
Mitsumaniak
Auto: Colt 1.3 | 1997
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 1267 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-05-2009, 08:42
|
|
|
Kopułka aparatu, kable, cewka. To obstawiam. Gdzieś wilgoć się może przedostawać. A nie przerywa Ci przy przyspieszaniu czy coś? |
_________________ 7,60/100
 |
|
|
|
 |
osiem
Forumowicz
Auto: MSS '03 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 189 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29-05-2009, 15:31
|
|
|
Pexu napisał/a: | Kopułka aparatu, kable, cewka. To obstawiam. Gdzieś wilgoć się może przedostawać. A nie przerywa Ci przy przyspieszaniu czy coś? |
Nic mi nie przerywa. O dziwo w poprzednim aucie miałem tak samo. Żona mówi ze w jej aucie tez tak jest. Zbieg okoliczności? |
|
|
|
 |
|